Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pahinta ja parasta mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
02.11.2013 |

Itselläni parasta oman lapsen syntymä ja pahinta väkivaltainen lapsuuteni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa, miten samanlaisia kokemuksia ihmisillä!

parasta mitä ole saanut kokea: A) pääsin eroon narsistimiehestä ja siitä pimeästä maailmasta B) lapseni, parasta mitä elämässä on! C) oman elämäni ihanteet ja ideaalit, positiivisten puolien näkeminen!

pahinta mitä olen saanut kokea: A) edellinen mies kuoli onnettomuudessa, avoleskeydessä ja surussa ja yksinäisyydessä vellominen B) seuraava mies oli narsu, pisti minut ihan matalaksi henkisesti ja fyysisesti C) seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, alkaa olla jo käsitelty, muttei uohdettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli onneton lapsuus ja se kun sain selville exäni salaisuuden että hän on harrastanut jo kymmenen vuotta huorissa käymistä eri maissa ja perustanut oikein eräänlaisen "yrityksen" jossa mainostaa matkojaan muille. Parasta on että olen täysin terve ja nuori vielä, elämä edessä. 

Vierailija
4/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli onneton lapsuus ja se kun sain selville exäni salaisuuden että hän on harrastanut jo kymmenen vuotta huorissa käymistä eri maissa ja perustanut oikein eräänlaisen "yrityksen" jossa mainostaa matkojaan muille. Parasta on että olen täysin terve ja nuori vielä, elämä edessä. 

Vierailija
5/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli, kun vaarini kuoli. Siitä on 6 vuotta, enkä vieläkään ole päässyt yli. Parasta on, kun selätin masennukseni ilman lääkkeitä ja yksin sekä se, että olen saanut 3 maailman ihaninta ja suloisinta lasta nuorena :)

Vierailija
7/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta lapseni syntyminen kuolleena. Parasta kaksi elävää lastani, toinen syntyi ennen ja toinen jälkeen kuolleen vauvani.

Vierailija
8/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ihanat lapseni. Pahinta, että kuulin juuri sairastavani syöpää.

Vierailija
9/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta lapsen syntymä, pahinta toisen lapsen syntymä.

Vierailija
10/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli, kun huomasin naineeni väkivaltaisen narkkarinarsistin. Parasta oli, kun jätin hänet, sain itsetuntoni takaisin ja pääsin taas jaloilleni.

Vierailija
12/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta sairauteni, josta ei tajuttu mikä se on, parasta oli se kun pitkän elämän alamäen jälkeen lopulta paranin. 

Vierailija
13/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta... olisiko se seksuaalinen hyväksikäyttö mua kohtaan, vai ehkäpä koulukiusaaminen?... En tiedä, varmaan jompi kumpi? Parasta? Varmasti nämä lapset, vaikka toinen niistä tekee elämästäni *** .

Vierailija
14/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä joskus on ollut pahinta on saanut aikaan sen, mikä nyt on parasta. Mun elämä on rakastettavaa.

Vierailija
15/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta lapsen syntymä, pahinta väkivalta lapsuudessa, narsistin kanssa seurustelu, raiskauksen uhriksi joutuminen ja alko-ongelmani teini-iässä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme