Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteni isän uusi vaimo yrittää tunkea luokseni kylään

Vierailija
03.11.2013 |

Kutsuin lasteni isän meille pyhäaterialle, joka olisi ollut eilen. Mies kysyi että onko hänen vaimonsa kutsuttu - no mitäpä luulee. Ei todellakaan ollut. 

No, eipä tämä uusi vaimo päästänyt miestäkään juhlistamaan pyhää perheensä kanssa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ikis!

jään käsi poskella odottamaan tämän jatkokertomuksen lisäosia.

Vierailija
22/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:27"]

Menkää muualle huutamaan provoja, ei hyvää päivää, ei ole vitsikään, kyse on mun elämästäni. Minulla ja lapsilla on paha mieli, mies ei edes saa enää vastata minun puheluihin. Olen yrittänyt tasaisesti päivän aikana tavoitella, ei vastata. Ja kyllähän te siskot hyvät tiedätte millaisia miehet on: ei he tajua mitä ovat menettäneet ennen kuin se on liian myöhästä ja silloin on jo ns. löysät housuissa eikä uskalleta lähteä. Mies on myöntänyt kaipaavansa perhettään. ap

[/quote] Aikuistu ap!!! Lopeta se miehen ahdistelu ennenkuin menetät viimeisenkin tavan saada yhteyttä mieheen! Miehesi ottaa kohta sinuun lähestymiskiellon kun noin sairaalloisesti yrität häntä saada takaisin muka lasten takia. Ja jos vanhin lapsesi kerran osaa soittaa itsekin isälleen, niin anna lasten hoitaa välinsä itsekin. Jos jatkat tuota hullua raivopäisyyttä niin huomaat äkkiä lasten olevan miehelläsi kokonaan, tosin se voisi olla hyvä lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:03"]

Minulla on miehellä on ollut vaikea suhde, meillä on yhteisiä lapsia, jaa teemme kovasti töitä että voisimme palata takaisin yhteen. Hyvää hyvyyttäni kutsuin hänet syömään, mutta tottakai uusi nainen yrittää pilata välimme kaikin mahdollisin keinoin. Miksi mies olisi halunnut uuden naisensa mukaan meille? Varmaan siksi että vaimo istua tökötti siinä vieressä vahtimassa miestäni. 

Tottakai haluan viettää pyhät perheeni kanssa!

AP

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta jos exälläsi on uusi vaimo, olkoon sitten avovaimo tai aviovaimo, niin TE ette tee kovasti töitä päästäksenne takaisin yhteen. Siitä kertoo jo sekin, että exäsi oli kysynyt onko hänen nykyinen vaimonsa tervetullut myös.

Herääpä tähän päivään, pölvästi.

Vierailija
24/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:27"]

Menkää muualle huutamaan provoja, ei hyvää päivää, ei ole vitsikään, kyse on mun elämästäni. Minulla ja lapsilla on paha mieli, mies ei edes saa enää vastata minun puheluihin. Olen yrittänyt tasaisesti päivän aikana tavoitella, ei vastata. Ja kyllähän te siskot hyvät tiedätte millaisia miehet on: ei he tajua mitä ovat menettäneet ennen kuin se on liian myöhästä ja silloin on jo ns. löysät housuissa eikä uskalleta lähteä. Mies on myöntänyt kaipaavansa perhettään. ap

[/quote]

Vieläkö sää jaksat? Kaikki me tiedetään jo, että tää juttu on provo. Kirjoituksesi taso (erittäin hyvänä esimerkkinä tämä kirjoitus) paljastaa tän provoksi. Mene lukemaan läksysi. Huomenna on koulupäivä.

Vierailija
25/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tepä taas näytätte tietävän kaiken. Mua vainotaantäällä.

Vierailija
26/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäateriat syödään yleensä sen oman perheen kesken, ei ex-vaimon kanssa. Miksi miehen pitäisi jättää vaimonsa yksin kotiin pyhäpäivänä, lapsiaan isä voi tavata varmasti muulloinkin.

Vierailija
27/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä perheateria syödään perheen kanssa. Sinä et ole eksäsi perhettä enää. Tottakai normaali ihminen laittaa uuden puolison eksän edelle, jos valita pitää. Kuinka törkeä on eksä, joka kutsuu miestä syömään luokseen ilman uutta puolisoa?

Vierailija
28/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ollut yhteiselomme alkuaikana ihan OK että mieheni olisi mennyt viettämään esim. joulua exänsä ja lastensa luokse. Skidien takia ja miksei muutenkin, olishan se ollut ihanteellista että meillä/heillä olis niin hyvät välit että tuollainen ois ollut mahdollista. Nykyään tilanne tietysti toinen kun on yhteisiä lapsia ja täällä meilläkin tarvitaan isukkia ja perheillallisia. Tietysti kaikkein upeinta olis jos eksän perhe ja meidän perhe vois tehdä jopa yhdessä juttuja, vaikka viettää juhlapyhiäkin. Mutta se nyt ei ole mikään realistinen haave meidän tapauksessa. Toivottavasti jollain muulla olis mahdollista!

Vierailija
29/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytysköhän vastaus, jos kattosit enemmän Kauniita ja rohkeita!

Vierailija
30/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan taas sen "ensimmäinen vaimo ja lapset ovat ydinperhe ja ainoa oikea perhe" -hullun aloitus..

Vierailija
32/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 15:04"]

Tämä on varmaan taas sen "ensimmäinen vaimo ja lapset ovat ydinperhe ja ainoa oikea perhe" -hullun aloitus..

[/quote]

Juu, demoniset naíkkoset tulivat ja varastivat perheenisän ja rikkoivat onnellisenn ydinperheen. Tai välillä se oli niin, että isä hylkäsi "meidät" (siis naisen, mutta tämä henkilö näkee yksikkönä itsensä+lapset)

Saikohan jo suomi24 bannit?

Vierailija
33/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naimisissa niin se olet kyllä sinä se toinen nainen ja katkera akka. 

Vaikka teillä olisikin lapsia yhdessä.

Vierailija
34/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:55"]

Kutsuin lasteni isän meille pyhäaterialle, joka olisi ollut eilen. Mies kysyi että onko hänen vaimonsa kutsuttu - no mitäpä luulee. Ei todellakaan ollut. 

No, eipä tämä uusi vaimo päästänyt miestäkään juhlistamaan pyhää perheensä kanssa.

[/quote]

Mitä ap meinaat, että mies ei saanut juhlistaa pyhää "perheensä" kanssa? Ei sitten pieneen mieleesi tullut,että miehen NYKYINEN vaimo on myös miehen perhettä? Ja jos kerran olette niin hyvissä väleissä eronneet,että kutsut miehen perhejuhlaan,miksi uusi vaimo ei sitten ole tervetullut? Kun vanhempani erosivat,isäni vieraili meillä varmaan kaikkien naisystäviensä kanssa,kun tuli tapaamaan meitä  lapsia. Ihme touhua sinulta ap, ei exältä tai hänen uudelta vaimoltaan.

Vierailija
35/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, Ikis! Mietinkin jo missä olet...

Vierailija
36/36 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisittehan voinu kaikki olla yhessä isossa porukassa, exät ja nyxät :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan