Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-tupakoivilla köyhempi sosiaalinen elämä kuin tupakoivilla?

Vierailija
19.07.2006 |

Huomasin tupakoinnin lopetettuani, että nyt jään monista keskusteluista ulkopuoliseksi ihan vaan sen takia , kun en ole tupakkatauoilla entiseen tapaan. Muiden tupakoidessa kuihtuu keskustelu esim. työpaikoilla tai juhlissa minimiin ja parhaat keskustelut käydään sätkä suupielessä. Miksi!?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä norkoilemaan tupakkapaikalle kun en välitä haisevista vaatteista. Joskus kyllä tuntuu että monet jutut jää kuulematta, mutta toisaalta kun en ole ikinä polttanu, en viitsis sen takia tollasta tapaa alottaakaan.

Vierailija
2/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiit ovat kireäpipoisia nipottajia, joiden seurassa juttu hyytyy. Nähty on. Olen kokeillut molempia paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellanen tupakoitsija,

että aina kun mennään johonkin juttelemaan jonkun kanssa,

vetää heti tupakkaa esiin.

musta tuntuu että sen tupakan varjolla on helpompi luoda kontaktia ja ruveta juttusille...

onko näin??

Vierailija
4/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän köyhemmät jutut. Ehkä vaikuttaa juu sosiaalisemmalta porukalta kun puhuu mitä mieleen juuri sattuu juolahtamaan.

Alimmassa sosiaaliluokassa eli huonoimmin koulutetuissa on tupakointi yleisempää kuin esim yliopisto" porukalla" .

Vierailija
5/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raittiit ovat kireäpipoisia nipottajia, joiden seurassa juttu hyytyy. Nähty on. Olen kokeillut molempia paikkoja.

Vierailija
6/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskuus ja sosiaalisuus ei vaihtele sen mukaan onko raitis vai savullinen kausi menossa. Mulla on töissä vaan yksi tupakkakaveri, jonka kanssa olen muutenkin samassa työhuoneessa, joten mitään poikkeuksellisen lennokasta ei röökipaikalla keskustella. t. Akateeminen tupakanpolttaja (jonka vanhemmat eivät ole polttaneet)

Vierailija
7/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin juttujen tasokkuudesta en ota kaikkien puolesta vastuuta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän