Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koronaan sairastuneet juoksevat maailmalla? Lukekaapa mitä influenssasta sanotaan...

Tauti joka tekee kipeää
12.09.2020 |

"Lääkärit kehottavat sairastuneita omalta osaltaan olemaan levittämättä tauita ja pysyttelemään kotona sairauden aikana. Kyselyyn vastanneiden influenssan sairastaneiden kertomuksista päätellen liikkumisen tarve ei ole ollut kovin suuri."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-fi-n-lukijat-kertovat-influenss…

Harvemmin influenssaa sairastavaan törmää esim. yökerhossa. Tauti kyllä pitää huolen, että sairastunut ei montaa metriä liiku.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mihinkään virus/bakteeritulehdukseen sairastunut juoksentelee missään??

Ei se negat. Koronatestikåän minun mielestäni "oikeuta" luuhaamaan harrastuksissa, yökerhoissa, kapakoissa, shoppailemassa (eikä flunssaisena esim töissä/koulussa/pkodissa) - veetuttaa yhtä lailla nuo flunssaiset ihmiset, jotka aiheuttavat aivan älyttömät jantäydin turhat koronatestijonot kun eivät tajua, että oli lenssun oireiden syy mikä tahansa (poislukien selvät allergiaperäiset oireet) niin ei ole mitään syytä poistua kotoa 😡

Tästä tulee aivan tajuttoman suuret testikustannukset yhteiskunnalle, vain koska minä-minä väki ei tajua pysyä kotona sairastamassa😡

Vierailija
2/3 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mihinkään virus/bakteeritulehdukseen sairastunut juoksentelee missään??

Ei se negat. Koronatestikåän minun mielestäni "oikeuta" luuhaamaan harrastuksissa, yökerhoissa, kapakoissa, shoppailemassa (eikä flunssaisena esim töissä/koulussa/pkodissa) - veetuttaa yhtä lailla nuo flunssaiset ihmiset, jotka aiheuttavat aivan älyttömät jantäydin turhat koronatestijonot kun eivät tajua, että oli lenssun oireiden syy mikä tahansa (poislukien selvät allergiaperäiset oireet) niin ei ole mitään syytä poistua kotoa 😡

Tästä tulee aivan tajuttoman suuret testikustannukset yhteiskunnalle, vain koska minä-minä väki ei tajua pysyä kotona sairastamassa😡

No. Töissä pitää käydä. Kaupassa ja apteekissa pitää käydä jne... ei mikään työnantaja sitä hyväksy, että flunssan takia ollaan saikulla. Kun se ei ole mikään oikea tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tekevät niitä testejä? Oli parempi kun jokainen jäi kotiin oireilla, eikä vain jos korona löytyy. Kiva sitten tulevaisuudessa olla töissä, kun yks yskii keuhkoja ja niiskuttaa, että "dää od baa idbuedda, ei dendää kododa".