Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa, seksiongelmia

Vierailija
02.11.2013 |

Olen vajaa kolmekymppinen nainen, joka on ollut muutaman vuoden yhdessä miehensä kanssa. Meillä on ollut rankkaa, terveys ei ole hyvä kummallakaan. Alkuaikoina kuitenkin jo miehen lähellä olo kiihotti ja paikat kostuivat. Nykyään mikään ei sykäytä. Kävin gynelläkin ja oli tulehdus, johon sain apua. Kostumiseen ei silti auttanut. Maitohappobakteerejakin kokeillut. :( 

Mitä tehdä, kun yhteinen läheisyys ei sytytä? Olen "konservatiivi" ja vaihtamaan en ala. Olen tykännyt joskus käyttää pukuja mutta mikään ei saa tuolla alhaalla oikein tulvimaan. :( Orgasmista, joka sekin saatu suuseksillä, on kuukausia. Pliis, vastatkaa asiallisesti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 21:37"]

Olen vajaa kolmekymppinen nainen, joka on ollut muutaman vuoden yhdessä miehensä kanssa. Meillä on ollut rankkaa, terveys ei ole hyvä kummallakaan. Alkuaikoina kuitenkin jo miehen lähellä olo kiihotti ja paikat kostuivat. Nykyään mikään ei sykäytä. Kävin gynelläkin ja oli tulehdus, johon sain apua. Kostumiseen ei silti auttanut. Maitohappobakteerejakin kokeillut. :( 

Mitä tehdä, kun yhteinen läheisyys ei sytytä? Olen "konservatiivi" ja vaihtamaan en ala. Olen tykännyt joskus käyttää pukuja mutta mikään ei saa tuolla alhaalla oikein tulvimaan. :( Orgasmista, joka sekin saatu suuseksillä, on kuukausia. Pliis, vastatkaa asiallisesti!

[/quote] Yhteinen läheisyys ei sytytä sanot? Mitä tarkoitat? Tarkoitatko haluttomuutta vai että kumppanisi ei saa sinua kiihottumaan?  Sori kun kyselen mutta voitko täsmentää?

Vierailija
2/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia naisen elämää. Kun mies on saatu pyydystettyä, niin ei tarvitse olla enää halukas.

Jos lasta yritätte, niin siitä tulee tilapäinen apu, sen jälkeen uhrataan loppukin seksielämä arjen alttarille.  

Ja ap, tämä ei ole pottuilua vaan todennäköisesti raakaa faktaa teidän osaltanne. Ei siis ole ensimmäinen eikä viimeinen ketju, jossa nainen etsii halukkuutta kun "miehenmetsästys" hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Meidän perheeseen ei lapsia tule. En ole koskaan halunnut. En tiedä miksi mies, jota rakastan, ei saa minua kiihottumaan. Ajatus seksistä hänen kanssaan tuntuu "tylsältä". :( Ei vaan innosta. Haluan silti, ja ehdotankin seksiä päivittäin. Toivoen, että kiihottuisin ja nauttisimme seksistä molemmat. Sillä tavalla. Läheisyydestä kyllä nautin suuresti ja rakastan miestäni valtavasti.

Vierailija
4/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi "rakastaa valtavasti" jos ajatus seksistä tuntuu tylsältä. Noihan on toisensa pois sulkevia väitteitä.

Vaihda miestä. Teillä on kemiat päin h*****tiä jos mies ei kiihota sinua. "Valtava rakkaus" on kaukana tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi