Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pettämisestä ei kerrota petetylle?

Vierailija
03.11.2013 |

Jos mieheni pettäisi minua, en saisi sitä mitenkään selville ellei hän itse kertoisi. MIKSI ihmiset eivät kerro petetylle, että hei, sua petetään?

Olkaa kiltit ja kertokaa. En halua elää naiivina ja hyväuskoisena kuluttaen aikaa (29 v. ja lapseton) miehen kanssa, joka pettää minua. Toistaiseksi en ole saanut selville kuin pari minulta salattua yhteydenpitoa "ystävän" kanssa, ja niillekin salailuille on ollut muka hyvät selitykset. Meillä menee miehen kanssa hyvin, mutta nämä pettämisajatukset tulivat nyt siitä että mies tuli tänään sunnuntaina vasta aamulla kotiin juhlimasta ja aiemmin viikolla oli myös melkein aamuun asti. Aika usein näitä on. Jättäisin heti jos tietäisin, että on pettänyt minua.

Sinkkuaikoina tapasin baarissa erään suloisen miehen, joka oli minun luona yötä muutaman kerran ja sellaista. No sitten löysin Facebookista hänen vaimon, jolla oli profiilikuvana yhteiskuva. Laitoin vaimolle viestin ja kerroin seksistä ja siitä, että mies oli sanonut olevansa sinkku. Kyllä jokainen ansaitsee tietää, jos on joutunut petetyksi.

Olkaa kiltit ja kertokaa. Ja kertokaa minulle, jos minun mies pettää. Kiitos.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:26"]

AVIORIKOS laki pitäisi tulla uudelleen voimaan, ehkä ihmiset miettisi senjälkeen hiukan tarkemmin tekemisiään.

[/quote]

Ahh. Moi CAPS-HULLU!

[/quote]

NO MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Vierailija
22/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt miehen vaimon nimeä. En tiennyt, että mies on naimisissa. Mies oli selvästi systemaattinen pettäjä. Yritin saada selville miehen vaimon yhteystietoja, koska sitten kun selvisi, että mies on naimisissa (sekä yleinen kusipäisyys), sympatiani olivat täysin vaimon puolella. Minusta hänellä olisi ollut oikeus tietää. Mutta pelkäsin myös, että jos ottaisin yhteyttä vaimoon, hän purkaisi vihansa minuun ja haukkuisi h***aksi - tämä siis vielä siihen päälle, että tuo "pelimies" oli huijannut minua. Suojelin siis itseäni vielä isommilta vahingolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jekuttanut parikin varattua pelimiestä ja todella röyhkeästi. Hävetti niin paljon etten olisi ikimaailmassa kehdannut heidän naisilleen asiasta kertoa.

Vierailija
24/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro enää koskaan. Petetty katkaisi minuun välit ja uskoi pettäjää.

Vierailija
25/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:38"]

Tuttu nainen ajoi rekan alle, kun kuuli miehensä tapailevan työkaveriaan. En haluaisi olla sellaisesta vastuussa edes välillisesti, kun perhe olisi voinut mahdollisesti kuitenkin pysyä yhdessä ja selvittää välinsä.

[/quote]

Missä päin asut? Tiedän tuollaisen tapauksen. Tosin näitä varmaan on useampikin.

Vierailija
26/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nainen ajoi rekan alle, kun kuuli miehensä tapailevan työkaveriaan. En haluaisi olla sellaisesta vastuussa edes välillisesti, kun perhe olisi voinut mahdollisesti kuitenkin pysyä yhdessä ja selvittää välinsä.

[/quote]

Miten niin selvittää välinsä? Nyt en ymmärrä. Mitä välien selvittämistä olisi ollut, jos vaimo kerran ei tiennyt miehensä pettämisestä?

Nyt mies ainakin tietää, mitä mieltä vaimo moisesta touhusta oli. Ehkä seuraavassa suhteessa osaa olla uskollinen. Pahalta kuitenkin näyttää. Kerran vieraissa, aina vieraissa.

Vierailija
27/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:06"]

[/quote]

Miten niin selvittää välinsä? Nyt en ymmärrä. Mitä välien selvittämistä olisi ollut, jos vaimo kerran ei tiennyt miehensä pettämisestä?

Nyt mies ainakin tietää, mitä mieltä vaimo moisesta touhusta oli. Ehkä seuraavassa suhteessa osaa olla uskollinen. Pahalta kuitenkin näyttää. Kerran vieraissa, aina vieraissa.

[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa tuo kerran vieraissa, aina vieraissa. Sori.

Vierailija
28/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä! Ja olisihan voinut olla niinkin, että kun joku ystävällinen ihminen olisi kertonut miehestä naiselle ja TUKENUT naista sitten jatkossa pääsemään miehestä eroon, niin ei olisi sinne rekanalle ajanut. 

Jokatapauksessa suhde jossa petetään on niin HUONO, että se on vain hyvä, että joku siitä kertoo. Ei miehet pettämistä lopeta ennen kuin jäävät kiinni tavalla tai toisella ja useimmat ei sittenkään.

Turhaan te jotkut kuvittelette, että mies syvästi katuu sitä yhtä kertaa eikä tee niin uudelleen. Kyllä ne jatkaa sillä tiellä vähintäin kiinnijäämiseensä asti.

Vierailija
29/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa tuo kerran vieraissa, aina vieraissa. Sori.

[/quote]

Ja perustat tämän tietosi mihin???

Vierailija
30/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka vastajalla pettäjä on mies??

Vierailija
31/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:16"]

Ei miehet pettämistä lopeta ennen kuin jäävät kiinni tavalla tai toisella ja useimmat ei sittenkään.[/quote]

Eikä naiset.

Vierailija
32/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:30"]

[/quote]

Ehkäpä tuntevat tai tietävät miehen, joka on pettänyt, mutta ei vastaavaa naista? Näin minä asian tulkitsen.

Vierailija
33/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro enää, koska jokaikinen kerta, kun olen kertonut, olen saanut kurat naamalleni. Jopa parhaalta ystävältäni, joka itse halusi tietää petetäänkö häntä.

Vierailija
34/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut kellekään, koska nämä ihmiset joiden pettämisistä olen tiennyt,ovat olleet jotain kaverin kavereita. Ja jos ei edes tiedä millanen suhde pettäjällä on, niin on parempi pitää suunsa kiinni. Voi olla kostoa, kun on ensin itse tullut petetyksi, avoin suhde, mikä lie sopimusavioliitto..

Mulle yks kaveri kerran kertoi että hänen kaverinsa tiesi mun mieheni pettäneen minua. Se oli vaan vähän hankala tilanne, kun oma mieheni itse kielsi asian, enkä löytänyt muita todisteita pettämisestä, joten oli pakko antaa asian olla. Ikävä kyllä jos on vain kahden ihmisen sana toista vastaan, niin kyllä sitä ennemmin sitä rakastaan kuuntelee.

Siitä on jo vuosia aikaa, enkä tiedä mikä juttu se oli, oliko totta vai ei, mutta yhdessä ollaan edelleen mieheni kanssa, ja ystäviä tämän kaverin kanssa.

Vierailija
35/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:17"]

En ole koskaan kertonut kellekään, koska nämä ihmiset joiden pettämisistä olen tiennyt,ovat olleet jotain kaverin kavereita. Ja jos ei edes tiedä millanen suhde pettäjällä on, niin on parempi pitää suunsa kiinni. Voi olla kostoa, kun on ensin itse tullut petetyksi, avoin suhde, mikä lie sopimusavioliitto..

[/quote]

Mitä haittaa siitä kertomisesta jos kerran on avoin suhde tai sopimusavioliitto? 

Vierailija
36/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua tietää, jos mieheni pettää minua. En aio jättää häntä ja rikkoa lasten perhettä vaikka pettäisikin. Ajatus miehestä jonkun toisen kanssa ei kauheasti ahdista, mutta mielummin tietysti haluaisin, että mies on vain minun kanssa. 

Vierailija
37/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:30"]

[/quote]

Ehkäpä tuntevat tai tietävät miehen, joka on pettänyt, mutta ei vastaavaa naista? Näin minä asian tulkitsen.

[/quote]

Sehän siinä hassukta tuntuukin... puolet maailman ihmisistä kuitenkin on naisisa, ja oletteisin että iso % pettäjistäkin on heteroita.  Itseasiassa taidan itse tietää enemmän naisia jotka ovat pettäneet kuin miehiä.

Vierailija
38/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin läheiselle ystävälle, jos tietäisin hänen puolison pettävän. Hyvänpäivän tutuille en kertoisi, koska en halua puuttua heidän asioihin ja en tiedä heidän taustojaan niin hyvin.

Mulle yks kaveri kerran kertoi että hänen kaverinsa tiesi mun mieheni pettäneen minua. Se oli vaan vähän hankala tilanne, kun oma mieheni itse kielsi asian, enkä löytänyt muita todisteita pettämisestä, joten oli pakko antaa asian olla. Ikävä kyllä jos on vain kahden ihmisen sana toista vastaan, niin kyllä sitä ennemmin sitä rakastaan kuuntelee.

Siitä on jo vuosia aikaa, enkä tiedä mikä juttu se oli, oliko totta vai ei, mutta yhdessä ollaan edelleen mieheni kanssa, ja ystäviä tämän kaverin kanssa.

[/quote]

Vierailija
39/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää ihan yhtälailla, se on ihan höpöhöpä väittää muuta.

Vierailija
40/71 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä olisi kertoa? Vaimo vastaisi vaan, että mitäs sitten, ei olis tarvinu kertoa? Kyllä mulle ainakin tulisi tyhmä olo.

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:39"]

[/quote]

Mitä haittaa siitä kertomisesta jos kerran on avoin suhde tai sopimusavioliitto? 

[/quote]