G: Oletko miehesi mielestä kaunis?
Mistä tiedät vastauksen? Jos et tiedä, kysy ja kerro vastaus! Uskotko miehen kertovan totuuden? Ja vielä: minkä ikäinen olet?
Kommentit (29)
Tietenkin olen :) Mutta jos kysytään muilta miehiltä, niin pieni vähemmistö on samaa mieltä.
Joo, mutta se uskoo itsekin olevansa komea tai ainakin puolikomea, kuten sanoo, ei ole.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:12"]
Joo, mutta se uskoo itsekin olevansa komea tai ainakin puolikomea, kuten sanoo, ei ole.
[/quote]'
ja tosiaan sen tyyli kehua on sellainen että kun on huono päivä, tukka pystyssä ja oksentaa, niin se rientää kehumaan. Tai että "nenäsi on uljas kuin mount everest" ja pimpulisi on jotain massiivista kuin pyramidit". Joten en usko.
Olen mieheni mielestä sisäisesti kaunis. Ulkoisesti kauneuteni päivät ovat jo kauan sitten taaksenjäänyttä elämää. Nuorena hän kyllä ihastui kauneuteeni.
Enpä usko, ainakaan minkäänlaisia kehuja ei ole tullut vuosiin. Ikää on 39 vuotta.
Kyllä, saan kuulla mieheltäni olevani kaunis melkein päivittäin :) Omasta mielestäni lähinnä nätti tai söpö... Olen 26-vuotias.
Hän sanoo usein, että olen. Itse en pidä itseäni erityisen kauniina, mutta hän taitaa katsella minua ruusunpunaisten silmälasien läpi.
Olen, ihme kyllä vieläkin. Ja olen edelleen kuullut saman muiltakin. Ikää mulla on 53 vuotta.
En ehkä kaunis mutta seksikäs ja sensuelli, hyvävartaloinenkin. Kehuu ulkonäköä kyllä päivittäin:)
Ei ole sanonut kauniiksi, mutta nätiksi ja ihailee aina profiiliani.
21 vuotias. Alkuun kehui paljon. Nyttemin ei enää. Olen 2 kk maannut sohvalla verkkareissa raskauspahoinvoinnin takia, joten en ihmettele ettei ole kehunut. Kuitenki nyt oon saanu taas laitettua itteeni, mutta ei kehu vieläkään. Ulkonäkö on kyllä muuttunut kun lantio on leventynyt ja tissit kasvanut, tykkäs musta enemmån hoikempana, mutta se on edessä sitte ku oon saanu vauvan ulos ja imetettyä. Mies kuitenki huomioi muuten ja näyttää että rakastaa, joten en ala repimään pelihousujani, vaikka äärettömän pinnallinen ja itsekriittinen yleensä olenkin.
just äsken viimeksi kehui kauniiksi. :) oon 29.
Olen, kuulen sitä jatkuvasti. Uskon väitteen, sillä se tulee niin tunteella. Ikää 45 v.
Sanoo kauniiksi ja tyylikkääksi tai että näytän hyvältä. Nämä yleensä silloin, kun olen pukeutunut jotain menoa varten.
Olen jo 52, enkä enää nuoruuden kukkeudessa. En tosin ole rumakaan ja vartalo on timmi, kiitos vuosikymmenten salitreenin.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 20:35"]
Sanoo kauniiksi ja tyylikkääksi tai että näytän hyvältä. Nämä yleensä silloin, kun olen pukeutunut jotain menoa varten.
Olen jo 52, enkä enää nuoruuden kukkeudessa. En tosin ole rumakaan ja vartalo on timmi, kiitos vuosikymmenten salitreenin.
[/quote]
Niin, ja uskon, että hän on oikeasti sitä mieltä, koska hän ei sanoisi mitään, jos ei tarkoittaisi sitä.
En aio kysyä tätä kysymystä mieheltäni, koska mun mielestä tällaisen asian kysyminen on vaivauttavaa ja aika epäreilua. Varsinkin siksi, etten todellakaan ole kaunis. Mun mies ei kyllä ole kauhean kiinnostunut ulkonäköasioista, joten en usko, että hän hehkuttaisi puolisonsa ulkonäköä siinäkään tapauksessa, että hän olisi kaunis.
Ei minua ole kukaan koskaan sanonut kauniiksi, edes nuorena ja hoikkana, kaipa siksi kun mulla oli silmälasit. Aikuisena lihoin ja sit joku mies laivalla sanoi, kun yritti mielistellä, että mulla on kauniit kasvot, eli suomeksi että olisin ehkä nätti jos en olisi lihava. Mieheni ei ole koskaan sanonut minulle mitään imelää, ei hän osaa millään, ei edes että rakastaa minua. Kun alettiin seurustella sanoi joskus tekstiviestissä että olen komea nainen, siitä kyllä loukkaannuin. En nyt oikeasti ollut hoikempana mitenkään seinästä revity, paljon ystävättäriä jotka mua rumempia.