Kolesterolimittaus ja alkoholi?
Ei oo koskaan ennen mitattu ja aamulla labra 7:45. Työterveyshoitaja sano vaan, että ei oo mitään paastoja.
Nyt eilisen jäljiltä ois lasi punaviiniä ja meinasin ottaa sen, mutta jäin miettimään, että onko siitä haittaa? Sinänsä en epäile, että mulla ois häikkää arvoissa. Oon vasta 41v,hoikka ja syön erittäin säntillisesti ja terveellisesti. Eikä oo sukurasitettakaan.
Ja ennen kuin joku näppärä kysyy, että onko pakko juoda se lasi niin ei todellakaan ole. Olisin vaan nyt mieluummin juonut sen kuin antanut pilaantua tohon.
Kommentit (5)
Niin siis alkoholi voi saada tuloksen paremmaksi mitä se olisi ilman alkoa. Se että on hoikka ja muuta ei kerro sitä onko kolesteroliarvot kohdillaan vai ei.
Kolesterimittauksia varten on aina 10-12 h paasro. Joko teidän tth on täysin ammattitaidoton tai olet ymmärtänyt jotakin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kolesterimittauksia varten on aina 10-12 h paasro. Joko teidän tth on täysin ammattitaidoton tai olet ymmärtänyt jotakin väärin.
En ymmärtänyt mitään väärin. Tai minkä kohdan voi ymmärtää väärin, jos sanotaan "ei ole mitään paastoa, syö vaan normaalisti aamupala". Ehkä joku voi ymmärtää ton muuten, mutta minä ymmärrän tuosta, että syö vaan aamupala.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis alkoholi voi saada tuloksen paremmaksi mitä se olisi ilman alkoa. Se että on hoikka ja muuta ei kerro sitä onko kolesteroliarvot kohdillaan vai ei.
Tiedän. Totesin nyt vain, että en kauheasti oleta niissä silti olevan häikkää. Ravinnolla kuitenkin on suuri merkitys asiaan ja tiedän syöväni sen suhteen hyvin oikeaoppisesti. Eikä muitakaan riskitekijöitä.
Hop