G: Mitä olet oppinut lääkärin puolisona?
Kommentit (8)
En mitään koska en sellaiseksi päätynyt, mutta lääkäreistä deittailleena seuraavaa:
- metanolimyrkytystä hoidetaan etanolilla
- tykkäävät jännänaisista
Ja tosi kilttejä ja ihania tyyppejä olivat nuo mitä treffailin, liian kilttejä minulle.
Sen, että yksityisvastaanotolla käy liikaa ihan terveitä ihmisiä.
Moni ei tiedä mitä eroa on ajanvarauksella ja päivystyksellä, ja että ihmiset menee jatkuvasti päivystykseen sellaisista syistä jotka kuuluisivat ajanvaraukselle. Pätee niin yksityisellä kuin julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
En mitään koska en sellaiseksi päätynyt, mutta lääkäreistä deittailleena seuraavaa:
Ja tosi kilttejä ja ihania tyyppejä olivat nuo mitä treffailin, liian kilttejä minulle.
Miksi nörtit tykkää jännänaisista? Jännänaiset ei tykkää nörteistä.
Olen oppinut, että palkat on kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nörtit tykkää jännänaisista? Jännänaiset ei tykkää nörteistä.
Oon miettinyt samaa, ja sitten nähnyt kun monet lääkisnaiset on niiden miesten perässä jotka lemppaa ne jonkun kotiäidin takia. Minä kyllä päädyin yhteen nörtin kanssa, mutta sellaisen joka sopii minulle.
Nyt on virka-aika. Tuskinpa montakaan lääkäriä paikalla;-)
Mut puolisot...?
En ole, mutta kolmivuorotyötä olen ehdottanut kaikille lääkäreille, ettei tarvi yksityisvastaanottoja pitää päivätyön lisäksi. Nuorille niitä töitä täytys nyt saada!