Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi jo marraskuu, viitsiikö tässä ennen vuodenvaihdetta töitä tehdäkään..

Vierailija
02.11.2013 |

Meni työpaikka konkan vuoksi alta tuossa syyskuun puolella ja työpaikkahakemuksia olen laittanut aika moniakin, saldona "kiitos mielenkiinnosta mutta valinta ei kohdistunut tällä kertaa sinun"-viesteihin sähköpostissani.

Aiemmin syksyllä tuumasin, että tekisin vaikka keikkoja Seuren kautta mutta nyt alkanut tuntua että ei nappaa sekään, Seuresta kokemusta ja ei mitenkään hirmu postiivista sellaista, kyykyttivät ainakin v.2010-2011 aika urakalla keikkalaisiaan, jopa niin etä liiton edunvalv tutki asioita.

Olen katsellut tottakai työpaikkoja edelleen päivittäin mutta eiköhän minun kuviot ole nyt sellaiset, että aloitan ns omaehtoisen opiskelun tammikuussa, saan ansiosid työttömyyskorvausta siltä+verottoman 180e kulukorvauksen/kk siihen päälle, opintopisteitä mulla olisi hoidettavana 36 eli opiskelut kestäisi kesäkuulle, toivon mukaan ei pidemmälle koska siten elo-syyskuussa olisi toiveissa saada pysyvä työpaikka..

Niin mulla siis on jo koulutus alalleni+9v työkokemus, tuo opiskelu olisi lisäjuttua siihen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan