Mkitä helvettiä joku "Hjallis" tuli Selviytyjien ohjelmapaikalle?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 17:57"]
Nyt vitut**a!
[/quote]
Tuhat kertaa mielummin Hjallista kuin jotain selviytyjä paskaa!
Twitterin mukaan Hjalliksen ohjelma oli loistava, valtavan paljon positiivisia kommentteja.
https://twitter.com/search?q=hjallis&src=typd&f=realtime
Itse nauhoitin ohjelman ja katson sen huomenna.
Äläs huoli, Selviytyjät tulee huomenna normaalisti! :)
no tänään ei kuitenkaan tule ja minä en ainakaan ole nähnyt siitä mitään ennakko tietoa. t. toinen tyytymätön
Ai, minä taas ilahduin, että pitkästä aikaa jotain katsomista lauantaina. En ole ikinä tajunnut kuka nitä Selviytyjiä mukaa katsoo, mutta kai niitä sitten katsomaan. Ihan mielenkiinnosta, mikä siinä innostaa?
Sanos muuta! Valitin tästä jo viime lauantaina. Joku typerä puheohjelma parhaaseen katseluaikaan?!
Näin on MTV 3 sivuilla!
Selviytyjien 23. kausi lauantaisin ja sunnuntaisin klo 21.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:05"]
no tänään ei kuitenkaan tule ja minä en ainakaan ole nähnyt siitä mitään ennakko tietoa. t. toinen tyytymätön
[/quote]
Onhan se Hjalliksen mainos pyörinyt jo pitkään.
Onhan Hjallis Suomen tavoitelluin poikamies, heti Kimin jälkeen.
No ei ihme, että maikkarin talous on kuralla ja katsojat kaikkoavat, kun laatuviihde vaihdetaan johonkin murahtelevaan itseriittoiseen inttäjään.
huomasiko kukaan muu että viime sunnuntaina jäi yksi selviytyjät- jakso välistä? Ensin putosi ozzy. seuraavassa jaksossa näytettiin kuinka viime jaksossa ozzyn seuraksi karkotussaarelle oli häädetty jim. Eli se jakso, jossa jim varsinaisesti putosi jätettiin näyttämättä. luulen, että sen vuoksi nyt nähdään hjallis, sillä eihän maikkarilla ole mitään näytettävää, kun näyttivät etukäteen yhden jaksoista...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:37"]
huomasiko kukaan muu että viime sunnuntaina jäi yksi selviytyjät- jakso välistä? Ensin putosi ozzy. seuraavassa jaksossa näytettiin kuinka viime jaksossa ozzyn seuraksi karkotussaarelle oli häädetty jim. Eli se jakso, jossa jim varsinaisesti putosi jätettiin näyttämättä. luulen, että sen vuoksi nyt nähdään hjallis, sillä eihän maikkarilla ole mitään näytettävää, kun näyttivät etukäteen yhden jaksoista...
[/quote]Muistaakseni Jim ja Ozzy putosivat samassa jaksossa saarelle?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:37"]
[/quote]Muistaakseni Jim ja Ozzy putosivat samassa jaksossa saarelle?
[/quote]Oliko se se kisa kun Ozzy putosi viimeisen kerran, niin sen jälkeen järjestettiin se tietokilpailu, jonka Whitney voitti ja Jim putosi? En ole varma.
Pitihän Hjalliksen synttärinään ruutuun päästä, kun vielä pyöreitä täyttää!
ulkomailta sanoi sitä katsovansa.
Hjallis on maksanut tarpeeksi jollekin että pääsi yhdelle viikon parhaista ohjelmapaikoista? Katsoin joskus puoli jaksoa Suomen Diiliä ja kyllästyin siinä ajassa perinpohjaisesti lapsellisesti kiukuttelevaan ja kiroilevaan Hjallikseen. Katson mieluummin seinää kun hänen ohjelmaansa.
Hienoa, tulee jotain katsottavaa lauantai-iltaankin! Hjalliksen keskusteluohjelmat ovat olleet tosi hyviä, on aika tiukka haastattelija ja tekee yllättäviä kysymyksiä. Nythän tämä uusi ohjelma on erilainen, joka jaksossa keskustellaan vieraiden kanssa yhdestä teemasta. Ja tänään yhtenä vieraana on Riku Korhonen, todella mielenkiintoinen kirjailija.
Kanavan pitää säästää ja Hjallis oli varmaan halpa vaihtoehto, ehkä jopa maksaa maikkarille siitä, että saa pitää älykästä keskusteluohjelmaansa?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:06"]
Sanos muuta! Valitin tästä jo viime lauantaina. Joku typerä puheohjelma parhaaseen katseluaikaan?!
[/quote]
wt!