Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin uusi elokuva "Söpöläiset" on pedofiilin unelma

Vierailija
14.09.2020 |

Netflixissä pyörii ranskalainen elokuva nimeltä Söpöläiset (Mignonnes, englanniksi Cuties) jossa pikkutytöt osallistuvat tanssikilpailuun. Elokuva on täynnä äärimmäisen seksualisoituja pehmop*rn* kohtauksia, jossa 11v tytöt paljastavissa asuissa twerkkavat, levittelevät haarojaan sormi suussa, hyväilevät itseään jne. Juuri sellaista yliseksuaalista tanssimista jota musiikkivideot on täynnä, mutta nämä ovat oikeasti murkkuikäisiä lapsinäyttelijöitä!

Elokuva on herättänyt järkytystä maailmalla ja #CancelNetflix kampanjan twitterissä. Netflix on puolustanut elokuvaa, samoin tyypilliset vasemmistolaiset kriitikot ja kulttuurimedia, jotka syyttävät kaikkia elokuvaa vastustavia hulluiksi Qanon salaliittoteoreetikoiksi ja n*tseiksi.

Tässä on yksi tanssikohtaus elokuvasta ja ei eilmeisesti edes pahin niistä:

Kommentit (234)

Vierailija
1/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofilian normalisointi on täyttä totta eikä mitään foliohattujen kuvitelmia. Jos vastustat, olet vanhanaikainen, hysteerinen kukkahattutäti tai pahimmillaan vaarallinen äärioikeiston edustaja.

Vierailija
2/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse pedofiili, kun tietää heidän unelmansa noin hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
4/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap katsonut itse kyseisen elokuvan? Mitä itse olet mieltä?

Vierailija
5/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Twitterissä pyörivän tanssipätkän ja olen kyllä aidosti järkyttynyt. Siinä lapset twerkkaavat, haarovat haaruksiaan ja läpsivät itseään takapuolelle. En ole ikinä aiemmin ajatellut, että jokin leffa pitäisi kieltää, mutta tämä on kammottavaa.

Vierailija
6/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin sairasta 😢👎

Vierailija
7/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elokuvan ideahan on nimenomaan kyseenalaistaa nuo ap:n mainitsemat asiat, kun sitä tapahtuu mediassa jatkuvasti niin paljon. Ap ei ole itse edes nähnyt elokuvaa, voisinkin katsoa sen, niin voin sitten kertoa, että oliko se kuten joku toinen on sen tulkinnut olevan.

Vierailija
8/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofilian normalisointi on täyttä totta eikä mitään foliohattujen kuvitelmia. Jos vastustat, olet vanhanaikainen, hysteerinen kukkahattutäti tai pahimmillaan vaarallinen äärioikeiston edustaja.

On selvästi totta.

Sitä en vaan ymmärrä, miten mikään siihen liittyvä liittyisi ihmisten poliittiseen kantaan, koska pedofiileja on ihan samalla tavalla myös äärioikeistossa, ei katso poliittista kantaa.

Totta tietysti se, että vasemmisto avoimesti ajaa selvemmin pedofilian normalisointia.

Vierailija
9/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse perun Netflix tilaukseni tämän takia, ja onneksi samoin teki moni muukin.

Vierailija
10/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Twitterissä pyörivän tanssipätkän ja olen kyllä aidosti järkyttynyt. Siinä lapset twerkkaavat, haarovat haaruksiaan ja läpsivät itseään takapuolelle. En ole ikinä aiemmin ajatellut, että jokin leffa pitäisi kieltää, mutta tämä on kammottavaa.

Siis tarkennuksena vielä, että tämä pitäisi ehdottomasti kieltää. Netflix boikottiin.

Vierailija
11/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pedari katsoisi tuollaista? Aika vahvasti veikkaan, että niillä on ihan oma materiaalinsa mitä katsovat.

Vierailija
12/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä dokkari ei ole luomassa trendiä vaan näyttää jo mitä maailmassa tapahtuu. Tätä ne teidän lapsenne tekevät. Jos koette, että tämä ei ole ok, niin puuttukaa lapsenne tekemisiin. Jos tämä dokkari saadaan kiellettyä, niin se ei tarkoita, että lapset palaavat leikkimään nukeilla ja pedarit palaa metsiin koulun rajoille piiloon. Vanhemmilla on vastuu lapsistaan ja heidän kasvustaan, ei medialla.

Vierailija
13/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pedari katsoisi tuollaista? Aika vahvasti veikkaan, että niillä on ihan oma materiaalinsa mitä katsovat.

Ei kaikilla ole, kaikki eivät ole valmiita ottamaan riskiä kiinnijäämisestä. Tuota voi ns. hyvämoraalinenkin pedari katsoa rauhassa panikoitumatta ja leimaantumatta.

Vierailija
14/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa kyllä aikamoista ketkuttelua ja takapuolen kuvaamista.. :O

Mihin tämä maailma on menossa. Tai no, just tähän. Sitähän nyt suitsutetaan, kaiken pitää olla hyväksyttyä ja suvaita kaikki eikä kurjasti ja tylsästi rajoittaa ketään tekemästä mitään.

Vierailija
15/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtee elokuva pyörimään, katsotaanpa, että onko tämä kohu minun mielestäni lainkaan relevantti.

Vierailija
16/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spruits! Tämä elokuva teki minusta pedofiilin. Mistä saa hakea korvauksia?

Vierailija
17/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itse pedofiili, kun tietää heidän unelmansa noin hyvin?

Tällaisten typerien kommenttien ja vainoaja-ilmiantajien takia en edes avaa tällaisia ketjuja ilman välityspalvelinta ettei jää johonkin lokimerkintöjä.

Ja kyllä, olen sitä mieltä että tällainen elokuva mukamas "taiteen nimessä" on yksinkertaisesti väärin ja mädättävää. Pitääkö lapsiakin rohkaista tällaiseen kun iso osa nuorista naisista (etenkin vähäosaisista ja lähiön asukeista) pilattu samalla aivopesulla (arvo tulee vaan jostain perseen heiluttelusta, pinnan paljastelusta ja kehosta)?

Vierailija
18/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä dokkari ei ole luomassa trendiä vaan näyttää jo mitä maailmassa tapahtuu. Tätä ne teidän lapsenne tekevät. Jos koette, että tämä ei ole ok, niin puuttukaa lapsenne tekemisiin. Jos tämä dokkari saadaan kiellettyä, niin se ei tarkoita, että lapset palaavat leikkimään nukeilla ja pedarit palaa metsiin koulun rajoille piiloon. Vanhemmilla on vastuu lapsistaan ja heidän kasvustaan, ei medialla.

Kyseessä ei ole dokkari ja eivät muuten varmasti tee, varsinkaan julkisesti.

Vierailija
19/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mediallakin on vastuu. Lapsia pitää suojella kaikilla rintamilla. Jo se, että lapset ollaan pistetty esittämään tällaista pitäisi olla rikos ja lastensuojelullinen asia.

Vierailija
20/234 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijät ovat 12-14-vuotiaita irl. Sairasta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi