Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa on vi**umaista käydä korona-aikana

2020vision
13.09.2020 |

Se pirun kuulutus turvaväleistä, kireä ilmapiiri, ei saa vahingossakaan niiskuttaa, saa pelätä että joku yskäisee koska vaikka sillä olisi pelkkä flunssa niin koronatesteihin sitä joutuu... Ahistaa niin että tavarat tippuu käsistä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistavaroitakin voi tilata kotiinkuljetettuina.

Vierailija
2/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ne Cittarin jatkuvat kuulutukset.

Vaihdoinn Prismaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on sitä kokeiltu. Eivät koskaan sano tarkkaa aikaa milloin tulevat vaan joku kahden tunnin ikkuna. Esim 10-12 mutta sitten saapui 12.30. Mene siinä sitten vaikka vessaan yksinasuvana kun et tiedä milloin tulee. Jos ei ole sekunnissa valmiina niin nämä cittarin hätähousut saa paniikkikohtauksen. Kotiinkuljetus muuten maksaakin ihan kivasti enkä ole mitenkään masseissa. Lähikauppa noin 300 metrin päässä (s-market).

Vierailija
4/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne on ihan samanlaisia kuin ennenkin... ajattelet liikaa sitä koronaa.

Vierailija
5/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa jo varsin hyvin hengityssuojaimia. Käytä sellaista kaupassa käydessäsi. Mä tilaan kotiinkuljetuksella kerran viikossa, mutta jos jotain unohtuu ja pitää käydä lähikaupassa, käytän hengityssuojainta. 

Vierailija
6/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on sitä kokeiltu. Eivät koskaan sano tarkkaa aikaa milloin tulevat vaan joku kahden tunnin ikkuna. Esim 10-12 mutta sitten saapui 12.30. Mene siinä sitten vaikka vessaan yksinasuvana kun et tiedä milloin tulee. Jos ei ole sekunnissa valmiina niin nämä cittarin hätähousut saa paniikkikohtauksen. Kotiinkuljetus muuten maksaakin ihan kivasti enkä ole mitenkään masseissa. Lähikauppa noin 300 metrin päässä (s-market).

Mä tilaan Cittarista ja saan tunnin tarkkuudella aikaikkunan, milloin toimitus tulee. Ja sitten vielä tekstarina 3-8 minuuttia aikaisemmin linkin reaaliaikaiseen karttaan, mistä voin seurata kuljetuksen tuloa. 

Vierailija
7/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saa jo varsin hyvin hengityssuojaimia. Käytä sellaista kaupassa käydessäsi. Mä tilaan kotiinkuljetuksella kerran viikossa, mutta jos jotain unohtuu ja pitää käydä lähikaupassa, käytän hengityssuojainta. 

En asu Etelä-Suomessa. Ei täälläpäin yhdelläkään ole maskia kaupassa, alle puolet ottaa edes käsidesiä. Ap

Vierailija
8/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Etelä-Suomessa. Ei täälläpäin yhdelläkään ole maskia kaupassa, alle puolet ottaa edes käsidesiä. Ap

Mikä sua kaupassa käynnissä sitten ahdistaa? Oletin aloituksestasi, että pelkäät saavasi koronaviruksen. 

Vierailija
9/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan Cittarista ja saan tunnin tarkkuudella aikaikkunan, milloin toimitus tulee. Ja sitten vielä tekstarina 3-8 minuuttia aikaisemmin linkin reaaliaikaiseen karttaan, mistä voin seurata kuljetuksen tuloa. 

Jaa, täällä ei mitään tommosia ole. Saat istua kotona sormi perseessä venaamassa. Tilasin ihan netistä ja en nähnyt mitään kyseisiä kohtia joita olisi voinut ruksia. Annoin numeronkin ja ei tullut tekstiviestiä. Ap

Vierailija
10/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, täällä ei mitään tommosia ole. Saat istua kotona sormi perseessä venaamassa. Tilasin ihan netistä ja en nähnyt mitään kyseisiä kohtia joita olisi voinut ruksia. Annoin numeronkin ja ei tullut tekstiviestiä. Ap

Toi on tietysti hankalaa. Mä asun pääkaupunkiseudulla ja täällä toimii kuljetukset oikein hyvin. 

Vierailija
11/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua kaupassa käynnissä sitten ahdistaa? Oletin aloituksestasi, että pelkäät saavasi koronaviruksen. 

Elän todella yksin, kuka huolehtii mistään minun asioista jos yskin tauotta ja räkä valuu. Koronatesti on käsittääkseni pakollinen jos on flunssaoireita. Ainakin katsotaan kuin ruttoa potevaa että kotonako sitten vaan, korkeintaan parvekkeella saa käydä? Ap

Vierailija
12/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti muistutetaan asiakkaita niiden turvavälien pitämisestä, mutta kaupan työntekijöitä se ei näytä koskevan. Hyllyttäjä latoo munakoisoja laariin ja se kestää ja kestää, joten lopulta kysyt: "Anteeksi, saisinko ottaa siitä välistä yhden munakoison?" Hyllyttäjä sanoo iloisesti "toki!" ja siirtyy 20 senttiä. Pidä siinä sitten turvaväliä.

Vierailija
13/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi taas kuin onnitella itseään siitä että asuu pienessä maalaiskunnassa, jonne ei edes kulje busseja nykyään. Aah! Lottovoitto!

Vierailija
14/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän todella yksin, kuka huolehtii mistään minun asioista jos yskin tauotta ja räkä valuu. Koronatesti on käsittääkseni pakollinen jos on flunssaoireita. Ainakin katsotaan kuin ruttoa potevaa että kotonako sitten vaan, korkeintaan parvekkeella saa käydä? Ap

Eikös silloin, kun olet sairaana, olisi ihan järkevää käyttää kotiinkuljetuspalvelua, vaikka se maksaakin ja joudut odottamaan toimitusta? Tuskin sä nyt koko ajan olet sairaana. Ja sitten muulloin asioilla käydessäsi käytät hengityssuojainta, jolla suojaat itsesi saamasta tartuntaa. Hyvä käsihygienia vielä päälle, niin säästyt tavalliselta flunssaltakin. 

Vierailija
15/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan sinne muka pakottaa? Mulla oli just flunssa enkä mä mihinkään testeihin menny.

Vierailija
16/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän kaupassa ei enää tuollaista pelleilyä harrasteta. Toista se oli silloin alkukeväästä kun ihmiset eivät uskaltaneet hyllyväliin jos siellä oli yksikin henkilö. Ja kauhean kaukaa väistivät muita. Lol. :D Onneksi on nyt tullut järki päähän.

Vierailija
17/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakäyttöinen suu-nenämaski ei suojaa käyttäjää merkittävässä määrin, kankainen vielä vähemmän. Pitäisi sitten olla juuri hengityssuojain (esim. FFP2), jos itseään haluaa suojata.

Vierailija
18/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassakin on ne typerät kuulutukset. Prisman kuljetukset hoitaa posti. Olen kokeillut kerran ja jättivät painavat laatikot rappukäytävään ja soittivat vain ovikelloa, että siinä on. 

Sittarin kuljetukset hoituvat paremmin, kuten joku täällä kuvailikin.

Vierailija
19/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös silloin, kun olet sairaana, olisi ihan järkevää käyttää kotiinkuljetuspalvelua, vaikka se maksaakin ja joudut odottamaan toimitusta? Tuskin sä nyt koko ajan olet sairaana. Ja sitten muulloin asioilla käydessäsi käytät hengityssuojainta, jolla suojaat itsesi saamasta tartuntaa. Hyvä käsihygienia vielä päälle, niin säästyt tavalliselta flunssaltakin. 

No täälläpäin saa todella miettiä etukäteen milloin aikoo sairastua.. La-su ei esimerkiksi ole kotiinkuljetuksia. Kuten jo totesin, olen köyhä. Loppukuusta ei ainakaan saa flunssa tulla.

Vierailija
20/52 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vähän kaikki ole vi**umaista korona-aikana? Ensi vuonna toivottavasti helpottaa, jos saadaan rokote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi