Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ja maistoin ensimmäistä kertaa Ben&Jerrys jäätelöä

Vierailija
12.09.2020 |

Mikä pettymys... pettymyksen pettymys. Melkein 10 euroa tästä. Ostin Cookie Dough maun ja jäätelö itse maistuu paperilta. Keksinpaloissa on outo sivumaku.

Oli pakko purkaa tämä johonkin. Kyllä, tämä on elämäni suurin ongelma tällä hetkellä. Elämä on epäreilua niin kuin tänäänkin koin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon maun pitäisi olla monen suosikki. Onko sinulla flunssa, et maista kunnolla.

Vierailija
2/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että näissä on kunnolla mausteita ja täytettä, mutta huimat 5 keksinpalaako tässä oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon maun pitäisi olla monen suosikki. Onko sinulla flunssa, et maista kunnolla.

Jos ei ole korona yllättäen iskenyt niin pitäisi makuaistin olla kunnossa. 

Vierailija
4/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut useampaa noiden jätskiä, enkä ole tykännyt yhdestäkään. Esanssisia, liian makeita, kuin lasten makuun tehtyjä. Ťykkään Ingmanin Creamyistä esim. Rocky roadista paljon enemmän.

Vierailija
5/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat olevan sellaisia joko-tai jäätelöitä. Osa tykkää ja osa ei pidä. Ei ole sellaista ”ihan ok” suhtautumista ollenkaan. Pari kertaa miastanut paria makua ja ei ole yhtään mun juttu. En tykkää jäätelön mausta ja rakenteesta, eikä taikinapalat iske yhtään.

Vierailija
6/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ostanut. En osta toista kertaa.

Vierailija
7/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maistanut useampaa noiden jätskiä, enkä ole tykännyt yhdestäkään. Esanssisia, liian makeita, kuin lasten makuun tehtyjä. Ťykkään Ingmanin Creamyistä esim. Rocky roadista paljon enemmän.

Joo, itsellekin maistuisi se paremmin! Onkohan sitten ihan erilaiselle maulle tehtyjä? Ovat vaan niin suosittuja, että odotukset olivat todella korkealla.

ap

Vierailija
8/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut kolmen kaveruksen jäätelöitä? Suosittelen! Eivät ole ällömakeita

Vierailija
9/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia jätskejä!

T:ihan kaikki B&J maut maistanut enkä pysty valitsemaan suosikkia😍

Vierailija
10/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen ostanut. En osta toista kertaa.

En osta enää minäkään. En jaksa uskoa, että muut maut olisivat sen parempia. Ainakaan Suomen valikoimassa.

ap

Vierailija
11/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minäkin ostin kerran ja petyin yhtä kovasti:D

Vierailija
12/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi uncle bens oli rasistinen, mutta ben&jerry ei.

Vierailija
13/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinähän ei ole keksiä vaan keksitaikinaa. Half baked on paras niistä. Haegen dääz on paljon parempaa.

Vierailija
14/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi uncle bens oli rasistinen, mutta ben&jerry ei.

Tai mercedes bens

Vierailija
15/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää B&J:stä minäkään. Eivät maistu hyvälle. Ainon jotkut jätskit on hyviä. En muutenkaan kyllä tykkää jäätelöstä kovin paljon.

Vierailija
16/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvät, alkuperäiset B&J jäätelömaut on kaikki menneet pois myynnistä. Phish Food ja Banana Monkeys, myös Cherry Garcia. Tilalla on näitä kamalia uutuusmakuja, joista yksikin jonka nimeä en edes muista maistui oikeasti jäädytetylle maidolle ja pahvinpaloille.

Cookie Dough taita olla ainoita "alkuperäisiä" makuja myynnissä. Siinäkin ne keksinpalat ovat sellaista sokerimassaa.

B&J on surkeaa kuraa nykyisin. Varmaan valmistetaan lisenssillä jossain tsekkoslovakiassa halvimmista mahdollisista raaka-aineista.

Vierailija
17/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm , strawberry cheesecake on parasta!!:D ja sit toi cookie dough. joitain muita oon maistanu, mut en oo erityisesti tykänny. Viimeksi kun maistoin cookie daughia niin se keksinpalojen määrä oli lisääntyny ihan kamalasti. :D ja joo, ehkä jonkun mielestä lasten makuun, ehkä voi niin olla, mutta myös mun makuun ja olen aikuinen.

Vierailija
18/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caramel sutra on kyllä hyvä B&J-jätski. Mutta makuasioita tietysti nämäkin. Omasta mielestäni Aino ja Creamy-jätskit maistuvat rasvalle, joka tarttuu kitalakeen. En osta niitä koskaan.

Vierailija
19/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta ap

Vierailija
20/36 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni monia vuosia sitten yllytti kokeilemaan, mutten ole tähän päivään mennessä raaskinut satsata niin paljon rahaa yhden jätskin ostoon ja onhan tuo mieltä vaivannut aina silloin tällöin, että mitä olen menettänyt, eli kiitollinen olen tästä makutestistä, kun voin nyt haudata tämän unelman täydellisestä makuelämyksestä.

Täĺä jädellä on kiinnostava historia, josta suosio osittain on peräisin, google kertoo lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme