Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä autolla ajamisessa on niin hankalaa?

AP
12.09.2020 |

Miksi autolla ajaminen on joillekin niin hankalaa? Mikä siinä on mukamas niin vaikeaa? Eikö ihmiset tajua että rattia käännetään sinne minne tie vie vai mikä juttu? Ärsyttää todella paljon liikenteessä kun joillakin ihmisillä ei ilmeisesti terve järki pelaa. itselläni meni autokoulu ihan heittämällä läpi koska se on asia mitä ei vaan voi mokata. Jos ei sitä rattia osaa tien mukaisesti käännellä taikka kaasua painaa niin miten voi osta elämässä mitään muutakaan?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ei kyllä riitä hermojen kapasiteetti ottamaan mitään muuta huomioon kuin minäminäminän. Mä ajelen enimmäkseen täällä maakunnassa taajama-alueella ja joka päivä näen jotain törttöilyä. Ei tarvita kuin yksi nopeusrajoitusten mukaan ajava niin se triggeröi hirvittävät aggressiot joissain. Sitten pitää ohittaa risteysalueella, ihan vain ehtiäkseen seuraavaan risteykseen 10 sekuntia nopeammin jonottamaan. Kaikille ei ole kyllä suuria älynlahjoja suotu.

Vierailija
62/64 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teille teki konfliktin inssiajossa?

Minulle koitui kohtaloksi roska-auto. Reippaasti ohitin sen enkä huomannut, että se olikin parkannut suojatien eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kytkimen käyttö jos kysyt mun ajokorttia parhaillaan ajavalta tyttäreltä.

Miksi tyttäresi ei aja automaattikorttia? Kuka viitaii enää ajella vanhanaikaisella manuaalilla?

Itse en ainakaan enää ajaisi manuaalikorttia koska en ikinä automaateista luovu.

Koska haluaa nimenomaan oppia AJAMAAN autoa.

No miksi hän sitten opettelee vatkaamaan jotain keppiä eikä ajamaan sitä autoa?

Vierailija
64/64 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kytkimen käyttö jos kysyt mun ajokorttia parhaillaan ajavalta tyttäreltä.

Miksi tyttäresi ei aja automaattikorttia? Kuka viitaii enää ajella vanhanaikaisella manuaalilla?

Itse en ainakaan enää ajaisi manuaalikorttia koska en ikinä automaateista luovu.

Koska haluaa nimenomaan oppia AJAMAAN autoa.

No miksi hän sitten opettelee vatkaamaan jotain keppiä eikä ajamaan sitä autoa?

Oletko varma että sulla ylipäätään on kortti?