Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen reilut 180 cm pitkä mies valitsee ennemmin suunnilleen itsensä pituisen naisen kuin esim. 160-senttisen naisen?

Vierailija
12.09.2020 |

Se lyhyempi nainen saisi käyttää huoletta vähän korkeampiakin korkoja ja mies on silti aina pidempi. Mutta tämä pitkä nainen jos laittaa vähänkään korkoa alle, niin menee mistä pidemmäksi.

En todellakaan ymmärrä, millainen mies valitsee ennemmin noin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mies, jolla on itsetunto kohdillaan eikä naisen pituus haittaa.

Vierailija
2/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa nyt taas. Kuka valitsee kumppanin pelkästään pituuden perusteella? Ehkäpä sitä miestä ei voi vähempää kiinnostaa, miten pitkä nainen on korkkarit jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miksi mies valitsee naisen jolla hiukset eivät ole suorat luonnostaan. Moni kiharahiuksinen käyttää paljon aikaa hiusten suoristamiseen, ja se on pois parisuhteelta. 

Vierailija
4/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskannäköinen, korkeasti koulutettu ja niin edelleen.

Vierailija
5/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on minua pari senttiä lyhyempi ja juuri esittelin korkokenkiä, joiden kanssa olen melkein 10cm häntä pidempi. Ei häntä haittaa. Itseasiassa minulla oli 13cm korkeat tolppakorot, kun tapasimmekin. Tiedän myös pariskunnan, jossa nainen on päätä pidempi kuin miehensä. Ei sillä pituudella ole loppujenlopuksi mitään merkitystä!

Vierailija
6/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki miehet, koska suominaiset ovat lyhyitä. Itse olisin halunnut itseni pituisen naisen, mutta ei sellaisia ole.

Vierailija
7/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki miehet, koska suominaiset ovat lyhyitä. Itse olisin halunnut itseni pituisen naisen, mutta ei sellaisia ole.

Kuinka pitkä olet?

Vierailija
8/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli avoliitossa lyhytkasvuisen miehen kanssa, saivat lapsenkin. Ei näyttänyt olevan mitään ongelmia pituuserosta. Tuntuu, että se ongelma on vaan joillakin naisilla, että ei voi olla itseään lyhyemän miehen kanssa.

Vierailija
9/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho luin otsikon väärin. Tarkoitin että kaikki miehet joutuvat tyytymään lyhempään naiseen, koska pidempiä ei ole.

Vierailija
10/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on makeeta kun nainen on miestä pidempi. :)

Vierailija
11/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

180

Vierailija
12/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se on makeeta kun nainen on miestä pidempi. :)

joo, musta mies ja pitkä nainen

Vierailija
13/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus biologiaa. Ihmisellä on tietty keskipituus, jossa on vähiten tuki ja liikuntaelin ym vaivoja. Kaksimetrisillä on monesti nivelongelmia, samoin lyhyillä. N 180 on ideaali pituus ihmisille, jossa sydän, verenkiertoelimistö ja raajat voivat parhaiten.

Kaikki 180 senttiä pitkät jos pariutuisivat, niin heidän lapsistaan kasvaisi auttamatta heitä pidempiä.

Mutta kun lyhyempi/pidempi pariutuvat, niin lapsista kasvaa todennäköisesti sopivan kokoisia. Eli pitkän naisen kannattaa valita muutama sentti itseään lyhyempi, ja pitkän miehen samoin, niin pysytään sopivassa perimässä.

Vierailija
14/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

180

No kyllä niitä ainakin nuoremmissa naisissa aina välillä näkee ja varmaan ihan kaikkialla Suomessa.

Vierailija
15/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Etelä-Suomessa ovat nuoret naiset suurin osa jo melko lähellä tuota 180 senttiä.

Vierailija
16/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan valitse. Olen itse yli 180-senttinen nainen ja pituuteni on ollut valtava ongelma lähinnä itseäni pidemmille miehille. Ne parimetriset miehetkin haluavat mieluummin pienen taskuvenuksen.

17/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee yleensä naisen joka on selvästi (10 cm - 30 cm) häntä lyhyempi.

Lyhyempi nainen pysyy paremmin hellan ja nyrkin välissä eikä pullistele.

Vierailija
18/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus biologiaa. Ihmisellä on tietty keskipituus, jossa on vähiten tuki ja liikuntaelin ym vaivoja. Kaksimetrisillä on monesti nivelongelmia, samoin lyhyillä. N 180 on ideaali pituus ihmisille, jossa sydän, verenkiertoelimistö ja raajat voivat parhaiten.

Kaikki 180 senttiä pitkät jos pariutuisivat, niin heidän lapsistaan kasvaisi auttamatta heitä pidempiä.
Mutta kun lyhyempi/pidempi pariutuvat, niin lapsista kasvaa todennäköisesti sopivan kokoisia. Eli pitkän naisen kannattaa valita muutama sentti itseään lyhyempi, ja pitkän miehen samoin, niin pysytään sopivassa perimässä.

Ei pidä paikkaansa. Äitini on 165cm ja isäni oli 197cm.  Veljeni on 195cm ja  minusta naisena olisi luullut tulevan keskipituinen, mutta not, olen 181cm.

Vierailija
19/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ystäväpiirissäni meitä on 5 yli 170cm naista ja yksi 160cm. Meistä 170cm pituisista vain yhdellä on yli 180cm mies! Ja sillä lyhyemmällä naisella on ihan samanpituinen mies kuin meillä muillakin. Ei miestä valita pituuden perusteella. Ollaan kaikki oltu. 10-20v onnellisesti naimisissa. T. Nainen 46v

Vierailija
20/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa sellanen