Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi täällä

Vierailija
03.11.2013 |

Hei. 

Olen todella, todella ahdistavassa tilanteessa...siksi tulin kirjoittamaan asiasta tänne. 

Olen mieheni kanssa yrittänyt vauvaa jo muutaman kuukauden, vielä ei ole kuulunut mitään ilmoittelua pienestä mutta ehkä stressi juuri vaikuttaakin ettei ole tärpännyt.

Olen ammatiltani kampaaja ja töissä vuokratuolilla alan yrityksessä. Nyt työkaverini (joka kertoo kaikesta elämäänsä liittyvässä töissä) ilmoitti että alkavat yrittää tässä vauvaa myös. Itse en ole kertonut työkavereilleni että yritämme lasta. Yksi on parhaillaan äitiyslomalla ja nyt mikä minua "pelottaa" on se että eivät varmaan ajattele että me vielä alamme yrittää raskautua. Varmaan ajattelevat, että sitten joskus. Olen iältäni 26 ja mies 28. Pitävät töissä minua jotenkin omana "pikkutyttönään", puhuvat että sä olet niin nuori että sulla on vielä aikaa. Se jotenkin ahdistaa ja ihan jopa loukkaakin, koska eivät ajattele että oikeasti haluamme lasta. :( Ahdistaa sitten ilmoittaa että joo olen raskaana. Mietin millaisia reaktioita se saa aikaan...joutuisivat etsimään tilalleni ehkä jonkun muun sitten kun jäisin äitiyslomalle...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko porvoossa eilen usvaista?

Vierailija
2/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa? Täällä Kuopiossa ihan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko Kuopiossa usvainen yö? ;)

Vierailija
4/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vähän oli usvaa. :) 

Vierailija
5/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yöllä niin usvaista, että maisema näytti kuin olisi jostain kauhuleffasta. Pelottavaa näin halloweenin aikaan vieläpä.

Vierailija
6/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät ihan omaa elämääsi, et vastaa siitä muille. Jos tulet raskaaksi, se on ihan teidän oma asia.