Tytölle nimeksi Laurea?
Tiedän, että on myös koulun nimi, mutta minusta vaan niin hurjan kaunis.
Kommentit (25)
Minusta latinalaisperäiset tai kreikkalaisperäiset nimet kuten Laurea, Apollonia, Diana jne. sopivat vain ns. yläluokkaisen perheen tyttärelle. Ehkä olen pinnallinen mutta ei se vaan yhtään sovi jos asuvat jossain neukkukuutiossa ja sukunimenä Möttönen.
Ruma nimi. Muuta ei voi sanoa. Mutta ehkä tyttökin on.
Millaiselle perheelle sopisi Omnia? Onko riittävän sukupuolineutraali nimi ja siten nykyaikaan sopiva?
Laurea on hieman samantyylinen kuin Linnea, kivoja molemmat 🙂
Vierailija kirjoitti:
Minusta latinalaisperäiset tai kreikkalaisperäiset nimet kuten Laurea, Apollonia, Diana jne. sopivat vain ns. yläluokkaisen perheen tyttärelle. Ehkä olen pinnallinen mutta ei se vaan yhtään sovi jos asuvat jossain neukkukuutiossa ja sukunimenä Möttönen.
:D :D :D
Sukunimi on ruotsalaisvivahteinen, vaikka ihan suomenkielisiä ollaan. Ap.
Mun mielestä on kyllä tosi kaunis nimi:)
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle perheelle sopisi Omnia? Onko riittävän sukupuolineutraali nimi ja siten nykyaikaan sopiva?
Omnia käsittääkseni käy kaikille sukupuolille. Serkun kaksoset Varia ja Hyria. He on sukupuolineutraaleja.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Kåistinen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Apollonia Möttösessä olis kyllä aika tiukkaa asennetta. Siihen vielä nahkatakki, niittejä ja punainen irokeesikampaus, niin vot!
Vierailija kirjoitti:
Onko myös muunhoroskooppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Kåistinen?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ruotsalaisvivahteet paljon auta, jos etunimi on ihan paska.
Eipä ne auta siltikään, vaikka etunimi olisi kauniskin.
Kiitos vastauksista. Lapsestamme tulee luultavasti Laurea Maria.
Olisin antanut nimeksi, mutta tuli poika, Metropol.