Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi ei suju avoliitossa

Vierailija
31.10.2013 |

Hei! 

Toivon että tähän asiaannkantaa ottavat vastaisivat omien kokemuksien perusteella ja järkeä käyttäen.

Itseäni vaivaa suuresti että parisuhteessani ei ole seksiä enään lainkaan. Olemme seurustelleet ja asuneet yhdessä 4vuotta. "seksittömyys" alkoi noin vuosi sitten kun mieheni petti minua toisen naisen kanssa. Siitä lähtien olemme harrastaneet seksiä enään kerran kahteen viikkoon. Tammikuussa seksin harrastaminen jäi kerran kuukauteen ja nykyään sitä ei ole enään ollenkaan ollut kun plussasin maaliskuussa. 

olemme puhuneet asiasta mutta mies vetää "herneen" nenään siitä joka kerta. Jos asiaan pitäisi ryhtyä hän rupeaa pelleilemään. Olen yrittänyt lähestyä eri tavoin poiketen "rutiineista" mutta mikään ei auta. 

Nyt viime viikkoina olen sortunut tutkimaan hänen sähköpostia ja viestejä. Hän hakee seuraa netissä "kiihkeisiin romansseihin". Hän teki tuota samaa viimeksi pari vuotta sitten mutta väitti vain aikansa kuluksi sitä tehneen. Eikä siinä mitään saa olla fantasioita jne mutta viimeisin löydökseni oli että hän vaihtoi yhteystietoja transsukupuoleisen kanssa ja viestissään hänelle laittoi "olen aikaisemmin ollut täysin hetero mies" jnejne Ja että olisi kiinnostunut tapaamaan hänet.

en tiedä mitä olen tehnyt väärin mutta kaikkeni olen yrittänyt ja alan olla henkisesti loppu tähän touhuun. Ja olen viimeisilläni raskaana tällä hetkellä enkä tiedä enään mitä tehdä taikka ajatella, joten voisiko joku auttaa taikka kertoa omia kokemuksia! 

-kiitos paljon että jaksoit lukea tämän :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde äkkiä tuollaisesta suhteesta. Ansaitset parempaa!

Vierailija
2/4 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä tässä enää vaihtoehtoja kauheasti ole. Pelottaa ajatus että joudun yksin lapsen kanssa tai mitä jos en löydäkkään ketään toista. Viihdymme toistemme seurassa muuten todella hyvin ja mies on minulle paras ystävä jonka kanssa voin puhua mitä mieleen tuleekaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sun paras ystävä eikä rakkaasi niin lähde litomaan. Nainen osaa teeskennellä orgasmin mutta mies osaa teeskennellä koko suhteen.

M48

Vierailija
4/4 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä, jonka kanssa voi puhua mistä tahansa ...paitsi ei hankalista asioista näköjään. Ansaitset parempaa kohtelua, mutta en ekana neuvoisi lähteä litomaan. Jonkinlainen parisuhdeterapia olisi varmaan tarpeen. Jos yksi asia on pielessä ja muut kunnossa, terapialla on hyvät hamdollisuudet parantaa suhdetta. Jos mitään ei tapahdu, niin pikkuhiljaa muutkin asiat menne pieleen.

Tämä on minun keittiöpsykologiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän