Miten voisin saada aidon ylellisen elämän?
Vinkkejä pöytään, kiitos!
Olen ansainnut ylellisen elämän, mutta miten voisin saada sellaisen?
Kommentit (17)
Miksi luulet, että olet ansainnut?
Ryhdy työttömäksi. Yletön vapaa-aika on aika yleellistä.
Aidon ylellisen? Siis aidon, ylellisen vai aidon ylellisen? Kaksi eri asiaa. Jos aidon ylellisen, sinun pitää opiskella ja hankkia ammatti, josta saa paljon rahaa. Sitten sinun pitää osata tehdä järkeviä valintoja ja käyttää sitä rahaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, alkaa masentaa ja itseluottamus huononee.
Syntymällä oikeaan sukuun, oikeaan aikaan. Sori, meni mahdollisuus ilmeisesti jo ohi tämän elämäsi osalta.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on vastoin periaatteitani eikä sovi ylellisen elämäntapaan. Ap
Sinun pitää itse tietää, mitä on mielestäsi ylellinen. Kaikki eivät ole samaa mieltä. Minusta esimerkiksi tuntuu, että oma käsitykseni ylellisestä olisi kaukana siitä, mitä ap pitää ylellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Syntymällä oikeaan sukuun, oikeaan aikaan. Sori, meni mahdollisuus ilmeisesti jo ohi tämän elämäsi osalta.
Olet väärässä. Minulla on lukuisia mahdollisuuksia, joita yritän selvitellä. Ovet ovat vasta avautumassa eivätkä sulkeutumassa. Ap
Kaikki on mahdollista. Jotta voisimme ideoida kanssasi, niin kerro tarkemmin lähtökohdistasi, mikä koulutus, ikä, ammatti, ulkonäkö ja lapsuudenperheen tausta/sosiaaliluokka jne. Ja millainen on ylellinen elämä mielestäsi? Milla aikajänteellä haluaisit saavuttaa sen?
Muuta pois Suomesta maahan, josta löytyy oikeasti rikkaita ja ala hengailemaan alueella jossa rikkaat liikuvat. Ota päämäräksesi tutustua rikkaisiin ihmisiin, tällä tavoin voit pienellä todennäköisyydellä saada jalkasi oikeean ovenväliin ja saada rikkaan kumppanin tai rikkaita ystäviä, joilla on suhteita auttaa sinua elämässä eteenpäin. Tämä tekniikka tosin lähinnä nuorille ja kauniille.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Suomesta maahan, josta löytyy oikeasti rikkaita ja ala hengailemaan alueella jossa rikkaat liikuvat. Ota päämäräksesi tutustua rikkaisiin ihmisiin, tällä tavoin voit pienellä todennäköisyydellä saada jalkasi oikeean ovenväliin ja saada rikkaan kumppanin tai rikkaita ystäviä, joilla on suhteita auttaa sinua elämässä eteenpäin. Tämä tekniikka tosin lähinnä nuorille ja kauniille.
Minulla on käytöstavat ja magneettimainen tapa saada miehet ostamaan mitä tahansa ilman vastapalveluksia, koska sellaiseen en suostu. Haluan ja ansaitsen aidon ylellisen elämän. Olen myöskin viisas ja hyvä ihmisten kanssa.
Oletko venäläinen ta virolainen? Kuulostat ihan jommalta kummalta.
Ensimmäinen askel on hylätä av-palsta lopullisesti. Yksikään oikeasti ylellistä elämää viettävä ei täällä notku.
Perustamalla globaalisti tunnetun äärimmäisen menestyvän pelifirman ja myymällä sen.
Oletko kysynyt itseltäsi, että miksi?
siten, että opit ammentamaan henkisen hyvinvointisi omasta itsestäsi etkä odota ulkomaailmalta yhtään mitään
Ryhdy golddiggeriksi