Kuka juo tänään jotain alkoholia???? Lauantain ryyppäysketju!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt 4 olutta ja 1 iso siideri Lidlistä. Eiköhän näillä pärjää tämän illan. ap
4 pientä olutta? Tuollaisilla määrillä kannattaa säästää rahat jo johonkin muuhun, nuin pienestä määrästä tulee vaan kiukkuiseksi.
Kuten aiemmin sanoin niin haen hiprakkaa enkä mitään kaatokänniä!
Uuh,menipä herkällä aloittajalla tosiasiat tunteisiin.. Huhhuh, jotta hyvää "hiprakkaa" sinne vaan.
En huuda sen takia että meni tunteisiin vaan siksi koska on hyvä meininki! ap
No hyvä hyvä, jatka samaan malliin.. Olisipa itselläkin vielä ne ajat,jolloin hiprakan saattoi saavuttaa muutamalla olusella, vaan ei- nykyään mennään jo sellaisissa määrissä, että heikompia hirvittää. Semmoista se on.
Jos olisit jonkun aikaa kuivilla niin toleranssi voisi palautua?
Vierailija kirjoitti:
Nykäsen Matin leski kertoi
siippavainaansa lempikaljan olleen Sandels. Niinpä innostuin ostamaan koko laatikollisen. Hyväähän tämä on ja rosenttejakin on
4,7. Jokainen extra kymmenys on plussaa!
Miltä maistuu? En ole koskaan kaljaa opetellut juomaan. Baarissa kaverin mies tarjosi Heineken-kaljan ja oli ihmeen hyvää. Tai sitten olin jo niin jurrissa, että kaikki menee.
Kaipa sitä muutaman lasin viintä voisi ottaa.
Viskiä lasissa ja YouTube soittaa parhaita klassikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykäsen Matin leski kertoi
siippavainaansa lempikaljan olleen Sandels. Niinpä innostuin ostamaan koko laatikollisen. Hyväähän tämä on ja rosenttejakin on
4,7. Jokainen extra kymmenys on plussaa!Miltä maistuu? En ole koskaan kaljaa opetellut juomaan. Baarissa kaverin mies tarjosi Heineken-kaljan ja oli ihmeen hyvää. Tai sitten olin jo niin jurrissa, että kaikki menee.
Kylmällä kaljalla lähtee jano täysin eikä jää enää kummittelemaan. Kannattaa kokeilla hikiliikunnan jälkeen palkkarina.
Mulla menee nyt finaali siideri ja tietysti mieli tekis lisää mutta ehkä vaan syön ja meen sit nukkumaan. Aika hyvässä pöhnässä nyt.
Junttejaootte kirjoitti:
Vain juntit juo humalahakuisesti
Juntti täällä ilmottautuu. 12v koffia menny jo ja lisää menee
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt suurikin urotyö tai sankarityö litkiä kaljaa?
Ei ole. Se on nyt kuitenkin jokaisen oma valinta.
2. lasi punkkua menossa puolison kanssa. Spotifysta vanhaa musaa, tenavat ja koira unessa, kissa sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks punaviini tekee mut niin tunteikkaaksi? Jos juon kuoharia on vaan badass olo ja iloinen bilefiilis. Tanssin punkunkin voimalla, mutta surumielinen olo. :D
Kuulostaa oudolta. Itse en usko mihinkään eroihin. Okei, kuohari kihahtaa ehkä nopeammin päähän ja kirkkaat viinat sitäkin pahemmin. Loppupeleissä ne on kuitenkin samaa alkoholia eri vahvuuksina. En myöskään usko niihin tarinoihin, että juomalla saman illan aikana kaljaa, siideriä, viskiä jne eri juomia, niin tulis pahempi olo. Juomisen määrä sen ratkaisee ja sitten muut seikat vaikuttaa vain hyvin vähän.
Bullshit. Eri juomat saa todellakin erilaisen hiprakan aikaiseksi. Kaatokänni on kaikissa sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks punaviini tekee mut niin tunteikkaaksi? Jos juon kuoharia on vaan badass olo ja iloinen bilefiilis. Tanssin punkunkin voimalla, mutta surumielinen olo. :D
Kuulostaa oudolta. Itse en usko mihinkään eroihin. Okei, kuohari kihahtaa ehkä nopeammin päähän ja kirkkaat viinat sitäkin pahemmin. Loppupeleissä ne on kuitenkin samaa alkoholia eri vahvuuksina. En myöskään usko niihin tarinoihin, että juomalla saman illan aikana kaljaa, siideriä, viskiä jne eri juomia, niin tulis pahempi olo. Juomisen määrä sen ratkaisee ja sitten muut seikat vaikuttaa vain hyvin vähän.
Bullshit. Eri juomat saa todellakin erilaisen hiprakan aikaiseksi. Kaatokänni on kaikissa sama.
Kaikissa on sama vaikuttava aine. Etanoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt 4 olutta ja 1 iso siideri Lidlistä. Eiköhän näillä pärjää tämän illan. ap
4 pientä olutta? Tuollaisilla määrillä kannattaa säästää rahat jo johonkin muuhun, nuin pienestä määrästä tulee vaan kiukkuiseksi.
Kuten aiemmin sanoin niin haen hiprakkaa enkä mitään kaatokänniä!
Hiprakka 15 minuutiksi :(
No ehkä jos on rapajuoppo niin saa vaan vartiksi. Kyllä mulla tulee ihan hyvä jos tyhjään mahaan juo nää.
Mikset sä oo syönyt mittään?
Nyt alkaa mieliteot, tekisi mieli kaikkea mättöherkkua.
Fdrinkki numero kaksi menee juuri kurkusta alas!
Nyt kun lapset nukkuu niin valkkaritötsä aukeaa... ehkä vähä telkkua hiljaisella sen kera 👍
Avaa pois vaan, ei se pilalle mene.
Mukavaa iltaa sinulle!