Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka juo tänään jotain alkoholia???? Lauantain ryyppäysketju!

Vierailija
12.09.2020 |

Minä pohdin jaksanko hakea olutta

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona (mies metsällä ja isot tytöt harrastusleirillä ja poikakaverilla) , ennen saunaa join yhden limelonkeron ja saunan jälkeen nyt yhden crowmoorin bb:tä katsellessa - nuo sattuivat jääkaapissa olemaan. Vielä löytyisi 1,5l hanapakkaus punkkua, mutta säästän sen toiseen kertaan, ei jotenkin raski avata sitä nyt.

Avaa pois vaan, ei se pilalle mene.

Mukavaa iltaa sinulle!

Vierailija
62/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt 4 olutta ja 1 iso siideri Lidlistä. Eiköhän näillä pärjää tämän illan. ap

4 pientä olutta? Tuollaisilla määrillä kannattaa säästää rahat jo johonkin muuhun, nuin pienestä määrästä tulee vaan kiukkuiseksi. 

Kuten aiemmin sanoin niin haen hiprakkaa enkä mitään kaatokänniä!

Uuh,menipä herkällä aloittajalla tosiasiat tunteisiin.. Huhhuh, jotta hyvää "hiprakkaa" sinne vaan.

En huuda sen takia että meni tunteisiin vaan siksi koska on hyvä meininki! ap

No hyvä hyvä, jatka samaan malliin.. Olisipa itselläkin vielä ne ajat,jolloin hiprakan saattoi saavuttaa muutamalla olusella, vaan ei- nykyään mennään jo sellaisissa määrissä, että heikompia hirvittää. Semmoista se on. 

Jos olisit jonkun aikaa kuivilla niin toleranssi voisi palautua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykäsen Matin leski kertoi

siippavainaansa lempikaljan olleen Sandels. Niinpä innostuin ostamaan koko laatikollisen. Hyväähän tämä on ja rosenttejakin on

4,7. Jokainen extra kymmenys on plussaa!

Miltä maistuu? En ole koskaan kaljaa opetellut juomaan. Baarissa kaverin mies tarjosi Heineken-kaljan ja oli ihmeen hyvää. Tai sitten olin jo niin jurrissa, että kaikki menee.

Vierailija
64/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä muutaman lasin viintä voisi ottaa.

Vierailija
65/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskiä lasissa ja YouTube soittaa parhaita klassikoita.

Vierailija
66/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykäsen Matin leski kertoi

siippavainaansa lempikaljan olleen Sandels. Niinpä innostuin ostamaan koko laatikollisen. Hyväähän tämä on ja rosenttejakin on

4,7. Jokainen extra kymmenys on plussaa!

Miltä maistuu? En ole koskaan kaljaa opetellut juomaan. Baarissa kaverin mies tarjosi Heineken-kaljan ja oli ihmeen hyvää. Tai sitten olin jo niin jurrissa, että kaikki menee.

Kylmällä kaljalla lähtee jano täysin eikä jää enää kummittelemaan. Kannattaa kokeilla hikiliikunnan jälkeen palkkarina.

Vierailija
67/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee nyt finaali siideri ja tietysti mieli tekis lisää mutta ehkä vaan syön ja meen sit nukkumaan. Aika hyvässä pöhnässä nyt.

Vierailija
68/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kir royal x 2

Vierailija
69/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttejaootte kirjoitti:

Vain juntit juo humalahakuisesti

Juntti täällä ilmottautuu. 12v koffia menny jo ja lisää menee

Vierailija
70/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt suurikin urotyö tai sankarityö litkiä kaljaa?

Ei ole. Se on nyt kuitenkin jokaisen oma valinta.

Vierailija
71/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. lasi punkkua menossa puolison kanssa. Spotifysta vanhaa musaa, tenavat ja koira unessa, kissa sylissä.

Vierailija
72/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks punaviini tekee mut niin tunteikkaaksi? Jos juon kuoharia on vaan badass olo ja iloinen bilefiilis. Tanssin punkunkin voimalla, mutta surumielinen olo. :D

Kuulostaa oudolta. Itse en usko mihinkään eroihin. Okei, kuohari kihahtaa ehkä nopeammin päähän ja kirkkaat viinat sitäkin pahemmin. Loppupeleissä ne on kuitenkin samaa alkoholia eri vahvuuksina. En myöskään usko niihin tarinoihin, että juomalla saman illan aikana kaljaa, siideriä, viskiä jne  eri juomia, niin tulis pahempi olo. Juomisen määrä sen ratkaisee ja sitten muut seikat vaikuttaa vain hyvin vähän.

Bullshit. Eri juomat saa todellakin erilaisen hiprakan aikaiseksi. Kaatokänni on kaikissa sama.

Vierailija
73/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks punaviini tekee mut niin tunteikkaaksi? Jos juon kuoharia on vaan badass olo ja iloinen bilefiilis. Tanssin punkunkin voimalla, mutta surumielinen olo. :D

Kuulostaa oudolta. Itse en usko mihinkään eroihin. Okei, kuohari kihahtaa ehkä nopeammin päähän ja kirkkaat viinat sitäkin pahemmin. Loppupeleissä ne on kuitenkin samaa alkoholia eri vahvuuksina. En myöskään usko niihin tarinoihin, että juomalla saman illan aikana kaljaa, siideriä, viskiä jne  eri juomia, niin tulis pahempi olo. Juomisen määrä sen ratkaisee ja sitten muut seikat vaikuttaa vain hyvin vähän.

Bullshit. Eri juomat saa todellakin erilaisen hiprakan aikaiseksi. Kaatokänni on kaikissa sama.

Kaikissa on sama vaikuttava aine. Etanoli.

Vierailija
74/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt 4 olutta ja 1 iso siideri Lidlistä. Eiköhän näillä pärjää tämän illan. ap

4 pientä olutta? Tuollaisilla määrillä kannattaa säästää rahat jo johonkin muuhun, nuin pienestä määrästä tulee vaan kiukkuiseksi. 

Kuten aiemmin sanoin niin haen hiprakkaa enkä mitään kaatokänniä!

Hiprakka 15 minuutiksi :(

No ehkä jos on rapajuoppo niin saa vaan vartiksi. Kyllä mulla tulee ihan hyvä jos tyhjään mahaan juo nää.

Mikset sä oo syönyt mittään?

Vierailija
75/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa mieliteot, tekisi mieli kaikkea mättöherkkua.

Vierailija
76/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fdrinkki numero kaksi menee juuri kurkusta alas!

Vierailija
77/77 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset nukkuu niin valkkaritötsä aukeaa... ehkä vähä telkkua hiljaisella sen kera 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi