Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn usein kävelyllä ja toivoisin miehiltä aloitteita,

Vierailija
12.09.2020 |

mutta ei ole koskaan tullut.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pitää itse hakeutua paikkoihin, joissa ihmiset tutustuvat toisiinsa.

Vierailija
22/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla helppo erottaa näistä hapannaamanaisista, jotka pitää kaikkia alle impotenssirajan olevia miehiä potentiaalisina väkisinmakaajina eivätkä edes vilkaisekaan päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä pimeille kujille ettimään sitä miesten aloitusta.

Vierailija
24/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kävelyllä käynti ole aika henkilökohtainen ja oma yksinolon aika, jota ei todellakaan yhdistetä mihinkään aloitteisiin.

Vierailija
25/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla helppo erottaa näistä hapannaamanaisista, jotka pitää kaikkia alle impotenssirajan olevia miehiä potentiaalisina väkisinmakaajina eivätkä edes vilkaisekaan päin.

Ehkä me hapannaamat ei olla sinkkuja tai muuten vain ei olla seuran kaipuussa.

Minua on oikeasti lähtenyt mies seuraamaan kun kävelin töistä kotiin, seurasi kilometrin ennen kuin alkoi huhuilla perään ja tuli rinnalle. Se ei ollut mukavaa ja tein sen hänelle hyvin selväksi.

Vierailija
26/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi et itse tee viatonta aloitetta jos näet kiinnostavan miehen kävelyllä? Kysy esimerkiksi tietä johonkin lähellä olevaan paikkaan, katso silmiin, hymyile ja punastele. Jos mies kiinnostuu hän lähtee näyttämään oikein henkilökohtaisesti tien ko. paikkaan. Matkalla sitten jutustelette niitä näitä ja jos tuntuu synkkaavan, niin kerro tulevasi esim. ylihuomenna taas samaan aikaan samaan paikkaan. Jos mies on kiinnostunut tulet näkemään hänet taas.

Vierailija
27/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on oikeasti lähtenyt mies seuraamaan kun kävelin töistä kotiin, seurasi kilometrin ennen kuin alkoi huhuilla perään ja tuli rinnalle. Se ei ollut mukavaa ja tein sen hänelle hyvin selväksi.

Mikä viestissäni siis oli paikkansapitämätöntä ja alapeukun arvoista?

Vierailija
28/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tuntunut ymmärtävän, mistä naisten hapan ilme voi johtua. Oletit, että nainen suhtautuu happamasti vain silkkaa happamuuttaan. Naiset eivät ole täällä olemassa vain sinua viihdyttääkseen ja tehdäkseen sinun olisi miellyttäväksi. Mutta olet oikeassa, kannattaa keskittyä pokaamaan niitä vastaanottavaisia naisia.

PS. Täällä on muitakin kuin minä

Vierailija
29/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kotona unelmoida mukavasta miehestä joka pysähtyy juttelemaan lenkkipolulla ja sitten se kun joku oikeasti tekee niin. Unelmat on turvallisia, niissä ei ole pervoja, stalkkaajia ja lähentelijöitä sun muita höyrypäitä. Tosielämässä et voi koskaan tietää.

Vierailija
30/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tuntunut ymmärtävän, mistä naisten hapan ilme voi johtua. Oletit, että nainen suhtautuu happamasti vain silkkaa happamuuttaan. Naiset eivät ole täällä olemassa vain sinua viihdyttääkseen ja tehdäkseen sinun olisi miellyttäväksi. Mutta olet oikeassa, kannattaa keskittyä pokaamaan niitä vastaanottavaisia naisia.

Ihmeellistä vastaanvänkäämistä, vaikka totesin täsmälleen saman mitä sinäkin kerroit, mies lähtenyt seuraamaan eli pidät kaikkia miehiä potentiaalisina väkisinmakaajina ja siksi näytät heille hapanta naamaa kuten muutkin naiset. Ilmaisinko asian liian ronskisti ja sain näyttämään naiset huonoilta, vaikka niin se todellisuudessa on, siitäkö on kyse?

Vierailija
31/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitää laittaa kukka rintapieleen.

Vierailija
32/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä vastaanvänkäämistä, vaikka totesin täsmälleen saman mitä sinäkin kerroit, mies lähtenyt seuraamaan eli pidät kaikkia miehiä potentiaalisina väkisinmakaajina ja siksi näytät heille hapanta naamaa kuten muutkin naiset. Ilmaisinko asian liian ronskisti ja sain näyttämään naiset huonoilta, vaikka niin se todellisuudessa on, siitäkö on kyse?

Tämä lähtee nyt taas alusta. Me hapannaamoiksi kutsumasi naiset saatamme olla esimerkiksi varattuja tai muuten vain emme ole seuran kaipuussa.

En tiedä, millaista vastaanottoa odotit tuolle alkuperäiselle hapannaamakommentillesi.

Vierailija
33/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin lottovoittoa.

Vierailija
34/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ajoitat kävelyaikasi ja reittisi väärin.

Kävelylle kannattaa suunata lähelle baareja yms. Hieman sulkemisajan jälkeen.

Tällaisella reitillä tapas innokkaita tutustujia. Toimii vähän liiankin tehokkaasti.

Vierailija
35/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki mies tänään aloitteen. Oltiin syömässä samassa ravintolassa ja katseltiin toisiamme, kunnes hän oli syönyt ja lähti, lähdin hetken hänen jälkeensä ja hän odotteli mua ravintolan ulkopuolella ja tuli juttelemaan ja olin tosi otettu. Tämä jutulle tulo toki tapahtui vilkkaalla kadulla jossa paljon muitakin ihmisiä, joten pienintäkään riskiä ei ollut..

Toivon, että tää juttu onnistuisi ja toivon että AP:a uskoltaisi lähestyä joku upea tyyppi.

Vierailija
36/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lähtee nyt taas alusta. Me hapannaamoiksi kutsumasi naiset saatamme olla esimerkiksi varattuja tai muuten vain emme ole seuran kaipuussa.

En tiedä, millaista vastaanottoa odotit tuolle alkuperäiselle hapannaamakommentillesi.

No aika häviävän pieni osa miehistä tuolla kadulla kävellessä käy tuttavalliseksi keskellä päivää jos vähän esim. sattuu katsomaan silmiin vaikka onkin varattu tai ei kaipaa seuraa, saati - gasp - että hymyilisi kohteliaasti. Kyllä nyt asia taitaa olla niin, ettette vaan pidä siitä kun sanotaan tosiasiat eli pidätte vieraita miehiä pelottavina väkisinmakaajina.

Vierailija
37/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein kävelyllä. Toivon, että vieraat kauniit naiset tarjoaisivat silloin minulle pillua.

Vierailija
38/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. En todellakaan lenkillä olevalle naiselle mene juttelemaan. En halua saada minkäänlaista perverssin ahdistelijasika mahdollisen puskaraiskarin mainetta siitä. Muutenkin oudolta ajatuksena jo tuntuisi, ja erityisen sairaalta näinä aikoina, kun meidät miehet on peloteltu maan rakoon, jos edes vilkaisemmekaan viattomasti naiseen päin.

Tule itse juttelemaan jos kiinnostaa, lähestyn mieluummin baarissa jos jonkinlaisen vinkin annat tai deittipalstalla. Lenkillä käyn kuntoni kohottamiseksi, en sieltä ole potentiaalista naisehdokasta hakemassa

Vierailija
39/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein alotteita naisille myös lenkkeillessä. Sitten tuli metoo ja feministit. Varmuuden vuoksi en tee enää yhtään aloitetta tuntemattomille.

Vierailija
40/63 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia kotona unelmoida mukavasta miehestä joka pysähtyy juttelemaan lenkkipolulla ja sitten se kun joku oikeasti tekee niin. Unelmat on turvallisia, niissä ei ole pervoja, stalkkaajia ja lähentelijöitä sun muita höyrypäitä. Tosielämässä et voi koskaan tietää.

Se on juuri noin. Nuorempana ehkä luulee että nuorissa miehissä on fiksuja tyyppejä, mutta tosielämässä on paljon seksisaalistajia, ripustautujia ja trolleja. Oikeasti kannattaa olla varovainen, ei sitä aina kasvoista näe, ellei ole kokemusta jotenkin.