Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jukka Poika tienannut viime vuonna enemmän kuin Cheek

Vierailija
01.11.2013 |

Wtf?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika soi myös Radio Suomessa ja yleisönsä on muutenkin laajempi kuin Cheekin, joka on puhtaasti ns. teini/nuorisomusaa.

Vierailija
2/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas ajatellut, että Jukka Poikaa ei kuuntele kuin jotkut teinit. On niin järjettömä ärsyttävää "musiikkia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Pojalla on varmaan älyttömät massit jemmassa, kun ei näytä ostelevan mitään luksusta/isoja juttuja. No onhan sillä sitä jälkikasvua elätettävänä, että jospa sillä ei kovin pääsis homehtumaan ne rahat tilillä.

Vierailija
4/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusnuorella taitaa olla yritystoiminta eri tavalla järkätty kuin reggaehipillä. Ei ole varmaan nostanut firmasta rahaa niin paljon. Veikkaan. Tosin kun toinen shoppaa Luiskalla ja toinen Dessmannilla niin tietää kummalle jää enemmän sukan varteen. :)

Vierailija
5/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Jukka Pojalla edes levyä viime vuonna vai vieläkö se ratsastaa sillä silkillä?

Vierailija
6/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekhän nousi koko kansan suosikiksi vasta Vain Elämää -ohjelman myötä, joka esitettiin loppuvuodesta. Voisin veikata, että vuonna 2013 ovat tulot kääntyneet aika lailla Cheekin eduksi!

Vierailija
7/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares? Vituttaa muutenkin toisten tienesteistä kertovat "uutiset".

Vierailija
8/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 09:52"]

Jukka Pojalla on varmaan älyttömät massit jemmassa, kun ei näytä ostelevan mitään luksusta/isoja juttuja. No onhan sillä sitä jälkikasvua elätettävänä, että jospa sillä ei kovin pääsis homehtumaan ne rahat tilillä.

[/quote]

Olisiko sentään ostanut asunnon, aiemmin ainakin vuokrasi niitä vanhoja omakotitaloja (puulämmitteisiä ulkohuussillisia), joissa asui.

Vierailija
9/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvostan tuollaista matalampaa profiilia, ettei tartte Maseratilla ajaella....Ja itse en pidä JP musiikista, mutta mieheni tykkää todella ja ikää 43v, eli ei taida ihan teinistä enää mennä ;)

Vierailija
10/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäidit rakastuivat Cheekiin vasta 2013 joten ne rahat ei näy vielä noissa tuloissa. Sitä ennen ei paljon teinien keikkalipuilla juhlittu.

Vierailija
11/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa jos olen väärässä, mutta eikös yrittäjillä tuo tienaaminen ole suhteellista? Elikkäs jos satut olemaan jonkin sortin yrityksen omistaja niin sitä paljonko otat yrityksestä rahaa ulos ja maksat veroja voi yhä säätää aika paljon?

Vierailija
12/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin fanitan JukkaPoikaa, paljon lahjakkaampi, taiteellisempi ja koskettavampi kuin joku Cheek.. mutta eihän noita kahta kannata vertailla, ovat niin eri tyylisiä.

En oikein tykkää JukkaPojan ulkoisesta olemuksesta, mut mitä sillä on väliä kun musiikkia kuuntelee? En kaipaa teiniunelmointia jostain julkkismiehistä, ihan oma mies riittää...!

Äiti 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan