Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä ihmisessä on jotain vialla jos ei tykkää eläimistä

Vierailija
13.09.2020 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyn puutetta nyt vähintään.

Vierailija
2/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisessä on jotain vikaa jos hänen mielestään eläimen käyttäminen ihmisen tarpeiden tyydyttämiseksi on eläimistä tykkäämistä. Minä _kunnioitan_ eläimiä enkä voisi kuvitella esim. ottavani eläintä vankeuteen minun ilokseni. "Eläinrakkaat" ihmiset tuntuu suhtautuvan eläimiin usein harrastuksina, asusteina ja leluina, vaikka se on elävä olento jonka tarkoitus ei ole olla ihmiselle viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se sattumaa,mutta suvussa ne korostetun ei- eläinrakkaat ovat aika kylmiä ja itsekkäitä ihmisiäkin kohtaan. Suhtautuvat eläimiin siis sillai että se on vain " rakki" jolle riitää karuimmat olot tai että jyrsijän kuolemaa on outoa surra. Yksi sukulainen jopa tappoi kulkukissoja vuosikymmeniä sitten. On todella kylmäävä tyyppi muutenkin.

Vierailija
4/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Kiinnostavaa.

Vierailija
5/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuitenkin eri asia kuin se, että kyllästyy eläintenpitoon.

Vierailija
6/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni eläimistä pitämättömyys sinänsä ei ole merkki siitä, että ihmisessä olisi jotain vialla. Pitämättömyys jostain asiasta ei tarkoita sitä, että sitä varsinaisesti vihaisi tai haluaisi tuhota sen kokonaan. Joillain ei-eläinrakkailla ihmisillä, etenkin miehillä, on kuitenkin ikävän ivallinen, väheksyvä ja vihamielinen suhtautuminen eläinrakkaisiin ihmisiin. Heille mm. eläinrääkkäys on normaali vitsailun aihe, varsinkin silloin, jos kuulolla on eläinrakkaita. Tällainen suhtautuminen kyllä viittaa siihen, että ihminen ei ole henkisesti ihan terve, jos tahallaan haluaa kiusata ja aiheuttaa toiselle pahan mielen.

Vierailija
7/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin eläinystävä, että mielestäni eläimet eivät kuulu elämään ihmisen kanssa vankeudessa.

Ei ole oikein, että esimerkiksi koira elää ihmisen huoneistossa ja pääsee kolme kertaa päivässä narun päässä tekemään tarpeitaan ulos. Kuulostaa samalta kuin ihmisvangin elämä vankilassa. Vapaus on riistetty.

Vierailija
8/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se sattumaa,mutta suvussa ne korostetun ei- eläinrakkaat ovat aika kylmiä ja itsekkäitä ihmisiäkin kohtaan. Suhtautuvat eläimiin siis sillai että se on vain " rakki" jolle riitää karuimmat olot tai että jyrsijän kuolemaa on outoa surra. Yksi sukulainen jopa tappoi kulkukissoja vuosikymmeniä sitten. On todella kylmäävä tyyppi muutenkin.

Tunnen samanlaisen, on muuten pettäjäkin. Ei välitä kuin itsestään. Vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
9/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinrakas, tykkään kun ne loikkivat vapaina luonnossa. Kotiini en ottaisi minkäänlaista. Pehmoeläin sopii kotieläimeksi.

Vierailija
10/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien viihdepitäminen ihmisen ilona pitäisi kieltää. Vain työkoirat pitäisi sallia.

Vierailija
11/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyn puutetta nyt vähintään.

Miten empatia liittyy siihen, tykkääkö eläimistä? Minä en tykkää eläimistä, mutta haluan, että eläimiä kohdellaan hyvin, en itse tapa mielelläni edes hyttysiä, ja olen eläinoikeussyistä melkein vegaani. En nyt eläimiä inhoakaan, mutta en erityisemmin pidä niistä.

Vierailija
12/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakas, syötkö eläintä?

Onko sinulle ok, että eläin tapetaan vuoksesi?

Vierailija
13/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös suvussa yksi joka suhtautuu eläimiin vihamielisesti, myös tuota kissojen ampumista tehnyt. Hänen kuvailukseen ei tosin riitä enää pelkkä kylmäävä, vaan täys hullu kuvaa ehkä paremmin.

Vierailija
14/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäänkin. Ampua niitä ja syödä.

Vierailija
15/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siitä erikoinen, että et pidä ihmisistä lainkaan.

Vierailija
16/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, että pitää hankkia sellainen iso ja vaarallinen rotukoira, jota sitten koko muu ympäristä joutuu pelkäämään ja varomaan. Sillä joskus ne kuitenkin karkaavat ja käyvät jonkun kurkkuun.

Vierailija
17/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut useamman vastata kysymykseen "Miksi et pidä eläimistä?".

Kysymys on esitetty tilanteissa, joissa jonkun koira on yrittänyt hyppiä vasten, ängetä syliin kun istun sohvalla tai nuolla naamaani, ja olen koiraa kieltänyt nuita tekemästä. Pidänhän minä eläimistä, pidän myös näistä koirien omistajista, mutta en haluaisi heidänkään hyppivän minua vasten, änkeävän syliini saatika nuolevan naamaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan