Kuinka saada nainen yökylään? Ohjeita mieheltä miehille.
Laadin tämän ohjeen miehille, jota noudattamalla he voivat yksinkertaisilla toimenpiteillä nostaa mahdollisuuksiaan naisen/naisien saamiseksi. Aikaa näiden valmistelujen tekemiseen menee noin kahdesta neljään tuntia riippuen asuntosi koosta. Ehkä ensimmäisellä kerralla vähän enemmänkin.
Mene kauppaan, ja osta seuraavat siivousvälineet. Tiskiharja, saniteettitilojen puhdistusainetta, saippuavillaa (patapata tai vastaava), uunin puhdistus-spraytä, etikkaa, ruokasoodaa, kahvikeittimen puhdistusainetta, uusi wc-harja, ylespuhdistusainetta lattioille ja muille pinnoille.
Avaa asunnon ikkunat, jotta saat hyvän ristivedon ja mahdolliset tunkkaiset hajut pois asunnostasi. Heti alussa kannattaa suihkauttaa uuninpuhdistus aineet vaikuttamaan ja kahvinkeittimen kalkinpoisto. Jos omistat mattoja, vie matot ulos tuulettumaan. Kerää lattioilta likaiset kalsarit, sukat ja muu mahdollinen sekalainen materiaali. Vie likaiset vaatteet pyykkikoriin jos omistat sellaisen. Tietysti jos aikaa on, niin laita ne pesuun samantien. Jos ei aikaa ja pyykkikoria ole, niin voit valita yhden kaapin minne keräät ne väliaikaiseen säilytykseen treffien ajaksi. Seuraavaksi siirryt imuroimaan lattiat. Isoimmat pölypallot ja hiekka nopeasti pois. Jos lattia on tahmainen ja likainen niin suosittelen suuresti pikamoppaamaan lattiat ostamallasi yleispuhdistusaineella. Kun lattiat ovat ok, seuraava vaihe on tampata matot ja laittaa ne puhtaille lattioille takaisin.
Suorita uunin ja mikron puhdistus loppuun. Jos lika ei ole kokonaan irronnut, niin suihkuta uudelleen puhdistus-spraytä ja anna vaikuttaa. Aja myös kahvikeittimestä puhdasta vettä läpi kalkinpoistoaine pakkauksen ohjeen mukaisesti.
Kuuraa lieden tausta ja rasvasuodatin rasvaliasta. Laimennettu tiskiaine esimerkiksi soveltuu tähän tarkoitukseen. Puhdista myös liesitaso. Jos omistat tiskikoneen, lataa likaiset astiat sinne ja laita pyörimään. Jos et omista tiskikonetta, niin tiskaa käsin. Likaisia astioita ei halua katsoa kukaan.
Seuraavaksi siivoat tietokonepöytäsi, minne on todennäköisesti kertynyt monenlaista raskauttavaa materiaalia. Vessapaperirullat voit viedä takaisin vessaan. Peliohjaimet, joysticit ja muut piilotat samaan kaappiin minne likaiset kalsarisi, Aku Ankat, Mustanaamiot ja toimintafiguurit. Tänne kaappiin kuuluu myös kaikki por noon viittaava materiaali. Pidät vain huolen ettei tätä kaappia avata.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei minua, naista, kiinnosta petivaatteiden lankatiheys tai onko ne puuvillaa, pellavaa, keinokuitua ja kuinka vanhoja ne ovat. Puhtaat tietenkin pitää olla. Minulla on joitain 30 vuotta vanhoja pussilakanoita ja kerta ovat vielä ehjiä ja hyvässä kunnossa muutenkin, niin toki käytän niitä. Ja mikä oletus tuo on, että kun nainen tulee kotiisi treffeille, että päädytään tutkimaan lankatiheyksiä, tai käyttämään hierontaöljyä (yök)? Ei kaikki ole valmiita petiin, edes vaikka olisi monet treffit takana.
Eikä kiinnosta onko uuni justiinsa pesty - enhän sinne kuitenkaan kurkkaa, en kenenkään luona. Kunhan koti on järjestyksessä ja näyttää siltä että imuria ja siivousvälineitä käytetään useammin kuin vain juhannuksena ja jouluna, niin se on ok. Vessan soisin olevan pesty ennen vieraan tuloa.
70% aloituksesta oli täyttä shittiä ja toivottavasti kukaan mies ei lankea näin surkeaan yritykseen. Kyllä se nimittäin nopeasti paljastuu, että oikeasti mies ei ole kodinhegetär, vaan yritti esittää sellaista p*llun saamisen toivossa. Luulen, että seuraavilla treffeillä ei enää ole peliohjaimet ja likaiset pyykit piilotettu ja paikkoja puunattu, vaan näytetään se normaali, mikä taatusti ei viehätä naista koska kokee tulleensa huijatuksi. Olkaa omia itsejänne alusta asti, naiset ja miehet.
Puhu vaan omasta puolestasi. Olet ilmeisesti vanha nainen. Maailma on kuitenkin muuttunut. Siivoustaito kuuluu jo yleissivistykseen ja herrasmies pitää kotinsa siistinä. Miten kuvittelit, että miestä voisi ajatella potentiaalisena asuinkumppanina, jos hän ei osaa pitää kotia kunnossa edes yksin? Suurin osa naisista arvostaa laadukkaita lakanoita. Kun laatuun ja tyyliin tottuu, eron huomaa helposti. Valkoiset paksut perkaalit ovat vaan ihanat, ovat luksusta. Hyvä tietenkin, että samankaltaiset pariutuvat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä neuvo. Eikä tuota tarvi itse tehdä kuin kerran. Myöhemmin tuosta huolehti joku muu
mies52v
Niin joku muu mies huolehtii. Et siis kaipaa pitkäaikaista seuraa.
Tarkoitin kyllä naista, katsos kerran parisuhteessa, niin aina parisuhteessa. Velvoitteet ei naiselta katoa koskaan, ei edes eron myötä.
Viimeiseen "en erikoisemmin"...en kuitenkaan ole oraakkeli ja mieli voi muuttua.
mies52v
Et edes saisi pitkäaikaista seuraa, jos ajatusmaailma on noin sovinistinen. Ehkä Kyllikki 82-v. jakaa ajatusmaailmasi, nuoret eivät.
Siivoamisem hyöty ei ole vain siisti asunto, vaan myös se, että samalla kun siivoaa, itsetunto, hoksa ja toimintavalmius kasvaa aivan huomaamatta. Siivoamisesta saattaa tulla myös hyvä mieli itselle.
Kova kiire on monella ollut dissata aloittajaa lakanoiden silmäluvun ym. mainitsemisesta. Itse kyllä naisena olisin kerta heitolla myyty, jos kenellä tahansa miehellä edes joskus olisi laadukkaat lakanat! Kyllähän Hobby Hallin halvimmissa pussilakanoissakin nukkuu, mutta ne ovat harvaanneulottua sekundapuuvillaa, joka pölisee eikä kuositkaan yleensä ole niitä hehkeimpiä.
Pitäisin miestä varmaan James Bondin veroisena maailmanmiehenä, jos tällä olisi hienot lakanat ja pyyhkeet. Mutta suomipojalla on vain kuluneita pinttyneitä riepuja, koska tekstiileihin ei panosteta. Käytetään niitä mitä kotoa on joskus vuosia sitten äiti laittanut matkaan :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua, naista, kiinnosta petivaatteiden lankatiheys tai onko ne puuvillaa, pellavaa, keinokuitua ja kuinka vanhoja ne ovat. Puhtaat tietenkin pitää olla. Minulla on joitain 30 vuotta vanhoja pussilakanoita ja kerta ovat vielä ehjiä ja hyvässä kunnossa muutenkin, niin toki käytän niitä. Ja mikä oletus tuo on, että kun nainen tulee kotiisi treffeille, että päädytään tutkimaan lankatiheyksiä, tai käyttämään hierontaöljyä (yök)? Ei kaikki ole valmiita petiin, edes vaikka olisi monet treffit takana.
Eikä kiinnosta onko uuni justiinsa pesty - enhän sinne kuitenkaan kurkkaa, en kenenkään luona. Kunhan koti on järjestyksessä ja näyttää siltä että imuria ja siivousvälineitä käytetään useammin kuin vain juhannuksena ja jouluna, niin se on ok. Vessan soisin olevan pesty ennen vieraan tuloa.
70% aloituksesta oli täyttä shittiä ja toivottavasti kukaan mies ei lankea näin surkeaan yritykseen. Kyllä se nimittäin nopeasti paljastuu, että oikeasti mies ei ole kodinhegetär, vaan yritti esittää sellaista p*llun saamisen toivossa. Luulen, että seuraavilla treffeillä ei enää ole peliohjaimet ja likaiset pyykit piilotettu ja paikkoja puunattu, vaan näytetään se normaali, mikä taatusti ei viehätä naista koska kokee tulleensa huijatuksi. Olkaa omia itsejänne alusta asti, naiset ja miehet.
Puhu vaan omasta puolestasi. Olet ilmeisesti vanha nainen. Maailma on kuitenkin muuttunut. Siivoustaito kuuluu jo yleissivistykseen ja herrasmies pitää kotinsa siistinä. Miten kuvittelit, että miestä voisi ajatella potentiaalisena asuinkumppanina, jos hän ei osaa pitää kotia kunnossa edes yksin? Suurin osa naisista arvostaa laadukkaita lakanoita. Kun laatuun ja tyyliin tottuu, eron huomaa helposti. Valkoiset paksut perkaalit ovat vaan ihanat, ovat luksusta. Hyvä tietenkin, että samankaltaiset pariutuvat keskenään.
Olen 45-vuotias, että ehkä tämän ikäinen on jo vanha...
Ja missään en kirjoittanut etteikö kotia pitäisi siivota, vaan päinvastoin. Kannattaa opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemaansa.
Niin, joissakin asioissa laatu ja tyyli on ok, mutta minusta petivaatteet, joita en näe yöllä, on yksi turhimmista asioista mihin voi rahaa laittaa kiinni. Usko pois, nuo vanhat pussilakanat ovat taatusti pehmeämmät ja laadukkaammat kuin mitkään nykypäivänä tehdyt.
Viimeinen lause kertoikin sinusta (myös tasostasi) kaiken oleellisen. Onneksi en tunne sinun tyylisiä ihmisiä IRL.
Ei minulla ainakaan tarvitse erikseen siivota kämppääni naisia varten. Siivoan sen muutenkin säännöllisesti.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, minä tykkään Aku Ankasta ja Mustiksesta. Ja pelaan myös! Ei niitä tarvi pois siivota, voidaan pelata yhdessä. Enkä myöskään ole mikään siisteysintoilija 😁
T: Nainen
Myöhemmin voi kaivaa Mustikset ja Korkeajännitykset esille.
Aina vaan paranee, Korkkareita. Himmel, sukelletaan! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä neuvo. Eikä tuota tarvi itse tehdä kuin kerran. Myöhemmin tuosta huolehti joku muu
mies52v
Niin joku muu mies huolehtii. Et siis kaipaa pitkäaikaista seuraa.
Tarkoitin kyllä naista, katsos kerran parisuhteessa, niin aina parisuhteessa. Velvoitteet ei naiselta katoa koskaan, ei edes eron myötä.
Viimeiseen "en erikoisemmin"...en kuitenkaan ole oraakkeli ja mieli voi muuttua.
mies52v
Et edes saisi pitkäaikaista seuraa, jos ajatusmaailma on noin sovinistinen. Ehkä Kyllikki 82-v. jakaa ajatusmaailmasi, nuoret eivät.
Voisit neiti yllättyä. Meillä aikuisilla miehillä on valittavissa naiset ikäluokasta 20-80v..helposti
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias, että ehkä tämän ikäinen on jo vanha...
Ja missään en kirjoittanut etteikö kotia pitäisi siivota, vaan päinvastoin. Kannattaa opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemaansa.
Niin, joissakin asioissa laatu ja tyyli on ok, mutta minusta petivaatteet, joita en näe yöllä, on yksi turhimmista asioista mihin voi rahaa laittaa kiinni. Usko pois, nuo vanhat pussilakanat ovat taatusti pehmeämmät ja laadukkaammat kuin mitkään nykypäivänä tehdyt.
Viimeinen lause kertoikin sinusta (myös tasostasi) kaiken oleellisen. Onneksi en tunne sinun tyylisiä ihmisiä IRL.
Hmm. Olet elämästä kolmasosan sängyssä. Ei mielestäni paha sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön vaiva yhden naisen takia ilman mitään takeita saada edes pillua. Mieluummin tilaan yhdellä puhelinsoitolla ukrainalaisen nuoren hoikan ja kauniin neidon kotiini haluamaani aikaan, nussin siltä aivot pellolle paskaisissa lakanoissani, potkaisen eukon pihalle ja alan juomaan kaljaa ja katsomaan formulaa. Vai vielä lakanoiden lankalukuja pitäisi alkaa kyttäämään, ei jumalauta. 😂
T: Onnellinen sinkkumies
100€ kerta
Halvempaa kuin naisen ylläpito pitkässä juoksussa.
Eikä rupea mustasukkaiseksi jos ens kerralla soitat jollekin toiselle
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastun miehessä kaikkeen muuhuin kuin siihen, miltä hänen kotinsa näyttää. Mies sai minut, vaikka ensitreffeillä (ja kaikilla treffeillä itse asiassa) koti oli sotkuinen, paljon tiskiä, sokeritoukkia, likaiset lakanat, mainoskasoja, lattioiden pinta-alaa ei näkynyt... oli kaikin puolin niin hurmaava, että sotku ei haitannut ikinä.
Miksi alapeukkuja noin paljon? Kyllä se persoona ratkaisee, ei asunnon kunto. Sanoi että jos sotku häiritsee voi siivota, ei haitannut.
Minun mieheni sai minut yökylään ihan vain pyytämällä. Hänellä on perussiistiä aina. Voi olla, että jos peti olisi ollut ihan saastainen, olisin keksinyt syyn lähteä kotiin nukkumaan. Jos haluaa suhteen siistiin ihmiseen, asiaan kannattaa kiinnittää huomiota, enkä usko sottaisenkaan pistävän kodin viihtyisyyttä pahakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastun miehessä kaikkeen muuhuin kuin siihen, miltä hänen kotinsa näyttää. Mies sai minut, vaikka ensitreffeillä (ja kaikilla treffeillä itse asiassa) koti oli sotkuinen, paljon tiskiä, sokeritoukkia, likaiset lakanat, mainoskasoja, lattioiden pinta-alaa ei näkynyt... oli kaikin puolin niin hurmaava, että sotku ei haitannut ikinä.
Miksi alapeukkuja noin paljon? Kyllä se persoona ratkaisee, ei asunnon kunto. Sanoi että jos sotku häiritsee voi siivota, ei haitannut.
Eiköhän ne ole nuo ötökät. Ei voi mitään mutta tuleehan se aika vastenmielinen fiilis tuosta kuvauksesta.
Haha. Ohje oli ilmeisesti vain epätoivoisille seksitreffeille saada nainen jäämään yhdeksi yöksi.
Kyllä, aivan oikein. Ohjeillasi ollaankin jo todella astetta paremmissa asetelmissa.
T:ap