Millä nimellä olet tallettanut rakastajasi/rakastajattaresi numeron yhteystietoihisi?
Kommentit (34)
Alkon myymälä.
Jos vaimo näkee, ei varmasti viitsi tarkistaa numeroa.
Ei ole rakastajaa millään nimellä, mutta ihan uteliaisuudesta kysyn, että jos olisi niin miksi pitäisi olla jollain peitenimellä?
Ex-ukolla luki Nokia. Nainen asui Nokialla.
Älä yritä Sauli! Mul ei oo mitään rakastajaa, koeta jo uskoa!
Kahta kirjainta vaihtamalla henkilöstä muodostui kokonaan toista sukupuolta edustava, myös uusi sukunimi.
Etunimellä. Työkaveriksi sanon jos ukko kyselee. Ja jos ei usko niin ihan sama.
sukunimella kuten muutkin niin muija ei haista että käyn välillä rentoutumassa naimisissa olevan timmin naisen kanssa jolla puristukset tallessa nahkalompakossaan ja imee hyvin
hölmöhän se on mutta on 14 v nuorempi ja seksittömässä suhteessa joten ei anna kuin mulle
Etunimen alkukirjaimella. Rakastajallani oli mun oikea etunimi ja se on sen verran harvinainen, että meinattiin narahtaa, kun vaimonsa näki, mut hätävalhe pelasti.
Äiti. Mies pysyy kaukana puhelimestani jos luulee anoppinsa soittavan siihen. Oikea äiti on sitten etunimellä.
Mielenkiintoinen kysymys. Minulla on niin paljon eri ihmisten numeroita tallennettuna puhelimeen ihmisten omilla nimillä, sekä miehiä että naisia, että mistä se puoliso keksisi jotain yksittäistä oikeaa nimeä epäillä?
Etunimellä