Tätä et usko, mutta Jurassic Park on jo 27 vuotta vanha elokuva
Onko aika mielestäsi syönyt elokuvaa vai onko se edelleen yhtä hyvä?
https://www.redsharknews.com/jurassic-park-is-27-years-old-heres-a-deta…
Kommentit (15)
Mutta se oli jotakin ihan uutta silloin. Leffassa tyrannosauruksen jalka tömähti ruutuun, THUMP, ja teinejä jännitti. :) Hyvin on kestänyt aikaa, jopa tehosteet.
Vain dinosaurukset on katsoneet sen teatterissa.
Pieru. Epärealistinen ja tieteellisesti inacurate. Esimerkiksi dinosauruksilla ei ole sulkia, raporit ovat väärän kokoisia ja kloonaaminen tehdään meripihkasta. Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Pieru. Epärealistinen ja tieteellisesti inacurate. Esimerkiksi dinosauruksilla ei ole sulkia, raporit ovat väärän kokoisia ja kloonaaminen tehdään meripihkasta. Ei hyvää päivää.
Ja sinä tolvana luulit, että dokumenttia oltiin tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
T. Tyrannosaurus Rex
Paska leffa se oli silloin ja paska se on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Paska leffa se oli silloin ja paska se on edelleen.
Sinua pelotti ja pelottaa edelleen.
:)
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikein pääse oikeuksiinsa pikkuruudulla. (Ne 20 televisiosta nähtyä kertaa). Käytiin katsomassa tämä viimeisinkin, 3Dnä, näytöksessä oli vain meitä keski-ikäisiä dinosauruksia fiilistelemässä. RRROOOAAARRR!
Vierailija kirjoitti:
Luotiinko maailma 60 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
T. Tyrannosaurus Rex
🙂
En koskaan ollut Jurassic Park fani ja minua ärsytti suunnattomasti koko hysteria. Mutta nyt jälkikäteen voin nauttia siitä nostalgialasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
T. Tyrannosaurus Rex
Minä haluan olla stegosaurus!
Kun teininä kävin elokuvateatterissa katsomassa Jurassic Parkin, istumapaikkani oli osittain sellaisen paksun tolpan takana ja jouduin nojaamaan koko ajan sivusuuntaan nähdäkseni kunnolla. Millainenkohan haloo nykyään nousisi, jos elokuvateatterissa olisi tuollainen paikka, josta ei näe kunnolla, vaikka on maksanut lipusta saman hinnan kuin muutkin?
Mitä uskomista tuossa on? Kai mä nyt muistan, kun se tuli 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
T. Tyrannosaurus Rex
Minä haluan olla stegosaurus!
Kun teininä kävin elokuvateatterissa katsomassa Jurassic Parkin, istumapaikkani oli osittain sellaisen paksun tolpan takana ja jouduin nojaamaan koko ajan sivusuuntaan nähdäkseni kunnolla. Millainenkohan haloo nykyään nousisi, jos elokuvateatterissa olisi tuollainen paikka, josta ei näe kunnolla, vaikka on maksanut lipusta saman hinnan kuin muutkin?
Minun edessä istui joku kaksmetrinen kaappi, ja jouduin olemaan vinossa koko leffan. Olisi kiva nähdä se uudelleen teatterissa!
Miksi en uskoisi?