Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla ruma ja lyhyt mies?

Vierailija
13.09.2020 |

Ruma ja lyhyt mies on pääasiassa kaikkien nuorten naisten syvästi halveksuma ihminen. Seksiä ei saa edes maksulliselta. Toisinkuin nätti ja nuori nainen, joka saa sormia napsauttamalla ja senkuin valitsee tuhatpäisestä joukosta pisimmän ja komeimman alfauroksen. Normaalistihan saman ikäiset naiset eivät edes puhu rumalle miehelle, koska pelkäävät miehen käsittävän asian soidinkutsuna. Vanhalle mummo voi puhua, koska siinä ei ole seksuaalista jännitettä.
M35

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaltahan se tuntuu!

Vierailija
2/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen ruma mies ei missään nimessä saa vokotella naisia. Charmi syntyy siitä, että hänen kanssaan on turvallinen olla ilman, että tarvitsee pelätä taka-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikkien halveksuma. Jos nainen ei ole kiinnostunut parisuhteesta/seksistä kanssasi tai ylipäänsä tutustumaan sinuun, ei se tarkoita että hän halveksuisi sinua.

Vierailija
4/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 senttinen vanha miehenkäppänä, ruma kuin rullatuoli ja vieläpä köyhä kuin kirkonrotta.

Olen neljättä kertaa naimisissa ja naisia on riittänyt nuoruuden ujouden, saamattomuuden, huonon itsetunnon parannuttua kolmekymppisenä.

Naiseni ovat olleet ihan ok. näköisiä, mutta huonosta itsetunnosta, läheisriippuvuudestani johtuen 3 avioliitoistani karahti karille, ennenkuin sain kuuppani tasapainoon ja tämän viimeisimmä kanssa ajattelin elää koko loppuelämäni, sillä rakastan häntä ja naiseni tuntuu ajattelevan samoin :-)

Lopettakaa ruikutus pituudestanne, köyhyydestänne, rumuudestanne ja ellei sitä sopivaa kumppania ala löytymään, keskittykää johonkin muuhun.

Ennenkaikkea lopettakaa se ikuinen metsästäminen ja valivalittaminen asiasta. Jos se oikea on tullakseen, se tulee kyllä aikanaan vastaan.

Ei parisuhde ole mikään tae hyvästä elämästä, eivätkä kaikki tule saamaan parisuhdetta koko elämänsä aikana.

Vierailija
5/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat komeista ja pitkistä miehistäkään saa seksiä. 

Vierailija
6/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi saada parisuhteen jossei edes uskalla lähestyä naisia koskaan? Mies38

Vierailija
7/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi prostituutio onkin maailman vanhin ammatti. Kysyntää on aina. 

Vierailija
8/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun valintasi on olla lähestymättä naisia.

Sun valinta,sä päätät.

Vierailija
9/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että flesari pano vie sata nolla kumiseksiä jonkun maksullisen kanssa eli se on raha hukkaa mies 38

Vierailija
10/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lähestyä mutta se on niin mahdotonta jotenki jännittää jo ajatuskin.

Vierailija
11/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se elämä sitten vaan on. Mulla ilmeisesti on asiat todella hyvin. Takana pitkä avioliitto ja nyt eron jälkeen löytyi heti kaunis ja fiksu nainen. Toivotan kuitenkin ap:lle menestystä, tosin unohda ne instapyllyvosut ja katse näihin tavallisiin suominaisiin. Vanhempikin nainen on varmasti hyvä valinta. M45

Vierailija
12/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vaatimattoman näköinen ja karvan verran alle 170-senttinen. On mahsollista että en ole suorastaan tyttöjen unelmien kohde. En ole myöskään syntymävarakas ja itsetunto on pitänyt itse rakentaa.

Toisaalta, vaikks en olekaan saanut kaikkia haluamiani tyttöjä niin kyllä, olen päässyt sekä seksi- että seurustelusuhteeseen ainakin aikuisena. Seksiseuraa olen saanut myös itseäni reilusti pitemmistä naisista. Seurustelukumppanit ovat olleetnaikq lailla saman kokoisia. Tällä hetkellä olen hyvässä suhteessa jonka uskon jatkuvan.

Pituus on tietenkin yksi menestystekijä kaikilla areenoilla, samoin ulkonäkö. Unohda kuitenkin tasoteoriat. Ne ovat hyvin yksiulotteisia. Voit olla kiva, fiksu jämäkkä, pätevä, ystävälline kohtelias ja kiinnoatava ja jopa työlläsi menestynyt olematta silti pitkä, tumma tai komea.

Vierailija
13/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikkien halveksuma. Jos nainen ei ole kiinnostunut parisuhteesta/seksistä kanssasi tai ylipäänsä tutustumaan sinuun, ei se tarkoita että hän halveksuisi sinua.

Kyllä tarkoittaa. Jos nainen ei halua seksiä kanssasi, niin se tarkoittaa että nainen ei arvosta sinua niin paljon ihmisenä kuin niitä miehiä joiden kanssa haluaa seksiä. Tästä syystä en halua olla naisten kaveri. Naisen kaverina olo ilman seksiä tarkoittaa, että olet kaveri ihmiselle joka halveksuu sinua.

t. eri

Vierailija
14/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan naimisissa olevat. Muut kyllä.

Vierailija
15/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä Sedu Koskiselta.

Vierailija
16/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se elämä sitten vaan on. Mulla ilmeisesti on asiat todella hyvin. Takana pitkä avioliitto ja nyt eron jälkeen löytyi heti kaunis ja fiksu nainen. Toivotan kuitenkin ap:lle menestystä, tosin unohda ne instapyllyvosut ja katse näihin tavallisiin suominaisiin. Vanhempikin nainen on varmasti hyvä valinta. M45

Koulutetuissa kolmekymppisissä sinkkunaisissa ei käytännössä ole naisia, jotka ei huomiohu0ra1si instagramissa, facebookissa, twitterissä tai vaikka tiktokissa. Ainoastaan kouluttamattomista elämän koulu naisista löytyy joitain harvoja, joilla ei ole satoja frendejä noissa palveluissa ja joiden päämäärä ei ole esittää mahdollisimman menestynyttä somessa. 

Vierailija
17/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisia lähestytään jos itsetunto on nolla? Olis se joskus kiva nukkua jonku vieressä eikä aina yksin kuten tehny 38vuotta.

Vierailija
18/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarkoittaa. Jos nainen ei halua seksiä kanssasi, niin se tarkoittaa että nainen ei arvosta sinua niin paljon ihmisenä kuin niitä miehiä joiden kanssa haluaa seksiä. Tästä syystä en halua olla naisten kaveri. Naisen kaverina olo ilman seksiä tarkoittaa, että olet kaveri ihmiselle joka halveksuu sinua.

t. eri

Halveksutko sinä kavereitasi?

Vierailija
19/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Väsäät vaikka ekontaktiin profiilin ja fiksun tekstin. Laitat kuvan mutta piilota se, selailija kyllä huomaa että kuvaa löytyy mutta siihen pitää kysyä lupa. Mulla toimi täydellisen hyvin, monet naiset otti yhteyttä ja viidet treffit kävin kunnes tärppäsi täydellisesti. Muista kuitenkin jutustella ensin jokunen viikko ennen treffejä että tiedät varmaksi minkälainen typy siellä vastassa on. Mulle tuli kiireessä pari ohilaukausta kun en tajunnut perehtyä tarpeeksi huolellisesti naisen tajunnanelämään etukäteen. Sitte yrität keksiä noloja tekosyitä miksi treffikumppani ei oikein natsannut. Se on vähän kuin haista paska toiselle päin naamaa. M40

Vierailija
20/37 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Väärin. Täällä kommentoivien, netistä asioita oppineiden tasoteoreetikkojen halveksumalla friendzonella on paljon seksiä ja monien onnellisten parisuhteiden alku, ja lisäksi laajan ystäväripiirin omaava henkilö kutsutsan mukaan ja esitellään eteenpäin. Nainen ei halveksu henkilöä jolle hän ei ehkä juuri sillä hetkellä annan seksiä.

Nainen saattaa kyllä halveksua yksinäistä epätoivoista vonkaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme