Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hankkiudut tuhoisiin/vaikeisiin suhteisiin?

Vierailija
31.10.2013 |

Itse täytyy myöntää että teen näin. Olen ajatellut nyt pitää pienen breikin ja pohtia syitä miksi itse sabotoin elämääni.

Mieheni ovat melkein aina: välinpitämättömiä, pettävät avoimesti, eivät arvosta mua ja valehtelevat. 

Olen kuitenkin suht nätti, hyvän ja arvostetun kork koulututkinnon suorittanut, raha-asiat ym kunnossa ja elämä muutenkin. Nyt on enää tämä yksi osa-alue "fiksattavana".

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun keksit ne syyt niin kerro mullekin. Mulla on kanssa kaikki miessuhteet olleet hankalia. Nyt on menossa suhde naimisissa olevaan mieheen :/

Vierailija
22/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä huonosti piilotettua itsekorostusta, halutaan ollan suhteessa se parempi ihminen, sitten voidaan haukkua sitä miestä ja purkaa omia paineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen syy: et arvosta itseäsi. Paremmat miehet kiertävät sinut jostain syystä kaukaa, eivät halua sitoutua sinuun. Itsellä sama vaiva ollut aina. En tiedä mikä auttaisi..terapia? Ei kokemusta.

Vierailija
24/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.. tsemppiä kuutonen :)

Ajattelin että seuraavaa miestä ketä kokeilen, tulee olemaan ihan erilainen kun aiemmat. Vaikka ei ensin sytyttäisikään, niin haluan ainakin oppia ulos tästä nykyisestä suhdekuviosta. Eli avoimin mielin viikonloppuna liikenteeseen!

Vierailija
25/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan alkaisi suhteeseen varattuun mieheen.Mut on kasvatettu vähän eri tavalla.Onneksi! Kiitos siitä.Olen aika tarkka etten vahingossakaan alkaisi rikkomaan toisten perheitä.

Vierailija
26/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:

Sinäkin voit olla oikeassa. Mikähän se syy on.. hmm. Ehkä yksi syy voisi olla että en osaa olla kovin naisellisellä tavalla herkkä, koska on aina pitänyt pärjätä ja tavallaan suorittaa, vaadin aika paljon itseltäni enkä osaa heittäytyä ns. tyhmäksi ja olla ottamatta mihinkään kantaa. Tuota voisi ehkä harjoitella.

Vierailija
27/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto!

Vierailija
28/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, että miten mut on kasvatettu kun kerran olen suhteessa varattuun mieheen. Mun vanhemmat on niin konservatiivisia ja tiukkapipoja, että niiden syyksi en tätä suhdetta laita.

Mitä siihen perheen rikkomiseen tulee, niin kyllä mun mielestä suhde on jo hajalla jos pettämään ryhdytään. 

Vierailija
29/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä vielä..

Tuli mieleen, että ehkä yksi syy tähän on, että itselläni on tosi kova moraali, eli en valehtele, petä tai kieroile. Siksi mun on tosi vaikea ymmärtää mitä joku saa kun tekee niin, tai niitä motiiveja. se on vähän kun joku puhuisi mulle hepreaa, että en osaa oikein edes loukkaantua kun mun on vaikea uskoa että kyse ei olis jostain vahingosta tai väärinkäsityksestä. SILTI vaikea ymmärtää mitä nuo miehet tuollaisesta pelaamisesta saa. En voi uskoa, että nekään olisi onnellisia.

Vierailija
30/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 12:34"]

8:

Sinäkin voit olla oikeassa. Mikähän se syy on.. hmm. Ehkä yksi syy voisi olla että en osaa olla kovin naisellisellä tavalla herkkä, koska on aina pitänyt pärjätä ja tavallaan suorittaa, vaadin aika paljon itseltäni enkä osaa heittäytyä ns. tyhmäksi ja olla ottamatta mihinkään kantaa. Tuota voisi ehkä harjoitella.

[/quote]

tuo on aika hyvin analysoitu jo. Itsellä vähän sama. Heittäytyminen puuttuu. Myös liika yrittäminen voi olla huono. Liika epävarmuus verrattuna johonkin toiseen ym. onhan näitä. 

t:8

Vierailija
31/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksinkertaisesti rakastun alistaviin miehiin. Pidän siitä, että mies määrää elämästäni.