Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä seksi parisuhteessa

Vierailija
13.09.2020 |

Täällä ilmoittautuu onnellinen aviomies. Minua on siunattu ihanalla naisella, jonka kanssa myös seksi sujuu loistavasti pikkulapsiarjesta, kiirestä, stressistä yms. huolimatta.

Seksiä ei ehkä ole niin usein, mutta silloin kun sitä on, niin voi luoja että se on hyvää! Normiyhdynnän lisäksi saan säännöllisesti peppuseksiä (vaimo nauttii tästä suunnattomasti ja laukeaa helposti peppuun pantaessa) ja suuseksiä nielemisineen. Pidän itse tietysti myös vaimoa hyvänä ja nuolen antaumuksella :)

Meillä on usein myös arjessa sellaista puolituhmaa kiusoittelua puolin ja toisin, sekin piristää päivää vaikkei aina olisi aikaa rakastellakaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan isomunaisia miehiä kun vaimot on noin halukkaita.

Tai sitten vaan keskustelevia ja huomioonottavia.

Voi kun se riittäisi, vaan ei. Meitä on moneen junaan.

Seksiä on useamman kerran joka viikko (ja läheisyyttä koko ajan), mutta vaimo on niin laiska sängyssä ettei häntä kiinnosta minun puoli asiasta yhtään. Ei pisaran pisaraa, itse saan itseni hoidella hänen maatessaan mukavasti. Tämä on sikäli erikoista, kun hän muuten on järjetön energiapaketti. Kaikille ehdotuksille sängyssä vastaus on lähes aina hapan naama. En ymmärrä.

Vierailija
22/23 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan isomunaisia miehiä kun vaimot on noin halukkaita.

Tai sitten vaan keskustelevia ja huomioonottavia.

Voi kun se riittäisi, vaan ei. Meitä on moneen junaan.

Seksiä on useamman kerran joka viikko (ja läheisyyttä koko ajan), mutta vaimo on niin laiska sängyssä ettei häntä kiinnosta minun puoli asiasta yhtään. Ei pisaran pisaraa, itse saan itseni hoidella hänen maatessaan mukavasti. Tämä on sikäli erikoista, kun hän muuten on järjetön energiapaketti. Kaikille ehdotuksille sängyssä vastaus on lähes aina hapan naama. En ymmärrä.

Hormoniongelmia, liikaa työtä? Oman ajan puutetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaimosi ei vaan NAUTI seksistä....silloin ei huvita jollei saa hyvää seksiä.