Lasteni isän uusi vaimo yrittää tunkea luokseni kylään
Kutsuin lasteni isän meille pyhäaterialle, joka olisi ollut eilen. Mies kysyi että onko hänen vaimonsa kutsuttu - no mitäpä luulee. Ei todellakaan ollut.
No, eipä tämä uusi vaimo päästänyt miestäkään juhlistamaan pyhää perheensä kanssa.
Kommentit (36)
Mistä tiedät, että olisi ollut vaimon valinta? Jos mies vaikka päätti, ettei mennä kun ei kerran kelpaa. Halusivat varmaan olla yhdessä parina.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:56"]
Miksi kutsuit exäsi luoksesi syömään?
Ylipäätään outo viritelmä sulla.
[/quote]
Mitä outoa tuossa on. Isäni kävi meillä syömässä minun synttäreillä ja joulunpyhinäkin. Mutta sillä ei ollutkaan sairaalloisen mustasukkaista vaimoa, joten isäni pääsi käymään ihan yksin meillä
Ihme veivaamista. Ollako vai eikö olla ?
Ex-miehellä on nyt kaksi perhettä. Hänellä ei ole yksi perhe ja yksi panopuu (oletan). Jos haluat ex-miehesi kylään, kyllä sinun on kohteliasta kutsua hänet perheineen.
Minulla on miehellä on ollut vaikea suhde, meillä on yhteisiä lapsia, jaa teemme kovasti töitä että voisimme palata takaisin yhteen. Hyvää hyvyyttäni kutsuin hänet syömään, mutta tottakai uusi nainen yrittää pilata välimme kaikin mahdollisin keinoin. Miksi mies olisi halunnut uuden naisensa mukaan meille? Varmaan siksi että vaimo istua tökötti siinä vieressä vahtimassa miestäni.
Tottakai haluan viettää pyhät perheeni kanssa!
AP
Teette töitä sen eteen, että voisitte palata yhteen? Juupajuu. Siksi varmaan ex-miehelläsikin on nyt toinen nainen.
Joo, mieshän kuulostaa todella innoissaan olevan palaamassa kanssasi yhteen ap, siksi se varmaan halusi uuden puolisonsakin mukaan luoksesi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:03"]
Minulla on miehellä on ollut vaikea suhde, meillä on yhteisiä lapsia, jaa teemme kovasti töitä että voisimme palata takaisin yhteen. Hyvää hyvyyttäni kutsuin hänet syömään, mutta tottakai uusi nainen yrittää pilata välimme kaikin mahdollisin keinoin. Miksi mies olisi halunnut uuden naisensa mukaan meille? Varmaan siksi että vaimo istua tökötti siinä vieressä vahtimassa miestäni.
AP
[/quote]
Ei taida mies ainakaan tehdä mitään sen hyväksi, että palaisitte takaisin yhteen. Ei hän muuten olisi mennyt naimisiin toisen naisen kanssa ja vieläkin jatkaisi tätä suhdetta. Yritä nyt unohtaa se mies.
Jos sinulla olisi mies, joutuisiko hän häyåymään kotoaan vierailun ajaksi?
Minulla on miesystävä, eikä hän ollut paikalla kun kyseessä oli kuitenkin PERHEATERIA. Miesystäväni vietti aikaansa oman perheensä kanssa, kuten sen uuden hutsunkin olisi pitänyt. Minun ja miesystäväni lapsi oli paikalla sisaruksiensa kanssa.AP
Kylläpä on taas hankalaa. Teidän lapsetkin saavat hyvän mallin tuleviin suhteisiinsa kun katsovat tuota hötkyilyäsi ex-miehesi kanssa. Miten selität heille tilanteen? Selitätkö, että äiti haluaisi isin kotiin, mutta isin uusi horatsu ei päästä isiä tänne meille.. Vai miten asian selität aikuismaisesti niinkuin tapanasi ilmeisesti on?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:03"]
AP
[/quote]
Porvoosta päivää.
Kai tää keskustelu on vitsi :D ???
Nyt joku roti näihin provoihin. Alkavat olla jo luokattoman huonoja.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:14"]
Kylläpä on taas hankalaa. Teidän lapsetkin saavat hyvän mallin tuleviin suhteisiinsa kun katsovat tuota hötkyilyäsi ex-miehesi kanssa. Miten selität heille tilanteen? Selitätkö, että äiti haluaisi isin kotiin, mutta isin uusi horatsu ei päästä isiä tänne meille.. Vai miten asian selität aikuismaisesti niinkuin tapanasi ilmeisesti on?
[/quote]
Meidän lapset kyllä tietäävät isänsä sekoiluista. Ja en käyttänyt sanaa horatsu vaan ihan neidin nimeä. Vanhin lapsi ymmärtää tilanteen laadun,on vain 6 vuotta nuorempi tätä isän uutta vaimoketta. Nuoremmat sitten eivät ole ihan perillä, isiä kaipaavat kovasti. Ja en voi ihan vain lapsieni tähden "unohtaa" miestäni, mitä, pitäisikö estää tapaamiset?! ap
Ei herranjestas. Eihän se exäsi tietenkään tullut, jos vaimokaan ei ollut tervetullut. Toihan nyt on päivän selvää. exäsi halusi viettää pyhät nykyisen perheensä kanssa, eli vaimonsa.
Jos yritätte palata yhteen, niin miksi miehesi on yhä naimisissa toisaalla?
taisi olla provo...
Menkää muualle huutamaan provoja, ei hyvää päivää, ei ole vitsikään, kyse on mun elämästäni. Minulla ja lapsilla on paha mieli, mies ei edes saa enää vastata minun puheluihin. Olen yrittänyt tasaisesti päivän aikana tavoitella, ei vastata. Ja kyllähän te siskot hyvät tiedätte millaisia miehet on: ei he tajua mitä ovat menettäneet ennen kuin se on liian myöhästä ja silloin on jo ns. löysät housuissa eikä uskalleta lähteä. Mies on myöntänyt kaipaavansa perhettään. ap
Hei ap, kuinka paljon "miestäsi" nuorempi tämä neiti on? :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:14"]
[/quote]
Meidän lapset kyllä tietäävät isänsä sekoiluista. Ja en käyttänyt sanaa horatsu vaan ihan neidin nimeä. Vanhin lapsi ymmärtää tilanteen laadun,on vain 6 vuotta nuorempi tätä isän uutta vaimoketta. Nuoremmat sitten eivät ole ihan perillä, isiä kaipaavat kovasti. Ja en voi ihan vain lapsieni tähden "unohtaa" miestäni, mitä, pitäisikö estää tapaamiset?! ap
[/quote] Tuota noin, käytit uudesta sanaa "hutsu", eiköhän tuo sana ole teillä kotonakin ihan arkipäiväinen sana? Ja tiedä sitten näistä miehen sekoiluista, totuus on, että sinä et enää ollut miehellesi tärkeä ja hän löysi uuden. Ja nyt sinä sitten roikut ja riiput historiassa kiinni ja järjestelet "perhetapaamisia".. Usko jo, että ei ole enää olemassa sellaista kokonaisuutta kuin teidän perhe, ei tule koskaan olemaankaan. Miehesi ansaitsee onnen ja sitä hän ei sinun kanssa valitettavasti saa. Lapset ovat eri juttu, he eivät ole sinun omiasi, vaan yhteisiä, sinä vain et kuulu enää pakettiin.
Miksi kutsuit exäsi luoksesi syömään?
Ylipäätään outo viritelmä sulla.