Kuka juo tänään jotain alkoholia???? Lauantain ryyppäysketju!
Kommentit (77)
Junttejaootte kirjoitti:
Vain juntit juo humalahakuisesti
Mitä muuta järkeä on juoda alkoholia? Jos humalaan ei halua, niin sama se sitten vaikka joisi vettä.
Litra kossua. Yritän olla kohtuussa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Litra kossua. Yritän olla kohtuussa kuitenkin.
Litra kossua ei oo kohtuutta nähnykään. Vai meinasitko että kohtuullisen kovassa kännissä?
Mulla on nyt 4 olutta ja 1 iso siideri Lidlistä. Eiköhän näillä pärjää tämän illan. ap
Kokkasin broileria ja uunivihanneksia. Avasin punkkupullon kaveriksi. Yksinäisen sinkun kynttiläillallinen parvekkeella. Laitan musiikkia soimaan ja tunnelmavalaistuksen.
N26
Saunassa join verigreippilonkeron. Ehkä ottanen toisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt 4 olutta ja 1 iso siideri Lidlistä. Eiköhän näillä pärjää tämän illan. ap
4 pientä olutta? Tuollaisilla määrillä kannattaa säästää rahat jo johonkin muuhun, nuin pienestä määrästä tulee vaan kiukkuiseksi.
Pari A. Le Coq:a ja grillimakkaraa.
Olen mökillä.
Olispa vodkaa. Tekisin vodkaredbulleja ja kännäisin itseni sammuksiin samalla kun pitäisin omaa kotidiskoa itsekseni. No, kyllä tää viinikin maistuu.
Taitaa muutama kossuvissy mennä vielä tuossa illemmalla.
Captain Morgania Spiced cold + Lidlin Freeway Cola Zero, pari drinksua, voispa aina olla pienissä häissä. Nyt teetä täälläkin, haluan nukkua kunnolla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 pientä olutta? Tuollaisilla määrillä kannattaa säästää rahat jo johonkin muuhun, nuin pienestä määrästä tulee vaan kiukkuiseksi.
Kuten aiemmin sanoin niin haen hiprakkaa enkä mitään kaatokänniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiprakka 15 minuutiksi :(
Vierailija kirjoitti:
Junttejaootte kirjoitti:
Vain juntit juo humalahakuisesti
Mitä muuta järkeä on juoda alkoholia? Jos humalaan ei halua, niin sama se sitten vaikka joisi vettä.
Krapulahakuisesti. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiprakka 15 minuutiksi :(
No ehkä jos on rapajuoppo niin saa vaan vartiksi. Kyllä mulla tulee ihan hyvä jos tyhjään mahaan juo nää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä musaa juotte?
Siis kuuntelette nyt jos siis kuuntelette
Ginger lonkeroa,on muuten raikasta,hyvää! Vain 2.
Itse join eilen 3 pientä ja yhden ison kaljan/siiderin ja niistäkin tuli vähän krapulaa, prkele. Ei mitään pahempaa, mutta en viitsi tänään heti uudelleen tehdä samaa, vaikka hiprakka onkin todella jees ja kannatettava olotila!
Joo, alkoholihan tosiaan keksittiin Suomessa, Koskenkorvan kylässä. Muualla ei siitä ole kuultukaan.