Tuo randomi.fi on aivan kamala paikka...
Menet sukupuoli chattiin, siellä ei oo muuta kun näitä runkkaajia. Aina seksi, seksi, seksi ja sun pitäisi olla niiden sairaiden paskiaisten haluja tyydyttämässä, vaikka haluaisit jutella muuten vaan.
Video chattia en oo kokeillu, enkä ees kokeile. En halua päätyä millekkään filmille.
Hissi chatti on sellanen et siellä on paljon keskustelijoita ja sä joka kerta pahotat siellä mieles. Tulee trollaajia jotka tukkii ja pilaa sen keskustelun tai niitä jotka rupeaa tahalleen vittuilemaan ja kiusaamaan toisia, siitä se mieli vasta pahaks meneekin.
Teksti chat on ehkä ainoa fiksu paikka siellä josta joskus löytää ihan mukavaakin seuraa useasti. Mut siellä on myös näitä vanhoja pervoja jotka haluaa nuorten kanssa vaan puhua seksistä, niin ei jää epäselväks mitä on vailla.
Hyi helvetti millanen paikka!!!!!!!
Tollastako on nykynuoriso? Siis tunteettomia, hirveen halukkaita kiusaamaan, vittuilemaan ja ei yhtään välitetä siitä jos pahotetaan toisen ihmisen mieli???? Ollaan vaan silleen " ei kiinosta " TÄH.
Kommentit (9)
Ite trollaan tuola nuita kokoajan joila vaan on koko ajan seksi mielesä :D
huono paikka. moderaattorit epäpäteviä mitkä eivät valvo oikeastaan yhtään mitään ja chätissä vaan bannivat jos heitä arvostellaan edes vähäsen ! kertoo jotain paikasta!
Eikö tossa saa edes päättää haluaako keskustella naisen vai miehen kanssa?
mun mielestä tekstichat on iha ok.
hissichat iha paska ny iha suoraa sanottuna, koska siel kaikki vaa kiusaa toisia eikä välitä siitä jos loukkaa jonku mielen.
videochat iha huono koska kaikki miehet itse tyydyttää semmoi että muut näkee sen.
Joo olen kanssasi samaa mieltä on kauhea paikka ja täynnä kaikenmaailman hulluja 😒
Samaa mieltä.
Huono paikka, pervoja ihmisiä, ehkä vaan pari normaalia tyyppiä.
Ja miettikää nyt jos esim joku pikkutyttö, joka ei oikein tiedä mitä seksi tarkoittaa, eksyy jotenki sinne randomichattiin ja pervot yleensä 17-40v miehet tulee pervoilee ja se voisi olla ala asteikäiselle lapselle varmaan aika traumaattista.
Tiedättekö mitä kerran testasin randomissa? No siis sanoin, että olen 13v (en oikeasti ole, sori tein sen vaan testatakseni ihmisten pervoutta) ja joku 25v tuli pervoilee.
Mitä sairasta porukkaa?!!?!!?
Ja jep, jos sanoo että ei oo tuhma, tyyppi tyyliin lähtee tai sanoo, että en oo kiinnostunu.
Onko toi näköjään joku runkkareiden säälittävä deittipalvelu vai mitä?
Jos esim. poikana/miehenä sanot olevasi homo, heteromuijat ei usko ja alkaa silti pervoilee.
Ja jos naisena taas sanot olevasi lesbo, sama homma heteromiehet ei millään halua uskoa.
Ja jos olet non binary, trans tai muu sukupuolivähemmistöön kuuluva, randomissa ihmiset haukkuu ja aina lähtee heti, eli siitä näät että ne on joko runkkareita vailla "tuhmaa seuraa" tai rasisteja! #$%@&
Että menkää vaan sinne seksideittirunkku palveluihin pervot! (tarkoitan randomissa roikkuvia runkkari pervoja)
Jos olet samaa mieltä äänestä ylös (ei ole pakko)
Itse moderaattorit sivustolla ovat kaikista pahimpia kiusaajia.
Sitä oon kans miettinyt. En usko että kysymys on nykynuorisosta yleensä vaan siitä suurenevasta osasta nuorista ja aikuisista joilla menee todella huonosti.
Jos ajattelet että normaali ihminen käyttää erinäisiä chat palveluita keskimäärin ehkä 5-10 tuntia kuukaudessa (moni ei käytä ollenkaan) kun taas riippuvainen mm. trollaaja 5-10 tuntia päivässä niin ymmärrät kuinka pienen osan kanssa kansasta kommunikoit siellä suurimman osan ajasta.