Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini väittää että ultrassa nähty sukupuoli ei ole 100% varma

Vierailija
03.11.2013 |

onko tosiaan näin??  Voidaanko muka rakenneultrassa "nähdä väärin" vauvan sukupuoli? Mulla on poika tulossa, ja kaverini vänkää kivenkovaa että "ei sitä varmuudella voi tietää". 

Täh?? Onko tämä totta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille veikattiin tyttö-poika-tyttö. Poika tuli :) Tosin "tiesin" koko ajan että poika tulee. Tällä kerralla veikattu tyttöä, katsotaan kumpi tulee...

Vierailija
2/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:25"]

onko tosiaan näin??  Voidaanko muka rakenneultrassa "nähdä väärin" vauvan sukupuoli? Mulla on poika tulossa, ja kaverini vänkää kivenkovaa että "ei sitä varmuudella voi tietää". 

Täh?? Onko tämä totta?

[/quote]Sikiön sukuelinten kokoero on melko pieni, vääriä arvioita tulee tämäntästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmesta tytöstä yksi oli ultrassa poika ja yhdestä ultraaja ei osannut sano kumpi on.

Pojan tirri ei ole paljon kritorista suurempi.

Vierailija
4/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ultraaja väitti että "täällä on varmasti poika", mutta tyttö tuli. Anoppi meinasi seota kun ei tuosta "varmasta tiedosta" huolimatta maalattu lastenhuonetta siniseksi, ostettu "poikavaatteita" tai "poikaleluja" jne. =D Meidän piti oikeasti hillitä ihan kunnolla anoppia, ettei hän olisi ostanut valmiiksi kaikenmaailman boksereita ja muuta oikeasti vain pojille tarkoitettua kamaa.

Vierailija
5/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopuksen, joka on siis tyttö, rakenneultrassa saatiin "ihan varma" poikaveikkaus. Selvisikin sitten, että tytön häpyhuulet olivat olleet niin turvoksissa, että ultraaja luuli kiveksiksi. :)

Ennen synnytystä lapsen sukupuolen voi saada varmasti selville vain eri punktioiden avulla.

Vierailija
6/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakenneultrassa viikolla 21 ultraaja sai niin hyvät näkymät vauvan pyllyn alle, että jopa minäkin maallikkona näin, että tyttö on. :) Selvästi näkyi häpyhuulet, sellainen pieni viivapylly. Ja tyttö tosiaan tuli. <3

Vierailija
7/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2009 syntyi tuttavapiiriini kaksi tyttöä, joiden piti ultran mukaan olla poikia :)

Vierailija
8/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:25"]

Täh?? Onko tämä totta?

[/quote]

okei kiitos vastauksista, mut miks ihmeessä tätä kysymystä on alaspeukutettu? mä kysyin ihan tosissani tätä. 

ap

Vierailija
9/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:08"]

Meillä rakenneultrassa viikolla 21 ultraaja sai niin hyvät näkymät vauvan pyllyn alle, että jopa minäkin maallikkona näin, että tyttö on. :) Selvästi näkyi häpyhuulet, sellainen pieni viivapylly. Ja tyttö tosiaan tuli. <3

[/quote]

Hyi. Mä oksensin just.

Vierailija
10/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka ultrauksen tekee ja millä viikoilla. Pippeli ja kivespussi on niin selkeä merkki, meillä näkyi jo viikolla 19+ ja samaa ultra näytti viikoilla 26+ ja 32+. Tytöstä ei olleet ultraajat varmoja ennen kuin viikolla 34.

Vierailija
11/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kummassakin raskaudessa 4D ultrassa, jossa sukupuoli selvisi lopullisesti. Oikein olivat kyllä kunnallisella puolella rakenneultrassa veikannet, mutta 4D:ssä näkyi jo niin selvästi, ettei voinut erehtyä. Niin.. ja ei me pelkän sukupuolen takia sinne 4D. ultraan menty :) 

Vierailija
12/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
13/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Vierailija
14/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Esim. ystäväpariskunnalla on tyttö, jota ultraaja sanoi "varmasti" pojaksi.

Vierailija
15/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näkyy, että on poika niin kyllä se sitten poika on, mutta joskus voi näyttää että on tyttö mutta poika sitten kuitenkin tulee .

Vierailija
16/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika, joka oli ultrassa vielä tyttö.

Vierailija
17/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Tosin jos on "nähty" pojaksi niin on varmemmin poika kuin "tytöksi" nähty on tyttö. Mutta ei 100% varmaa.

Anopilleni sanottiin kun ultrattiin juuri ennen käynnistystä (vko 37) että tytöltä näyttää, mutta poika tuli (ok, tää oli 80-luvulla).

Vierailija
18/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun työkaveri oli saamassa tyttöä, kaikki kamppeet laitettiin tyttöväreihin. TaDaa.. poika tuli.

Vierailija
19/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on täysin oikeassa.

Vierailija
20/30 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Omassa odotusajan ryhmässä meitä oli kaksi, joiden kohdalla ultran sukupuoliveikkaus meni pieleen. Ja siis eri ultraajat ja eri lääkärikeskukset molemmilla. Joten ei varmaan mitenkään harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi