Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlattuni ei halua minun olevan seksin aikana alasti

Vierailija
02.11.2013 |

Olen 22v 164cm/105kg ja kihlattuni tänään myönsi ettei tykkää jos minulla ei ole vaatteita päällä seksin aikana.. vähintään toppi pitäisi olla ja viimeksi muutama kuukausi sitten kun olin ollut alasti niin hänellä oli vaikeuksia pysyä kovana >:/ Hän muutenkin tykkää kun on vaatteita päällä vaikka olisi normipainoinen, mutta vasta tänään kun olisin halunnut olla ilman vaatteita niin hän joutui paljastamaan asian. Viimeksi hän vain sanoi että on kivempi aina kun on vähintään toppi päällä mutta en arvannut että se on tälläinen ongelma hänelle ja petyin tosi kovasti asiasta ja masentaakin :( Hän myös sanoi että jos olisin normipainoinen hän kävisi paljon useammin spontaanisti käsiksi kun nyt vaikka olen niin häntä ei haluta juuri ollenkaan kun olen alasti. Olemme olleet 6v yhdessä ja mies on normipainoinen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot tämän?

Vierailija
2/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kukaan kirjoittaa tänne ylipäänsä?...hohohooh..

niin, ehkä etsit uuden miehen, joka näkee sinut kauniina itsenäsi. Tai sitten juttelet lisää miehes kanssa. Kummallista että olette olleet 6 vuotta yhdessä ja puhutte asiasta noin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs sille voi jos ei pysty. On se ihme että se yrittää kuitenkin tavalla tai toisella.

Vierailija
4/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:07"]

No miksi kukaan kirjoittaa tänne ylipäänsä?

[/quote]

On monia syitä kirjoittaa. Yleensä se syy tuodaan ilmi aloitusviestissä.

Vierailija
5/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaalloinen lihavuus ole ketään koskaan kaunistanut, eikä ollut varmasti hyväksi terveydellekään. Pitäisiköhän asialle tehdä jotain? Ja miksi mies valitsi noin paksun naisen edes alkujaan? Vai oletko lihonut kuudessa vuodessa 40-50kg? Anna nyt miesparan jo vaihtaa naista tai tee itselles jotain!

Vierailija
6/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että nyt sait hyvän syyn yrittää tiputtaa ensimmäinen 5 kg. Kun pääset siihen, riisu uudestaan alastoman miehen edessä, niin motivoit itsesi seuraavaan 5 kg ja jatka kunnes viisari osoittaa positiivisia merkkejä.

Liiku vähän enemmän joka kerta ja mieti mitä pistät suuhusi. Syö vain sen verran kuin elimistösi tarvitsee ihan liikkumiseesi nähden ja syö oikein. Älä syö, vaikka olisi näläntunne, jos olet jo syönyt siihen mennessä riittävästi.

Vierailija
7/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:07"]

No miksi kukaan kirjoittaa tänne ylipäänsä?

[/quote]

On monia syitä kirjoittaa. Yleensä se syy tuodaan ilmi aloitusviestissä.

[/quote]

juu tais sulla mennä se mun pointti ohi.

Mutta eniveis. Kyllä varmasti paksumpikin nainen voi olla miesten makuun. Tietenkin jos itse on tyytymätön vartaloonsa niin voi miettiä pitäisikö jotain tehdä asialle. Itse en kyllä arvostaisi miestä, joka ei näkisi minussa kauniita puoliani ja hyväksyisi minua sellaisena kuin olen. Ehkä aloitat kertomalla miehellesi että asia vaivaa ja sinulle jäi huono olo.

Vierailija
8/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:27"]

Oletko ajatellut, että nyt sait hyvän syyn yrittää tiputtaa ensimmäinen 5 kg. Kun pääset siihen, riisu uudestaan alastoman miehen edessä, niin motivoit itsesi seuraavaan 5 kg ja jatka kunnes viisari osoittaa positiivisia merkkejä.

Liiku vähän enemmän joka kerta ja mieti mitä pistät suuhusi. Syö vain sen verran kuin elimistösi tarvitsee ihan liikkumiseesi nähden ja syö oikein. Älä syö, vaikka olisi näläntunne, jos olet jo syönyt siihen mennessä riittävästi.

[/quote]

miksi pitäisi laihduttaa vain toisen mielipiteen takia? Aloittaja ei itse ainakaan tuo esille, että olisi tyytymätön vartaloonsa.

Vierailija
9/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:30"]

[/quote]

miksi pitäisi laihduttaa vain toisen mielipiteen takia? Aloittaja ei itse ainakaan tuo esille, että olisi tyytymätön vartaloonsa.

[/quote]No sitten tyytyy siihen että se pystyy vain vaatteet päällä (mikä sekin on aika hyvin mieheltä) tai hakee toisen miehen.

Vierailija
10/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kroppa on jo sairas noilla mitoilla. "Oon ihan tyytyväinen" sanotaan, kun ei viitsitä myöntää  totuutta, vaan halutaan vain syödä se suklaalevy ja mäkkärin mättö huomennakin.

Vierailija
11/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ite olen about saman mittainen ja painan 67 kiloa. Mieheni rakastaa muodokasta vartaloani. Ja olen suurimmaksi osaksi kyllä tyytyväinen ulkonäkööni.

Mutta onhan paljon miehiä jotka tykkää isommista tytöistä! Ei astuta siihen harhaan, että kaikki pitävät normaalipainoisista.

Vierailija
12/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän muutenkin tykkää kun on vaatteita päällä vaikka olisi normipainoinen",

eli oletko joskus ollut normaalipainoinen ja silloinkin ootte puuhannu vaatteita päällä? Tai sitte tuli mieleen, että on sanonut ton sulle siksi, ettet loukkaantuisi siitä, että hän haluaa mielummin, että sulla olis jotain päällä..

Vierailija
13/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kumma kun kumppanit eivät keskenään pysty puhumaan asioista! Se on kaikkien ihmissuhteiden perusta. Mutta tuon kun kirjoitin tähän eteeni, huomaan että eipä tuo minullakaan toteudu kaikissa ihmissuhteissa, mutta niissä läheisimmissä kyllä.

Vierailija
14/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsas ylipaino voi olla suhteessa tabu varsinkin sängyssä...ja varsinkin jos toinen on normaalipainoinen...sitten tulee näitä yllättäviä avautumisia suhteessa, jotka loukkaavat toista osapuolta syvästikin. Ite olin alipainosen miehen kanssa suhteessa, itse olin normaalipainoinen, mutta paukuttelin lievän ylipainon rajoja. Joskus sanoin puolileikilläni, että "onko tämä vatsani liian suuri" siihen mies sano, "vois se pienempikin olla". Loukkaannuin tosi paljon. Ja pahinta oli, ettei mies edes tullut hyvittelemään ja kehumaan minua lipsautuksensa jälkeen/johdosta maasta taivaisiin, siis sillä tyylillä, millä rakastuneet ihmiset usein kehuu toisiaan... Se oli vaan ihan hiljaa, eikä yrittänyt edes selitellä!

Vierailija
15/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, paljon helpommaksi tulee ostaa miehelle silmälaput. Ja kaikki on tyytyväisiä.

Jos miehen reaktiot on tuollaisia, taitaa tuo lähennellä homon itse itsensä pakottamista heteroseksiin tai päinvastoin.

Vierailija
16/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa oikeasti vaihtaa miestä, tuo ei vaan toimi loppuelämää. Arvaa seisooko sillä ollenkaan, kun olet 50v ja kenties vielä lihavampi? On paljon miehiä, jotka tykkää lihavimmistakin naisista.

Vierailija
17/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen esimiestehtävissä siivousalalla ja alaisissani on paljon nuoria ihmisiä, jotka ovat sairaalloisesti ylipainoisia. Ihan kuten sinä. Ja et edes arvaa kuinka paljon heillä on terveydellisiä ongelmia painosta johtuen. Säälittää, että nuoret ihmiset eivät välitä itsestään, vaan laihduttamista mieluummin jäävät mieluummin vaikka eläkkeellle polvivaivojen takia ja istuvat kotona kykenemättä liikkumaan.

Kumppanisi olisi voinut tuoda esiin asian terveydelliset puolet, mutta totuus on myös se, että ei sairas ylipaino ketään kaunista. Älä vaihda miestä, vaan tee oikeasti jotain asian eteen. Teet samalla ison palveluksen itsellesi. Ei se ole ylivoimaista tai mahdotonta. 

Vierailija
18/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet noin nuori ja noin paljon ylipainoa. Mieti mikä tilanne on kun olet 40v. Ihan itsesi/terveytesi takia suosittelen että alat pudottaa painoa. Olette siis olleet yhdessä siitä asti kun olit 16v? En usko että mies tulee rinnallasi pysymään jos et tee jotain painosi suhteen. Mieti asiaa hänen kannaltaan. Hänellä on sairaalloinen ja sairaalloisen lihava kumppani vierellään joka ei lopulta jaksa tai pysty huolehtimaan mistään. Jos haluat hänet pitää - ja oman terveytesi - niin otat nyt itseäsi niskasta kiinni ja aloitat kuntosaliharjoittelun, muutat ruokavaliotasi jne. 

Vierailija
19/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiva elämässä on paljon hankalampaa, kun on liikaa elopainoa. Seksin ongelmat olet jo kokenut. 105 kiloisena jo lentomatkustaminen on vähintään haastavaa. Ulkoilu kannattaa aloittaa heti, samoin muu liikkuminen, kun kykenet siihen ja samalla vaihdat makeat vihanneksiin tai hedelmiin. Jos pääset kunnolla liikkumaan, älä palkitse itseäsi siitä nopeilla hiilihydraateilla. Proteiinijuomat on hyviä, kun vain ensin kulutat sitä vastaavan määrän.

Vierailija
20/36 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olet kyllä ap TODELLA lihava. ihmettelen, miten miehesi ylipäätään saa pysymään seisokin yllä. miehesi nyt siis viimeinkin sai sanottua sinulle, ette kiihota häntä kun olet niin jumalattoman lihava. tee asialle jotain: laihduta itsesi ihmisen muotoiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän