Hyvä seksi parisuhteessa
Täällä ilmoittautuu onnellinen aviomies. Minua on siunattu ihanalla naisella, jonka kanssa myös seksi sujuu loistavasti pikkulapsiarjesta, kiirestä, stressistä yms. huolimatta.
Seksiä ei ehkä ole niin usein, mutta silloin kun sitä on, niin voi luoja että se on hyvää! Normiyhdynnän lisäksi saan säännöllisesti peppuseksiä (vaimo nauttii tästä suunnattomasti ja laukeaa helposti peppuun pantaessa) ja suuseksiä nielemisineen. Pidän itse tietysti myös vaimoa hyvänä ja nuolen antaumuksella :)
Meillä on usein myös arjessa sellaista puolituhmaa kiusoittelua puolin ja toisin, sekin piristää päivää vaikkei aina olisi aikaa rakastellakaan.
Kommentit (23)
Hyvä parisuhde ruokkii seksiä ja hyvä seksi parisuhdetta!
Myös mediassa muuten seksi nähdään monesti ongelmien kautta tai jonkun erikoisuuden kautta. Harvemmin näkee juttua siitä, että monien parien seksielämä toimii vuosikymmenten ajan erinomaisesti.
Olipakivaa lukea tämä! meillä myös aivan ihanaa, ollut vuosikymmenet jo.
2 ekalla minkäikäiset jälkeläiset? kyllä jos vaimo on terve ei riemulka rajaa. toiset muuttuu täysin kumppaneiksi vuotojen aikaan ja 40v jälkeen yleisesti
+20v yhdessä ja 2kpl alle 10v lapsia.
Perusseksiä on niin paljon kuin lapsiperhe arkeen mahtuu. Vaimoni tarvitsee säännölliset orgasmit jotta pysyy tyytyväisenä.
Vaimolla on halukkuus noussut entisestään kun on tullut 40v ikää. Hän on usein niin kiimainen että minuutin pikapano riittää orgasmiin. Itsellä taas kun on tullut 40v ikää, niin laukeaminen on hidastunut sen verran että harvemmin laukean pikapanoissa. Itseäni se ei haittaa yhtään, sillä kun pallit pysyy täynnä niin libidokin pysyy aktiivisena.
Kun vuosia on keskittynyt pitämään rouvan tyytyväisenä, nyt pitää alkaa miettiä miten itsekin saisi yhtä tajunnanräjäytyäviä orgasmeja kuin mitä vaimo saa. Ei muuta kuin asiaa opiskelemaan :)
Vierailija kirjoitti:
+20v yhdessä ja 2kpl alle 10v lapsia.
Perusseksiä on niin paljon kuin lapsiperhe arkeen mahtuu. Vaimoni tarvitsee säännölliset orgasmit jotta pysyy tyytyväisenä.
Vaimolla on halukkuus noussut entisestään kun on tullut 40v ikää. Hän on usein niin kiimainen että minuutin pikapano riittää orgasmiin. Itsellä taas kun on tullut 40v ikää, niin laukeaminen on hidastunut sen verran että harvemmin laukean pikapanoissa. Itseäni se ei haittaa yhtään, sillä kun pallit pysyy täynnä niin libidokin pysyy aktiivisena.
Kun vuosia on keskittynyt pitämään rouvan tyytyväisenä, nyt pitää alkaa miettiä miten itsekin saisi yhtä tajunnanräjäytyäviä orgasmeja kuin mitä vaimo saa. Ei muuta kuin asiaa opiskelemaan :)
Olet parasta A-luokkaa miehenä. Onnekas vaimo.
Täällä yksi tyytyväinen lisää. Seksi on edelleen loistavaa 32 vuoden jälkeen. Ei peppuseksiä, enkä sitä kaipaakaan kun kumppani on treenannut alapään lihaksiaan koko ajan. Suuseksiä on, mutta haluan laueta sinne luonnolliseen paikkaan. Seksiä yhä 3-4 krt/viikko,mikä on minulle yläraja.
Eihän niillä seksin muodoilla olekaan väliä, kunhan se on tyydyttävää molemmille.
Joku kysyi lasten ikää. Nuorempi on 2v, vanhempi kouluiässä.
Terv. AP
Entäs parisuhde, jossa seksi luistaa, mutta muuten on todella vaikeaa? Eikä tuota ongelmaa kummallekaan heittäytyä seksin pyörteisiin, vaikka vasta olisi haukuttu alimpaan helvettiin? Mitä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Entäs parisuhde, jossa seksi luistaa, mutta muuten on todella vaikeaa? Eikä tuota ongelmaa kummallekaan heittäytyä seksin pyörteisiin, vaikka vasta olisi haukuttu alimpaan helvettiin? Mitä pitäisi ajatella?
Kuulostaa seksisuhteelta, ei parisuhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen osapuoli ei välttämättä ajattele seksiasiasta samoin kuin sinä.
Hyvä seksi: anaalia ja nielemistä. Morjens.
Vierailija kirjoitti:
No meillä nielemisen tilalla on kasvoille laukeaminen, ja olen itse sen verran kaikkiruokainen että vaihtelevuus on hyvinkin ok, ei se että tapahtuuko just temppu yksi tai kaksi.
Mutta pointtina, että mitä vikaa noissa edellisissä on jos niistä kumpikin tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Nuo olivat vaan esimerkkeinä seksin vaihtelevuudesta ja halusta tehdä toista miellyttäviä asioita.
Millä alalla työskentelee nämä naiset jotka haluavat eniten seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla työskentelee nämä naiset jotka haluavat eniten seksiä?
Oma vaimoni on päiväkodissa töissä. Seksi on hyvää ja vaimo toivoisi sitä vielä useammin kuin minä jaksan mukana pysyä. Ja seksi on hyvää vaikka yhteisiä vuosia on takana jo 16
Siis olen ollut vaikka missä töissä, ja yrittäjänä, ylempi opistokoulutus. Vuoskymmeniä naimisissa, ja seksiä jokapäivä, minä haluan monasti päivässä, eli enemmän kuin mies jaksaisi.
Varmaan isomunaisia miehiä kun vaimot on noin halukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan isomunaisia miehiä kun vaimot on noin halukkaita.
Tai sitten vaan keskustelevia ja huomioonottavia.
Meillä on samantyyppinen tilanne. Hyvä että välillä tällaisiakin viestejä, eikä pelkkää ongelmia ja valitusta, missä koko seksi näyttäytyy kuin kivireen vetämiseltä. Hyvä seksi on kahden kauppa, yksin yrittämällä se ei onnistu. Jos seksissä on ongelma, niin vaikea uskoa sellaisen liiton olevan muutenkaan hyvä.