Kokematon ja ujo mies ei tiedä milloin on sopivaa koskettaa naista treffeillä ja osoittaa fyysinen kiinnostus
Hänet on kasvatettu kunnioittamaan naisten rajoja. Hyvä niin, mutta tilaisuudet lipuvat ohitse hänen rupatellessa niitä näitä treffeillä ja kävellen lopulta yksin kotiin. Myöhemmin naiset sanovat, että olisivat kaivanneet esim. silmiin katsomista treffeillä. Jotkut jopa sanovat suoraan, että ovat seksin puutteessa. Siltikään kokematon mies ei osaa toimia tilanteessa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Silmiin katsominen on asia mitä miehen pitää vain ruveta harjoittelemaan jos haluaa pariutua. Entä haluttiko sinua itseäsi jossain vaiheessa? Se lienee sopiva kohta tehdä peliliikkeitä asian eteen.
Kyllä haluja oli ja on. Jokin näkymätön muuri estää toimimasta. Että ei ole soveliasta tms.
Kuulostaa enemmänkin siltä että on paljon kokemusta treffailusta eikä silloin taida kovin ujokaan olla.
Halaus toimii aina. Lähestulkoon kaikkia halasin, minä nainen. Jos tuntuu hyvältä ja nainen haluaa lopuksi halata pitkään, voi antaa vaikka suukon kaulalle samalla.
No suhtaudu asiaan niin, että otat pieniä riskejä asian suhteen. Ylipäänsä se koko deittailukin on riski, niin miksi joku halaus olisi riski sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Halaus toimii aina. Lähestulkoon kaikkia halasin, minä nainen. Jos tuntuu hyvältä ja nainen haluaa lopuksi halata pitkään, voi antaa vaikka suukon kaulalle samalla.
EI. Mulla olisi treffit jääneet siihen. Kaula on yksityisaluetta ja eroottisesti sytyttävä, sinne ei ole asiaa ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI. Mulla olisi treffit jääneet siihen. Kaula on yksityisaluetta ja eroottisesti sytyttävä, sinne ei ole asiaa ihan heti.
Tämä siis miehen kanssa, joka ei pysty edes katsomaan silmiin. Askel kerrallaan.
Silmiin katsominen on kyllä iso osa toisen ihmisen kunnioittamista ja peruskäytöstapoja, joten väitän ettei ap:lle (tai tarinan henkilölle, whatever) ole koskaan mitään opetettukaan.
Sitten on oltava yksin. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmiin katsominen on asia mitä miehen pitää vain ruveta harjoittelemaan jos haluaa pariutua. Entä haluttiko sinua itseäsi jossain vaiheessa? Se lienee sopiva kohta tehdä peliliikkeitä asian eteen.
Kyllä haluja oli ja on. Jokin näkymätön muuri estää toimimasta. Että ei ole soveliasta tms.
No ei olekaan. Minustakin suhdetta pitää edistää kaikilla muilla keinoilla, kuin paneskelemisilla ja haluilla. Se, että palstan naiset reagoivat näihin kirjoituksiin niin, että toivoivat tulevansa pannuiksi kertoo siitä, ettei heitä kiinnosta oikea, aito rakkaus ja henkinen suhde miehiin, vaan ovat pelkkiä l u t k i a ja kullinkipeitä. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, ei olekaan soveliasta. On erittäin suuri todennäköisyys, että nainen nauttii siinä vierelläsi sinusta nimenomaan ihmisenä ja miehenä, ei k u l l i na ja panoalustana. Silloin seksin ehdottaminen olisi töekeintä, millä tilanteen ja tunnelman voikaan pilata.
Vierailija kirjoitti:
No suhtaudu asiaan niin, että otat pieniä riskejä asian suhteen. Ylipäänsä se koko deittailukin on riski, niin miksi joku halaus olisi riski sen enempää.
Hyi, ei näin. Pahimmillaan tällä saa vain sänkyyn jäykän ja jännittävän naispökkelön seksiin inhoamaan jokaista liikettä, minkä ap tekee. Mutta suostuu, ”koska pitää”.
Mutta ymmärrän kyllä, että tilanne on pulmallinen. Minusta nainen, joka ei voi itse tehdä ensimmäistäkään elettä, jos sitä seksiä toivoo, on nolo pelle ja saakin mennä runkkaamaan keskenään. Meitä kun on paljon naisia, jotka emme tapaile miehiä antaaksemme heille, vaan luodaksemme ensin henkisen suhteen.
Minä en harrasta yhdenyönjuttuja, enkä myöskään mene sänkyyn itselleni vieraan ihmisen kanssa. Tämä on se syy, miksi en itse naisena edes treffaile, koska itselleni on tärkeää ensin tutustua ja vasta sitten kun toisen tuntee edes jotenkin tulee mukaan seksi. Ja tämähän ei nykykulttuurissa ole mahdollista olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en harrasta yhdenyönjuttuja, enkä myöskään mene sänkyyn itselleni vieraan ihmisen kanssa. Tämä on se syy, miksi en itse naisena edes treffaile, koska itselleni on tärkeää ensin tutustua ja vasta sitten kun toisen tuntee edes jotenkin tulee mukaan seksi. Ja tämähän ei nykykulttuurissa ole mahdollista olen huomannut.
Sama.
En ole koskaan halunnut yhtäkään miestä, joka on itseäni halunnut panna.syynä se, että en ole koskaan kokenut heidän rakastavan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja h u o r a t alapeukuttaa. Ettekö osaa itse tehdä aloitteita, r un kka rit?
Ei oo helppoo. Mieleen jäänyt yksi äärimmäisen säikky ja pelokas tyttö joka sitten piti mua super passiivisena kun en käynyt kunnolla kiinni. Mun kokemus on että naiset haluaa että ne otetaan. Mutta ne pitää ottaa just tasan niiden haluamalla tavalla, ja se on joka naisella eri tapa.
Taas yksi todiste että ujot ja ”kiltet” on niitä naisvehaisia psykoja phyi.
Hankkiudu arkiseen mutta läheiseen tilanteseen naisen kanssa, esim. laittamaan yhdessä ruokaa ahtaassa keittiössä. Välillä voit lähestyä naista varovasti takaapäin ja laittaa kätesi hänen lanteilleen ja kysyä ”mites täällä sujuu?” Jos nainen pitää siitä, hän kyllä osaa painautua lähemmäs sinua vasten. Sitten vähän rohkaistuttuasi voitkin antaa kätesi vaellella rinnoille ja painaa puolijäykön etumuksesi naisen peppuvakoa vasten..