Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bull Mentula: "yksikään some-kommentti ei enää pääse härän ihon alle"

Vierailija
12.09.2020 |

Vai että härän. Härkähän on "ox" eli kuohittu sonni. Erikoista että valinnut tuon käännöksen nimelleen maskuliinisen sonnin sijaan.

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Iltalehti käyttää vanhoja kuvia Mentulasta, Mentulahan kutistui lyhyessä ajassa todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull on mies isolla M:llä. Uskaltaa sanoa asiat kuin on. If you catch my drift....

Vierailija
4/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvin sanottu tuo, että "voi ottaa viihteenä ja nauttia siitä, että on elämässään saanut sen verran aikaan, että joku jaksaa käyttää omaa energiaansa sinun elämän, ulkonäön tai tekemisten kommentointiin". Niinpä. Toiset käyttää aikaansa haukkumiseen ja toiset tekee. Bull on saavuttanut paljon. Hyvä Bull!

Vierailija
5/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvin sanottu tuo, että "voi ottaa viihteenä ja nauttia siitä, että on elämässään saanut sen verran aikaan, että joku jaksaa käyttää omaa energiaansa sinun elämän, ulkonäön tai tekemisten kommentointiin". Niinpä. Toiset käyttää aikaansa haukkumiseen ja toiset tekee. Bull on saavuttanut paljon. Hyvä Bull!

Moni todennäköisesti on arvostellut Mentulaa sen takia että on esiintynyt jonain terveysasiantuntijana vaikka tosiasissa on terveydelleen tehnyt melkoista vahinkoa bodauksella ja kun se bodausmenestyskin jäi huonoksi niin silti iltapäivälehdet antaa Mentulasta kuvan jonain huippubodarina. Joskus vaan ihmisillä tulee mitta täyteen kun mediassa vääristellään asioita ja siksi saatetaan avautua keskutelupalstoilla liian kärkkäästi.

Vierailija
6/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssi. Tuo lause sanotaan silloin, kun sattuu tosi paljon.

Vierailija
7/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei.

Vierailija
8/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei.

On se. Muutoin ei tarvitsisi sanoa mitään - koska ei kiinostaisi.

Vierailija
9/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä on paras.

Vierailija
10/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeii. Pitäiisikö tämä tulkita nyt että peili tekee kaltaisekseen vai että hän haluaa ilman managerien ohjeistusta viestiä etttä negatiivinen kommentointi on turhaa. Jos pirulle antaa pikkusormen niin se vie koko käden. ELii jos lähtee vääärin asein sotaan jossa toivotaan rauhaa niin silloin jos toivoo rauhaa niin pitäisi lähteä rauhan omaisin keinoin,

Vierailija
11/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on lappuparta?!

Vierailija
12/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei.

Eri mieltä. Itse pystyn nyt puhumaan avoimesti narsistista joka teki mun elämästä huonoa, koska olen päässyt hänestä yli totaalisesti. Silloin kun oli vielä vaiheessa olin hiljaa. Tiedän että kohta en jaksa puhua enää koska se asia on jo sitten puitu.

Vierailija
13/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei.

Eri mieltä. Itse pystyn nyt puhumaan avoimesti narsistista joka teki mun elämästä huonoa, koska olen päässyt hänestä yli totaalisesti. Silloin kun oli vielä vaiheessa olin hiljaa. Tiedän että kohta en jaksa puhua enää koska se asia on jo sitten puitu.

Mitä ihmettä horiset? Ei liity asiaan mitenkäön

Vierailija
14/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että asiaa pitää kuitenkin julkisesti puimalla puida jos ei kerran kiinnosta.

Vierailija
15/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei.

Mitä ihmettä horiset? Ei liity asiaan mitenkäön

Liittyy siihen miten eri tavoin ihmiset reagoivat asioihin. Kerroin omasta kokemuksesta, en tietenkään tiedä Bullin asioista ja reagointitavoista.

Vierailija
16/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että asiaa pitää kuitenkin julkisesti puimalla puida jos ei kerran kiinnosta.

Ehkä hän halusi vain häntä arvosteleville somettajille tämän vielä kerran kertoa.

Tosin mies on harrastanut kilpatasolla kehonrakennusta ja sehän on erittäin ulkonäkökeskeistä puuhaa. Monien narsistien laji. Eli sikäli olisi hassua jos häneen ei vaikuttaisi ihmisten arvostelut yhtään. Toisaalta onhan ukkeli ollut julkisuudessa pitkään ja kaunis vaimo ja lapset löytyy niin voi olla ettei se jaksa enää välittää mitä joku luuseri jossain inisee.

Vierailija
17/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull on saanut kovaa kritiikkiä bodauspiireissä siitä isosta mahastaan, bodaus on kuitenkin arvostelulaji ja iso maha ei kuulu perinteiseen bodaukseen.

Vierailija
18/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bull on saanut kovaa kritiikkiä bodauspiireissä siitä isosta mahastaan, bodaus on kuitenkin arvostelulaji ja iso maha ei kuulu perinteiseen bodaukseen.

Turvonneista sisäelimistä ei pääse eroon kuten läskistä.

Vierailija
19/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvonneista sisäelimistä ei pääse eroon kuten läskistä.

Roinabodauksen varjopuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi