Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joilta kierukka on irronnut itsestään/tullut ulos..

Vierailija
04.11.2013 |

Onko se ollut ihan selkeästi kierukan näköinen, niin että olette pystyneet 100% varmuudella sanomaan, että se oli kierukka?

Entä tunsitteko sen lähtemisen vai ette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kuparikierukka laiton jälkeisten ekojen menkkojen aikana. Koko siihen asti oli ollut voimakasta alavatsakramppailua, tunne että kroppa yrittää "synnyttää" vierasesineen ulos. Pysyi sisällä siihen asti että tuli menkat, silloin tuli sitten hyytymien ja normaalia paljon isomman vuodon kera ulos.

Mutta oli kyllä kierukaksi erittäin selvästi tunnistettavissa. Tunsinko lähtemisen... No, menkkakivut ja kouristukset tuntui selvästi tavallista kovemmilta ja tuli myös viiltävää kipua kohdunsuulta, eli tunsin, mutta en heti tajunnut että on kyse siitä että kierukka on tulossa ulos.

Vierailija
2/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy ketään, jolla olisi kokemusta?

Pelkään, että kierukkani on irronnut. Viikonloppuna oli vessanpöntössä (vessakäyntini jälkeen) erikoisen näköinen "ameeba", jonka ensin ajattelin olevan vain limaa, mutta siitä roikkui kaksi naruntapaista, joten rupesin jälkikäteen miettimään, että olikohan se sittenkin kierukka. Jonkun verran on ollut kramppeja alavatsan alueella, joten rupesin miettimään, että olisiko se kierukka voinut irrota. Tosin kierukan aikana mulla on muutenkin ollut kramppeja useammin kuin muulloin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin juuri tänä aamuna paikoiltaan lähtenyt hormonikierukka kohtukanavasta. Olin kokeillut lankoja ja mielestäni se oli paikoillaan, mutta kummallisia alavatsakipuja oli ollut jo jonkun aikaa, vuotohäiriöitä, ja ennen pitkää tuo kai olisikin tullut itsestään ulos. Nyt lääkäri sen nappasi pois, ja mitä sen näin, niin olisi sen kierukaksi varmasti tunnistanut, jos olisi omia aikojaan ulos tullut. Harvemmin kai tuolta alakerrasta mitään t:n muotoisia juttuja tipahtelee.

Vierailija
4/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan. Mulla se painautui kohdun seinän läpi vatsaonteloon, ja leikkaamalla saa sen sieltä pois. Ja vauva syntyi heinäkuussa. Kierukat rules!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän