Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö tämä nykyään on? Kaikki muu menee ihmiskontaktien edelle ja sitten ihmetellään sinkkutalouksia.

Vierailija
12.09.2020 |

Olin eilen baarissa pitkästä aikaa ja istahdin siellä yksin istuskelevan nuoren naisen viereen ja aloin jutella niitä näitä. Selvisi, että nainen oli siellä ystäviensä kanssa ja istuskeli yksinää, koska ei jaksanut enää luuhastaa ystäviensä kanssa pitkin baaria ja tanssilattioita vaan oli jo valmista kamaa lähtemään kotiin. Olin samoissa fiiliksissä ja juttumme mielestäni luisti hyvin, joten elättelin jo toiveita, että saisin edes puhelinnumeron, jos en jatkoille asti pääsisi. Mutta nainen vaan huokaili, kuinka haluaisi jo pois ja päästä kotiin pelaamaan. Se oli hänen sen hetken prioriteetti - päästä pois omaan rauhaan pelaamaan tietokonepeliä. Hän sitten tekstasi ystävälleen lähtevänsä ja kiitti minua jutustelusta ja toivotti hyvät illan jatkot ja lähti narikkaan. Jäin ihan hoo moilasena siihen istuskelemaan, että okei.

Tätäkö tämä nykyään on nuorilla aikuisilla? Että esimerkiksi pelaamaan pääseminen pois ihmistenilmoilta on tärkeämpää kuin ihmisiin tutustuminen ja heidän kanssa oleminen? Ihmekkään, kun sinkkutalouksia on nykyään niin paljon ja ihmiset eivät nykyään enää pariudu.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkutalouksien suuri määrä johtuu väestön ikääntymisestä ja miesten nirsoudesta. Miehet kuolevat, naiset jäävät leskiksi eivätkä ikänsä takia kelpaa nuoremmille miehille. Aloittajakin puhuu aloituksessa nuoresta naisesta. Mitäpä jos ap katselisit vanhempia naisia?

Jos miehen tavoitteena on lisääntyminen ja perheen perustaminen, vanhasta mummosta ei ole iloa siinä tavoitteessa.

Ei ole vanhasta papparaisestakaan lukuisine kasvaneine riskeineen. Suht sama ikä = samahko elämäntilanne.

Todella harvan miehen tavoitteena on missään iässä lisääntyminen tai perhe-elämä, tätä voi tietysti aina teeskennellä pesää saadakseen, kuten ehkä monet ketku-ukot tekevätkin. Ap himoitsi vain peruspiparia. 

Mättähältä mättähälle kirmaamiseen olisikin paras vaihtoehto riittävän iäkäs ja samanhenkinen nainen.

Vierailija
62/62 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännettynä toisin päin:

Ap itseriittoisen itsekkäästi tyrkyttää itseään ja seuraansa pakolla sellaisille, jotka eivät kumpaakaan kaipaa.

Ap ei millään lailla huomioi vastapuolta, mutta itse kyllä uhriutuu ja heittäytyy marttyyriksi hetikohta,kun ei saa omaa yksipuolista tahtoaan (toisen eriävästä mielipiteestä pätkääkään välittämättä) läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän