Ilmastonmuutostuputus teki minusta kusípään. Ostan esimerkiksi huvikseni muovipusseja ja heitän niitä vaan roskiin.
En todellakaan lajittele. Akut ja appelsiininkuoret, sekä kaikki muu tuottamani jäte menee saamaan roskapussiin. Ajan autolla naapuriinkin 40 metrin päähän. Fossiilisella polttoaineella tietenkin. Tuputtakaa minut entistä hullummaksi.
Ap
Kommentit (16)
Voit toimia ihan vapaasti kuten toimit, asialla ei ole mitään merkitystä.
Olet takuulla ollut sitä jo ennen "tuputtamista". Akut ja patterit voisit edes lajitella, en ymmärrä mitä hyödyt olemalla kusipää? Et mitään.
Ilmasto muuttuu miten se nyt sitten muuttuu ja ihminen sopeutuu siihen tai sitten ei sopeudu. Jos lisäännytään holtittomasti tätä tahtia vielä muutama vuosisata, niin luonto hoitaa itse meidät pois planeetan päältä. Siinä ei yhden 5 miljoonaisen maan piiperryksellä ole mitään merkitystä. Kiina, Intia, Afrikka, Etelä-Amerikka, Pohjois-Amerikka ja Venäjä eivät tule tekemään asialla paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Adapt or die.
-Charles Darwin
Näinhän se on. Nähtäväksi jää sopeutuuko ihmiselimistö mikromuoviin vai ei, tai onko sillä edes väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adapt or die.
-Charles Darwin
Näinhän se on. Nähtäväksi jää sopeutuuko ihmiselimistö mikromuoviin vai ei, tai onko sillä edes väliä.
No tuossa on alla kilometrejä peruskalliota. Sinne vain modernilla tekulla, jos pinnalla tulee liian tukalat paikat.
Älä nyt juksaa. Olet ollut kusipää jo ennestään.
Jotkut eivät vain kestä. Talonsa palaessa juoksevat liekkeihin.
Moni keski-ikäinen valkoinen heteromies on kusipää jo syntyessään. Tai jos ei, niin ympäröivä, kova toksisen maskuliinisuuden maailma, kasvattaa sellaiseksi.
Teen aina toisin kuin mikä on itselle parasta ja olen siksi helppo manipuloitava
T. AP
Ketään ei kiinnosta se mitä sinä teet.
Kierrättämishössötys on mennyt liiallisuuksiin.
Kun kauppakeskuksiin ym. julkisiin tiloihin ilmestyy yhden sijasta kahdeksan roskista vierekkäin biolle, sekolle, paperille, pahville, lasille, metallille, muoville ja paristoille, voin harkita samaa kotona.
Siihen asti: bio, seka, pahvit ja pantilliset saa luvan riittää.
Itse lopetin kierrättämisen virhevasuripiipertäjien vuoksi.
He tuhoavat suomen ja suomalaisuuden joka tapauksessa, joten miksi kierrättäisin tai suojelisin luontoa?
Mieluummin annan takaisin samalla mitalla. Teidän mulattijälkeläisennehän siitä kärsivät; itse olen VEHEMENT.
Ymmärrän sinua. Minä kyllästyin hammaslääkärin tuputukseen. En ole pessyt hampaita 4,5 vuoteen ja valitsen aina happamat ja sokeriset vaihtoehdot, jos on. Juon aamuisin sokeroitua sitruunatuoremehua tyhjään vatsaan. Illalla ennen nukkumaanmenoa pari hedelmätofeekarkkia samalla kirjaa sängyssä lueskellen. Mitäs tuputti ja painosti, tässä tulos!