Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että ihminen voi olla koronalle immuuni jo valmiiksi??? Olisi mahtava asia.

He eivät sairastu
12.09.2020 |

https://www.verkkouutiset.fi/yllatystutkimus-monella-voi-olla-jo-immuni…

Tuo selittää miksi osa altistuneista ei saa oireita, vaikka altistus kestäisi useita päiviä. Immuniteetti vain vahvistuu.

Oletko sinä immuuni koronalle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista. Sairastun harvoin ja en yleensä ole pahasti kipeä. Taisin viimeksi sairastaa 8 vuotta sitten.

Vierailija
2/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on uskomus, että idiootit eivät sairaustu flunssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden verran syönyt immuuniteettiä vahvistavia lisäravinteita. Kyllä ne toimii. Ihan sama mikä joku asioista tietämätön urpo sanoo. Ja ihan pubmedistä löytyy tutkimuksia joitten mukaan toimivat

Vierailija
4/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vähän kaikissa taudeissa ole joillakin ihmisillä immuniteetti? Esimerkiksi AIDS ei tartu kaikille. 

Vierailija
5/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksia on liikkunut ennenkin. Ehkä on ollut joku koronaflunssa? Ei voi tietää.

Mutta sitäpä ei tiedä kuka on vastustuskykyinen.

Vierailija
6/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuoden verran syönyt immuuniteettiä vahvistavia lisäravinteita. Kyllä ne toimii. Ihan sama mikä joku asioista tietämätön urpo sanoo. Ja ihan pubmedistä löytyy tutkimuksia joitten mukaan toimivat

Ja foliohattua syvemmälle sillä aikaa kun etsit sen viitteen meille. että ihan pubmedistä, no anna palaa.

Vierailija
7/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaviruksia on liikkunut ennenkin. Ehkä on ollut joku koronaflunssa? Ei voi tietää.

Mutta sitäpä ei tiedä kuka on vastustuskykyinen.

"Flunssan voi aiheuttaa yli 200 eri virusta. Rinovirukset aiheuttavat noin 50 % kaikista tapauksista (kuva 1). Syys-lokakuussa esiintyvän rinovirusepidemian aikana jopa 90 % kaikista flunssista on rinovirusperäisiä (Mäkelä ym. 1998). Toinen yleinen flunssan aiheuttaja virus on koronavirus, jonka osuudeksi on arvioitu noin 15 % tapauksista (Gwaltney 1995b, Mäkelä ym. 1998). Muita aiheuttajaviruksia ovat influenssa A ja B -virukset, respiratory syncytial virus (RSV), parainfluenssavirukset sekä adenovirukset."

https://www.duodecimlehti.fi/duo91265

Vierailija
8/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen syönyt saman ajan ihan tavallisesti, virallisten ravitsemusohjeiden mukaan. Kyllä se toimii. Ei ole ollut edes nuhaa koko aikana. Kun koronan takia on tullut pidettyä etäisyyttäkin.51

Vierailija
9/9 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta taisi olla joku tutkimus, tiettyyn veriryhmään kuuluvat sairastuvat koronavirukseen muita harvemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän