Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristääkö sinunkin miehesi sunnuntai aamua krapulallaan?

Vierailija
13.09.2020 |

Meillä oli sovittuna kahvittelu tuttavapariskunnan luona ja meitä odotettiin kylään. Mies ärjyi, että ei sinne jäädä, hän ottaa lainaamansa työkalun ja minä voin odottaa autossa ja lähdetään samantien. Se siitä. Ainut ketä olen etätyön aikana nähnyt on mieheni. Hän näkee tuttujaan päivittäin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut mennä yksiksesi? Jättäisin tuollaisen krapulaääliön kotiin haisemaan.

Vierailija
2/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voinut mennä yksiksesi? Jättäisin tuollaisen krapulaääliön kotiin haisemaan.

Voisin, mutta joku toinen kerta. Tämän aamuisen jälkeen ei enää huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toi mulle aamulla kahvia sänkyyn ja sen jälkeen pani mua.

Onnittelut valitsemastasi miehestä. Kuulostaa kusipäältä.

Vierailija
4/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä mutta lapseni isä kävi jo ennen kello 10 hakemassa lapsen, kun lähtivät pelireissulle. Ihan krapulaton oli kun lähti.

Vierailija
5/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko lisää? Kiinnostaa kovasti...

Vierailija
6/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on vaihtokauppaa.

Vierailija
7/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kahdelleen mökillä. Lämmitti mulle saunan, teki ruuan uuniin, saunottiin, naitiin :) syötiin. Katseltiin telkkaa ja juomana oli cokista. Nukkuu yhä, mä meen kohta keittämään aamukahvit. Olis tarkoitus nostaa loput perunat kasvimaalta.

Jätä se kotiin. Sano että ei sun seuraasi siellä kukaan kaipaa. Eikä varsinkaan tuollaista perseelleen ammuttua pirunsarvea.

Vierailija
8/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kahdelleen mökillä. Lämmitti mulle saunan, teki ruuan uuniin, saunottiin, naitiin :) syötiin. Katseltiin telkkaa ja juomana oli cokista. Nukkuu yhä, mä meen kohta keittämään aamukahvit. Olis tarkoitus nostaa loput perunat kasvimaalta.

Jätä se kotiin. Sano että ei sun seuraasi siellä kukaan kaipaa. Eikä varsinkaan tuollaista perseelleen ammuttua pirunsarvea.

Kukaan ei halua lukea av-mamman naimisesta. Hyi helv.

Vierailija
9/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilostutan miestäni krapulalla... Olin eilen iltaa istumassa kaverin luona ja pari viinipulloa siinä meni. Ei ole mitään suunnitelmia täksi päiväksi ja ajattelinkin vaan pitää sohvaa paikoillaan ja tilata pizzaa.

Vierailija
10/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuollaista, että kun on sovittua menoa, niin pitää vetää sellaiset kännit edellisenä iltana, ettei kykene pitämään sovitusta kiinni...

Vierailija
11/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuollaista, että kun on sovittua menoa, niin pitää vetää sellaiset kännit edellisenä iltana, ettei kykene pitämään sovitusta kiinni...

Alkoholistit tekee noin. Ei pysty lopettamaan ajoissa eikä kykene miettimään seuraavaa päivää. Itse tiedostan kyllä omat darrani enkä tosiaan juo sellaisia määriä edeltävänä iltana, jos tiedän, että seuraavana päivänä on menoa.

Vierailija
12/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piristää. Kaiken huipuksi sain hakea hänet yöllä kotiin kun rassukka ei tiennyt missä on. Kunnon perheenisä.

Vierailija
13/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ei olisi minun mies tuollainen tyyppi ikinä, olisin yksin mielummin.

Vierailija
14/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi_vittu. Jätä se sika joka kuvittelee että kahvin kanto on joku lupa panna.

Vierailija
15/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa pientä luksusta. Kelpaisi mullekin kahvi suoraan sänkyyn ja panokin vielä. Täydellinen alku päivälle.

Vierailija
16/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakaan EI! Ei ole miestä nyt ja jos olisikin, hän heräisi luultavasti aamuaikaisin kuten minä, tekemään pitkän reippaan koirakävelyn.

Mutta löytää lähes raitis mies- se ei olekaan tässä juoppojen luvatussa maassa kovin iisi homma.

Vierailija
17/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa pientä luksusta. Kelpaisi mullekin kahvi suoraan sänkyyn ja panokin vielä. Täydellinen alku päivälle.

Vain täysi mulkku olettaa että kuppi kahvia on jokin lupa panna niin kuin toinen olisi vain joku lihapala siellä sängyssä ilman tunteita tai omaa tahtoa. Hyi saatana!

Vierailija
18/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ilostutan miestäni krapulalla... Olin eilen iltaa istumassa kaverin luona ja pari viinipulloa siinä meni. Ei ole mitään suunnitelmia täksi päiväksi ja ajattelinkin vaan pitää sohvaa paikoillaan ja tilata pizzaa.

Ehkä vähän eri juttu, kuin se, että olisi sovittua menoa...

Vierailija
19/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niin ei käy koskaan.

Sellainen ei olisi minun mieheni, joka olisi jatkuvasti sunnuntaiaamuisin krapulassa ja mikä estäisi meidän sunnuntaisuunnitelmamme.

Vierailija
20/21 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen ennen. Lähes joka viikonloppu mies oli kuin perseeseen ammuttu karhu. Pe ja la iltaisin usein sammui ja loppuajan makasi sohvalla äreänä. Välillä kuskasi poikaa harrastuksiin, mutta mikäään muu perheen yhteinen meno tai tekeminen ei onnistunut. Kerran olin pienellä retkellä ja kissa olisi pitänyt viedä päivystykseen. Ei ollut ukosta siihenkään, vaan kissa joutui kärsimään siihen asti, kunnes pääsin viemään sen.

Toisella kierroksella valitsin viisaammin ja nyt minulla on maailman kultaisin, avuliain, rakastettavin ja ihanin raitis mies. Hänen rinnallaan elämä maistuu ja on helppo hymyillä ja olla onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan