Paljastui että miehellä oli seinä täynnä kirjoja joten lemppasin treffien jälkeen
Kirjat ovat nykyään vaan niin out joten iso kirjahylly täynnä kirjoja kertoo vain että mies on paikalleen jämähtänyt fossiili. Paljon helpompaa lukea digitaalisena tai kuunnella äänikirjana niin ei tarvitse tilaa vievää hyllyä vaan saa vapaan seinän. Olisiko sinustakin todella turn-off?
Kommentit (49)
Miehen onni etta tuollainen kana-aivo lahti.
Yks päivä laskin omat kirjani , oli 321 . Alkaa tila loppumaan , mahtuiskohan tuon miehen hyllyyn mun kirjoja? -nainen
Siis eikö saa omistaa kirjoja? :o Miul o varmaan yli 100 kirjaa. :D Kait mie oon sit fossiili. M25
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö saa omistaa kirjoja? :o Miul o varmaan yli 100 kirjaa. :D Kait mie oon sit fossiili. M25
Sulla on vähän kirjoja. Itse omistaan liki 400. Laittaa vaan kuulokkeet päähän ja puhelimesta soimaan.
Enpä ole ennen osannut ajatellakaan, että kirjani olisivat este parisuhteen muodostumiselle... Mutta jos muutoin mahd. potenttiaaalinen kumppani tumppaisi heti minut niiden takia, niin ehkä hyvä niin. Ehkä se kertoisi samalla, että meillä olisi muutoinkin liian erilaiset arvot ja asiat mitä haluamme pitää arvossa.
Itselleni kun on pientä suurempi toive, että ainakin keskeisimmistä arvoista meillä olisi suunnilleen sama mielikuva.
Hassua sinänsä liittää kirjojen omistamisen kuvastavan nyt, jotenkin arvoja(ni).
Luulen kuitenkin, että kirjahyllyni sisältö kertonee, jotain minusta; ehkä muutakin kuin, että olen paikalleen jämähtänyt fossiili...
Niin yksinkertinen kuitenkin olen, että en ymmärrä, kuinka (ns.) digitaalisen sisällön seuraaminen tai vaikka äänikirjojen kuunteleminen sulksivat pois (mahd.) viehättyä kirjoista. - Olen kaikkien näiden sekakäyttäjä.
Mutta eihän tätä kaikkea voi(ne) selittää vain järjellä- Ei edes kirjoiejn omistamista saati "vain" niiden nauttimsita; lukemattomista mutta myös jo luetuista ja kenties vielä uudemmankin kerran luettavista maailmoista; pienistä ja suuremmisa hetkistä, joihin kuhunhin vuorollaan "taas" saatan palata, kun sopiva aika ja hetki kulloinkin koittaa...
Sinkkumies
Ihan hyvä, että lemppasit. Jää mitä luultavimmin keskustelutaitoinen, sivistynyt mies jollekin, kaltaiselleen, joka hänet ansaitsee, eikä hänenkään tarvitse tyytyä kaltaiseesi luokattomaan, katuojasta noukittuun moukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vähän kirjoja. Itse omistaan liki 400. Laittaa vaan kuulokkeet päähän ja puhelimesta soimaan.
Enpä mie panosta määrään vaan laatuun. Viimesin makso 40 euroa. Se o iso raha työttömälle. :/ M25
Kiljuisin riemusta täyden kirjahyllyn edessä, edellyttäen että se ei ole täynnä pelkkiä akkareita ym. vaan ihan kunnon kirjallisuutta.
Ap suuttui, kun omassa lukutaidossa on vakavia puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä mie panosta määrään vaan laatuun. Viimesin makso 40 euroa. Se o iso raha työttömälle. :/ M25
Mene TÖI-HIN!
Vierailija kirjoitti:
Ap suuttui, kun omassa lukutaidossa on vakavia puutteita.
Näyttää olevan myös kirjoitustaidossa.
Ai jumalauta!! Varmaan joku satavuotias boomeri jos ei osaa edes kindleä käyttää!!! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖI-HIN!
Älä oo noin ilkeä, voisit sanoa tuonkin kiltimmin. :/ Menisin, jos voisin. Ei oo töitä pienessä kylässä. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖI-HIN!
Älä oo noin ilkeä, voisit sanoa tuonkin kiltimmin. :/ Menisin, jos voisin. Ei oo töitä pienessä kylässä. M25
Kuka käskee jumittaa jossain pershikiällä? Muuta sinne missä on töitä ja MENE TÖI-HIN!
Ohis. Vaikka avaus voinee ja luultavammin on trolli, tai vähintään sitten vain jonkun mielikuvituksettoman tylsempi selitys antaa jollekulle rukkaset, niin yhtä kaikki on ilo havaita kuinka monta kirjojen (omistamista) puollustavaa kirjoitusta tämä avaus on saanut osakseen...
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ai jumalauta!! Varmaan joku satavuotias boomeri jos ei osaa edes kindleä käyttää!!! 😂😂😂
Luultavasti ei HALUA käyttää Kindleä. Minäkin luen aina kirjat paperisina, vaikka IT-alalla työskentelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖI-HIN!
Kuka käskee jumittaa jossain pershikiällä? Muuta sinne missä on töitä ja MENE TÖI-HIN!
Ja mitenkäs paljon aattelit palkkaa maksaa ja millaista työtä sinulla olisi tarjolla ja missä keskustaajamassa tai kaupungin sydämmessä. kun ilm. ei ainakaan missään syrjemmässä...
PS: Ymmärrän, että sinua risoo kirjoista pitävä työtön. - Hän saattaakin olla ns lukeneempi (/oppineempi) ja siten monin tavoin osaavampi ja ennen kaikkea ns. sivistyneempi kuin sinä; mihin ei kommenttisi perusteella kyllä paljoa vaadittane.
Ihmeellistä vastakkainasettelua paperisten kirjojen ja äänikirjojen tai e-kirjojen välillä. Käytän kaikkia noita, ja olen kirjallisuuden ammattilainen.
Olisin aivan ihastunut ja haluaisin pitkälle vierailulle, jonka aikana saisin tutustua kirjoihin rauhassa.
En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei lue mitään. Toki myös äänikirjat ja e-kirjat kelpaisivat, mutta minulla on edelleen unelmissa kirjastohuone, joka olisi täynnä kirjoja lattiasta kattoon.
Ap. Pistä paremmaksi. Meillä on 2500 kirjaa hyllyissä. Ihanaa. On kyllä tilaakin kirjoille.