Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v. lääkärileikit

Vierailija
03.11.2013 |

Meidän poika on siis kymmenen vuotias. Herkkä,mutta tempperamenttinen luonteeltaan. Nyt huomasin että oli salaa leikellyt mun vanhoihin vauvanukkeihin pimpin ja pyllyn kohdalle reijät. Nuket on rikki. Mulle tuli ihan kauhea olo kun mietin että onko se häirintynyt tai onko sille tehty jotain seksulista hyväksikäyttöä. Juttelin pojan kanssa rauhalisesti. Poika väittä että on ollut vaan niin pahalla päällä monta kerta että on riepottanut nukekkeja. En oikein usko riepottamiseen, koska löysin myös sakset läheltä nukkeja. Poika ei myönnä mitään.Sanoo myös ettei kukan ole kosketellut  häntä itseään alapäähän. Seksi asiat ja murrosiän kehitysvaiheet olen käynyt jo läpi lapsen kanssa.   Muuten poika on ollut iloinen ja tavallinen. 

Keskustelun lopussa sanoin että voi aina ja ihan kaikki asiat tulla kertomaan mulle. Etten suutu mistään vakavistakaan asioista vaan selvitellään ne yhdessä.

Jos tää olikin vain jotain seksuaalisuus kokeiluja niin se kuitenkin potuttaa kun vanhat nuket on tuusan nuuskana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap niin piti kysymäni että jätänkö asian näin vai jankkanko lisää? Ja onko muitten 10v jonkuntyylisiä seksileikkejä? Itse muistan että n. 11 vuotiaana leikin barbeilla että ne harrasti seksiä.

Vierailija
2/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että lapsella olisi jäänyt jotain traumoja lääkärillä käymisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tulee mieleen vaan ihan normaali 10-vuotiaan typerä päähänpisto, sellainen pöljäilyjuttu.. En ehkä huolestuisin vaan kysyisin, että ajattelitko, että tässä on jotain hauskaa tainhuumoria. Onhan nuo alapääjutut sellaisia, joilla poikaporukassa pöljäillään. Tämä oli siis mun ajatus, kun luin mitä poika oli tehnyt. Itse toki tunnet lapsesi ja tiedät arvioida, voisko kyse olla tällaisesta.

Vierailija
4/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poikaporukassa"

Ja tyttöporukassa. Kun muistan millaisia omat leikit ala-asteella oli, en ihmettele mitään :)

Vierailija
5/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin oli ihan ihmeleikkejä kavereiden kanssa barbeilla ja vieläpä paljon nuorempana.

Ihan normaalia että seksi ja seksuaalisuus mietityttää tuossa iässä. Meillä vanhemmilla on vain tapana kuvitella että lapset yks kaks vasta murrosiässä huomaavat vastakkaisen sukupuolen ja kiinnostuvat seksistä. Todellisuudessa lapset heräävät noihin ajatuksiin jo paljon aikaisemmin.

Mutta onhan se hankalaa tietää kyllä missä menee normaalin ja epänormaalin raja, ja mikä voi olla jo vihjausta siitä että jotain on tapahtunut. Varsinkin kun nyky-yhteiskunta on seksualisoitunut, niin lapset saavat joka tuutista nähdä kaiken yliseksualisointia. Mutta poikasi tapaus vaikuttaa mielestäni aivan normaalilta, ja iste jättäisin asian siihen. Jos vielä jankkaat asiasta, voi pojalla alkaa hävettään liikaa tuon tyyppiset jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä