Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tilanne. Eli olen siis lapseton ja olen hoitanut aikoinani isosiskon lapsia silloin tällöin. Nyt meidän isän puoleisessa suvussa on pieni tyttö

Vierailija
13.09.2020 |

mutta äitini joka on reippaasti yli 70-vuotias omii tän lapsen itselleen enkä pääse koskaan lapsenvahdiksi vaikka olen puolta nuorempi ja reippaampi. Äitini taluttaa tätä pientä tyttöä korttelin ympäri poltellen samalla tupakkaa. Mitään kummallisempaa ei koskaan jaksa tehdä. Minusta tilanne on väärin. Kutsuu itseään tän tytön mammaksi vaikka ei ole. Minä olen sitten kuulema täti. Pitäiskö ottaa tän tytön äidin kanssa puheeksi ettei äitini anna mitään virikkeitä tytölle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunne on omituinen

Vierailija
2/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sä vihjasta että äitisi on jo liian vanha vahtimaan pientä lasta. Mutta tee se niin ettei äitisi saa kuulla mitä olet jutellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti teki samalla tavalla. Eli omi lapsenlapsensa eikä antanut mun tädin koskaan hoitaa niitä. Eikä tämä lasten äiti myöskään ole tutustunut minuun kunnolla eikä antanut lapsia mulle hoitoon vaikka olen itse kahden jo aikuisen lapsen äiti. Nää lasteni serkut on mulle aika tuntemattomia. Näen noin kerran vuodessa.

Vierailija
5/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sekaantua ihan kaikkeen...

Vierailija
6/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee enemmän tuo tupakointi lapsen läsnäollessa kuin ikä tai ettei ap saa hoitaa lasta.

Vierailija
7/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkalleen ottaen on sukulaissuhteesi tähän tyttöön? Oletko kirjaimellisesti täti (isän tai äidin sisko), toinen serkku vai jotain muuta?

Vierailija
8/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi ei ole mamma ja sinä et ole täti, niin sinulla on varmaan aika vähän valtaa tässä tilanteessa. Yritän kuvitella, jos joku kertoisi minulle että hoitaja ei anna mitään virikkeitä. Olisin varmaan aika hämmentynyt. Tuosta tupakoinnista lapsen edessä sen sijaan kannattaisikin sanoa.

Vierailija
9/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on siis isäni veljen tyttären tytär. Eli olen kaukaista sukua mutta äitini joka lasta hoitaa, ei oo sukua ollenkaan.

Vierailija
10/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on siis serkkuni tytär. Jos mulla olisi lapsia niin olisivat keskenään pikkuserkkuja. Isosiskollani on kaksi lasta ja heillä todella suuri ikäero. t.ap

Vierailija
11/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on siis isäni veljen tyttären tytär. Eli olen kaukaista sukua mutta äitini joka lasta hoitaa, ei oo sukua ollenkaan.

Ja sinä katsot että se lapsi pitää jotenkin siivuttaa sukulaisten kesken

Tuo on toooooodella rasittavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi