Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka Pauli Hanhiniemen salarakas on?

Vierailija
31.10.2013 |

Ilmeisesti joku nuorempi, tamperelainen näyttelijätär. Tietääkö joku?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-Sini Peltolahan se nainen on

Vierailija
42/77 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se on kyllä Anna Abreu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Maarit

Vierailija
44/77 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kertoa! Se ku on salarakas :)

Vierailija
45/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuka?

Vierailija
46/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-Sini Peltola. Sulevi Peltolan tytär.

Vierailija
47/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän ei taida olla enää mikään salaisuus

http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/seiska-pauli-hanhiniemi-loysi-uuden-rakkaan-1.1492056

Mutta liekö romanssi saanut alkunsa jo tästä:

http://www.ttt-teatteri.fi/ohjelmisto/anna-liisa

Vierailija
48/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paulilla lapsia? Minkä ikäisiä?

Vierailija
51/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://suomenkuvalehti.fi/kuvat/2011/02/07/tampereen-tyovaen-teatterin-110-juhlavuoden-info-j071510v

Ovatkohan tutustuneet tuon näytelmän yhteydessä ja siitä se ajatus sitten lähti...

Vierailija
52/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 05:50"]

Sini-Suvi Peltola http://suomenkuvalehti.fi/kuvat/2011/02/07/suvi-sini-peltola

[/quote]

Ei mikään nätti nainen. Olin pitänyt Hanhiniemeä kohtuu fiksuna tyyppinä, mutta tällaiset jutut omaa perhettä kohtaan laskee pisteet välittömästi ja ilman selityksiä nollaan.

Vierailija
53/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 08:06"]

[/quote]

Ei mikään nätti nainen. Olin pitänyt Hanhiniemeä kohtuu fiksuna tyyppinä, mutta tällaiset jutut omaa perhettä kohtaan laskee pisteet välittömästi ja ilman selityksiä nollaan.

[/quote]

Miten naisen ulkonäky liittyy mihinkään? Jos olisi kaunis nainen, olisiko sitten vai hyväksyttävämpää?

Vierailija
54/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 22:17"]

Suvi-Sini Peltolahan se nainen on

[/quote]

Kuka antaa lapselleen nimen Suvi-Sini???!!!

Vierailija
55/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmoinen mies tämä. Ei voi mitään, että käsitys Paulista ihmisenä tuntuu heti toisenlaiselta tällaisen uutisen jälkeen. Jotenkin lakkasi kiinnostamasta. No, tuskinpa mies on minun kiinnostustani vailla, joten onnea vaan valitsemallaan tiellä. Rahapussistani menevät kyllä rahat jonkun muun artistin levyyn ja keikkaan.

Vierailija
56/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Hanhiniemi on tosi charmantti mies, pilkettä silmässä ja kiltin oloinen. Minusta hän on siis ollut iiiiihana, mutta tämmöinen vieraisiin hyppääminen kyllä tekee hänestä nyt vähemmän ihanan minun silmissäni. 

Ja tuosta Sinistä, minusta hän näyttää aivan tavalliselta nätiltä suomalaiselta naiselta. Jotenkin kiltiltä ja vaatimattomalta, varmaan sopivat Paulin kanssa yhteen.

Mutta siitäkin huolimatta että ihastuminen ja rakastuminen vieraaseen/varattuun on varmasti ihanaa, eikä sille muka "voi mitään", se on silti petollista ja väärin. Lähipiirissä on ollut nyt vastaavan kaltaisia kuvioita ja perheiden hajoamisia aivan liikaa, niin paljon että ne tulee jo uniini painajaisina joissa oma mieheni retostelee minulle naisseikkailuillaan. Ja se tunne jonka siinä unessa koen, on niin musertava, että herään joko äärettömän ahdistuneena tai itkien. Toivottavasti Paulin vaimo on vahva nainen ja pääsee tästä yli. Minkähän ikäisiä heidän lapsensa ovat? Isoja ilmeisesti jo.

- N32

Vierailija
57/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Pauli tekee Suvi-Sinille saman kuin vaimolleen, vai luulekohan bimbo olevansa ainutlaatuinen;) 

Vierailija
58/77 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sini ei vaikuta miltään bimbolta, enkä usko etteivät oikeasti voisi olla rakastuneita. Oikein se ei ole, eikä nättiä, mutta niinkin vain voi asian laita olla. Petturimiehet voi aloittaa uuden onnellisen elämän ja olla siinä elämässään tyytyyväisiä, eivätkä ajaudu enää toiste vieraisiin. 

Vierailija
59/77 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hetkauttaa siinä mielessä, että se vaikuttaa artistin imagoon ja julkisuuskuvaan. Mun täytyy myöntää, että olen vähän pettynyt. Sellaiset miehet jotka tietää olevansa naisten mielestä hurmaavia, mutta eivät lankea sille tielle vaan pysyvät uskollisina, ovat minusta vastustamattomia. Se että tekee teon joka osoittaa ettei olekaan saavuttamattomissa, tekee omissa silmissäni julkkismiehestä vähemmän kiinnostavan.

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Mikä IHMEEN selitys uudelle suhteelle olisi naisen kauneus? Vai jättääkö se, ettei kyseessä ole Pamela Andersonin kaltainen misukka joka tyrkyttää tissejään joka lehdessä, nyt mahdollisuuden "tää EI tuu kestään, kyllähän me tiedetään nää jutut, seksin perässä jne" analyysien teon ja siksi vituttaa mammaa?

Ja mitä tuo edes muita ihmisiä pitää hetkauttaa suuntaan tai toiseen, kuka kenenkin kanssa on tai ei ole?

[/quote]

Vierailija
60/77 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 10:41"]

Itseäni hetkauttaa siinä mielessä, että se vaikuttaa artistin imagoon ja julkisuuskuvaan. Mun täytyy myöntää, että olen vähän pettynyt. Sellaiset miehet jotka tietää olevansa naisten mielestä hurmaavia, mutta eivät lankea sille tielle vaan pysyvät uskollisina, ovat minusta vastustamattomia. Se että tekee teon joka osoittaa ettei olekaan saavuttamattomissa, tekee omissa silmissäni julkkismiehestä vähemmän kiinnostavan.

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Mikä IHMEEN selitys uudelle suhteelle olisi naisen kauneus? Vai jättääkö se, ettei kyseessä ole Pamela Andersonin kaltainen misukka joka tyrkyttää tissejään joka lehdessä, nyt mahdollisuuden "tää EI tuu kestään, kyllähän me tiedetään nää jutut, seksin perässä jne" analyysien teon ja siksi vituttaa mammaa?

Ja mitä tuo edes muita ihmisiä pitää hetkauttaa suuntaan tai toiseen, kuka kenenkin kanssa on tai ei ole?

[/quote]

[/quote]

Mutta onko sillä jotain merkitystä, kuinka haluttava julkkismies on, Pauli varmaan piut paut välittää...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan