Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlattuni ei halua minun olevan seksin aikana alasti

Vierailija
02.11.2013 |

Olen 22v 164cm/105kg ja kihlattuni tänään myönsi ettei tykkää jos minulla ei ole vaatteita päällä seksin aikana.. vähintään toppi pitäisi olla ja viimeksi muutama kuukausi sitten kun olin ollut alasti niin hänellä oli vaikeuksia pysyä kovana >:/ Hän muutenkin tykkää kun on vaatteita päällä vaikka olisi normipainoinen, mutta vasta tänään kun olisin halunnut olla ilman vaatteita niin hän joutui paljastamaan asian. Viimeksi hän vain sanoi että on kivempi aina kun on vähintään toppi päällä mutta en arvannut että se on tälläinen ongelma hänelle ja petyin tosi kovasti asiasta ja masentaakin :( Hän myös sanoi että jos olisin normipainoinen hän kävisi paljon useammin spontaanisti käsiksi kun nyt vaikka olen niin häntä ei haluta juuri ollenkaan kun olen alasti. Olemme olleet 6v yhdessä ja mies on normipainoinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian läski

Vierailija
22/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:00"]

Hän muutenkin tykkää kun on vaatteita päällä vaikka olisi normipainoinen.

[/quote]

Jos tämä on todellakin totta, niin mies on TOSI outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli vastaava kumppani kerran. Olen 162cm, 57kg. 

Pistin vaihtoon. Seksuaalinen yhteensopimattomuus oli yksi useista syistä.

Vierailija
24/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maasta löytyy ehkä noin 50 tuhatta vapaata miestä joille naisen ylipaino ei ole minkään sortin ongelma ja ulkomailta näitä miehiä löytyy lisää. Joten monoa perseelle ja uutta matoa koukkuun.

t. mies

Vierailija
25/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:14"]

Tästä maasta löytyy ehkä noin 50 tuhatta vapaata miestä joille naisen ylipaino ei ole minkään sortin ongelma ja ulkomailta näitä miehiä löytyy lisää. Joten monoa perseelle ja uutta matoa koukkuun.

t. mies

[/quote]

No aivan varmasti löytyy. Mutta haluaako ap jonkun heistä, vai haluaako hän oman miehensä? On sekin aika surullista, jos joutuu valitsemaan kumppanin sillä perusteella, että hän kiihottuu lihavista naisista eikä sillä perusteella, että hän on upea tyyppi jonka kanssa on mukava elää elämää.

Vierailija
26/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v 164cm/105kg ja kihlattuni tänään myönsi ettei tykkää jos minulla ei ole vaatteita päällä seksin aikana.. vähintään toppi pitäisi olla ja viimeksi muutama kuukausi sitten kun olin ollut alasti niin hänellä oli vaikeuksia pysyä kovana >:/ Hän muutenkin tykkää kun on vaatteita päällä vaikka olisi normipainoinen, mutta vasta tänään kun olisin halunnut olla ilman vaatteita niin hän joutui paljastamaan asian. Viimeksi hän vain sanoi että on kivempi aina kun on vähintään toppi päällä mutta en arvannut että se on tälläinen ongelma hänelle ja petyin tosi kovasti asiasta ja masentaakin :( Hän myös sanoi että jos olisin normipainoinen hän kävisi paljon useammin spontaanisti käsiksi kun nyt vaikka olen niin häntä ei haluta juuri ollenkaan kun olen alasti. Olemme olleet 6v yhdessä ja mies on normipainoinen.

[/quote]

PROVO. = Jos olette olleet 6 vuotta yhdessä ja vasta nyt siis paljastuu, että mies haluaa sun pitävän vaatteet päällä. Olet vaan huono valehtelija. Kyllä se siitä. Pikkukallella on läskifobia.

Vierailija
27/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:27"]

t. mies

[/quote]

No aivan varmasti löytyy. Mutta haluaako ap jonkun heistä, vai haluaako hän oman miehensä? On sekin aika surullista, jos joutuu valitsemaan kumppanin sillä perusteella, että hän kiihottuu lihavista naisista eikä sillä perusteella, että hän on upea tyyppi jonka kanssa on mukava elää elämää.

[/quote]Miksi ap:n pitäisi katosa tuollaista paskaa mietä? Tuskin hän edes on paras noista viidestäkymmnestä tuhannesta. Täysin turha tuhlata aikaansa miheen joka ei hänestä pidä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
28/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:23"]

Ei sairaalloinen lihavuus ole ketään koskaan kaunistanut, eikä ollut varmasti hyväksi terveydellekään. Pitäisiköhän asialle tehdä jotain? Ja miksi mies valitsi noin paksun naisen edes alkujaan? Vai oletko lihonut kuudessa vuodessa 40-50kg? Anna nyt miesparan jo vaihtaa naista tai tee itselles jotain!

[/quote]

Nimeä alle sitte ku tuollasta kehtaat anonyymina huudella. Huh huh.

Vierailija
29/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:23"]

Ei sairaalloinen lihavuus ole ketään koskaan kaunistanut, eikä ollut varmasti hyväksi terveydellekään. Pitäisiköhän asialle tehdä jotain? Ja miksi mies valitsi noin paksun naisen edes alkujaan? Vai oletko lihonut kuudessa vuodessa 40-50kg? Anna nyt miesparan jo vaihtaa naista tai tee itselles jotain!

[/quote]

Nimeä alle sitte ku tuollasta kehtaat anonyymina huudella. Huh huh.

[/quote]

Totuus on joillekin rankkaa. Pois sieltä pumpulista.

Vierailija
30/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:27"]

t. mies

[/quote]

[/quote]Miksi ap:n pitäisi katosa tuollaista paskaa mietä? Tuskin hän edes on paras noista viidestäkymmnestä tuhannesta. Täysin turha tuhlata aikaansa miheen joka ei hänestä pidä sellaisena kuin hän on.

[/quote]

Miten niin mies on paska? Minkä hän mieltymyksilleen mahtaa? Haloo, jos läski ei kiihota, se ei kiihota ja ei siitä oi miestä syyttää. Saattaa silti rakastaa naista kovastikin, ja tuon myöntäminen on varmasti ollut vaikeaa.

Vierailija
31/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tiedustelepa onko miehelläsi jonkunlainen vaatteisiin liittyvä fetissi:D Ehkä hankkisit pvc topin tms.

Vierailija
32/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap! Olen sun ikäinen ja mitat ovat suunnilleen samat. Se, että olet lihava, ei vähennä sun ihmisarvoa millään lailla, älä anna kenenkään väittää muuta :) Mutta totuushan on, että nyt meidän kannattaisi tälle painolle tehdä jotain, kun ollaan vielä nuoria ja terveitä. 20 vuoden päästä ei välttämättä enää kauheasti naurata...

Vierailija
33/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin liikun jatuvasti työssäkin, mutta en laihdu, koska syön illalla makeisia.

Vierailija
34/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maksimipainoni oli 105kg 23-vuotiaana. Nyt 95kg paikkeilla jo toista tai kolmatta vuotta. Olen vähintään 179cm pitkä ja käynyt vuosia salilla. Ainakin osa lihaksistani on selvästi keskivertoa kehittyneempiä. Silti vierastan peilikuvaani ja häpeilen esim.ottaa valokuvia kasvoistani. Synttärien aikoihin tiputan painon varmaan yhdeksänkympin tienoille, kuten viime synttäreillä. Itsetuntoni on selvästi parempi sellaisina useamman päivän ajanjaksoina, jolloin vältän hiilihydraatteja ja herkkujen syömistä. Tosin ilmeisesti naiset eivät pidä minua silloin sen ihmeellisempänä. Makeimmat kehut sain ollessani tätä painoluokkaa useampi vuosi sitten. Yksinäisyys lähinnä 'ajaa' syömiseen.

-Mies 28v-

Vierailija
35/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lihavallakin oikeus nauttia kehostaan ja seksuaalisuudestaan. Mutta totuus kuitenkin on, että olet sairaalloisen ylipainoinen. Miehesi olisi voinut olla hienovaraisempi sanoissaan, mutta nyt voisi olla herätyksen paikka sinullekin. Sinun olisi hyvä pudottaa painoa ihan oman hyvinvointisi ja terveytesi takia. Todennäköisesti et itsekään ymmärrä, miten huono olo sinulla fyysisesti on, ennen kuin painosi alkaa pudota ja huomaatkin miten paljon parempi olo sinulla on normaalipainoisena.

Vierailija
36/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:34"]

PROVO. = Jos olette olleet 6 vuotta yhdessä ja vasta nyt siis paljastuu, että mies haluaa sun pitävän vaatteet päällä. Olet vaan huono valehtelija. 

[/quote]

Voi kuule, ihmiset pitävät paljon ihmeellisempiä ja vakavampiakin asioita salaisuutenaan vuosikaudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä