Onko rumempaa kuin korkokenkätennarit?
Kommentit (15)
Jaa, minusta oikein kivoja. Makuja on monia =) En ehkä laittaisi sinun kenkiä jalkaani
Nuo on sentään naisellisemmat kuin jotkut lättäterveystossut joissa suomalaiset paksunilkkaiset naiset lompsivat eteenpäin kuin jätkät!
Minun kenkäongelma katosi kun noita alkoi tulla markkinoille. Olen aina ollut tennarityttö/nainen ja haaveillut koroista, mutta ei ole koskaan tuntunut omalta jutulta mitkään korolliset kengät. No nyt mulla on jo neljät korkotennarit <3
Toi kyseinen malli näyttää joltain lasten tarralenkkereilta... Mutta olen nähnyt ihan ok-näköisiäkin malleja.
Omaan pukeutumiseen kuuluu valitettavasti just ne lattapohjaiset, mukavat ja pitävät kengät eritisesti talvisin; plantaarifaskiitti ja en voi käyttää korkokenkiä, lisäksi vielä huono tasapaino, joten mummokengät rulaa :)
On paljonkin rumempia kenkiä, hyvänä ehdokkaana reino-varsitennarit! Mutta ei nuo ole kauniit ainakaan tuon värisinä kuin kuvassa.
Löytyykö tuollaisia kiilakorkotennareita mustina?
Heli Kajolla on tuollaiset kiilakorkolenkkarit Zanottilta, mutta eikö hän ostanut niitä lähemmäs tonnin arvoisia lenkkareita siinä Iholla-sarjassakin?
http://www.elle.fi/blogit/heli-la-chipie/keikka-helsingissa
Mulla on kolme paria tollasia ja ne on ihan parhaat jalassa. Itse en ole mikään korkokenkätyyppi ja muutenkin tykkään pukeutua vähän rennommin,nuo sopii vaatteen,kuin vaatteen kanssa..
Onks noi niinkuin kaupunkikumpparit?
Väri on kyllä ruma, mutta nätti malli.
Aika karmeitahan ne on useimmat kyllä.
Sitten en tykkää esim. Minna parikan kengistä ollenkaan, vaikka ovatkin suosittuja ja arvostettuja laatukenkiä. Olen kenkäfriikki itse ja kaikenlaisia juttuja tulee aina hankittua ballerinoista ja koristossuista megakorkeisiin stilettikorkoreisisaappaisiin.
Täällä on toinen joka ei yhtään ymmärrä Minna Parikan kenkiä! Mutta noille kiilakorkotennareille lämpiän kyllä lujaa... :)
Noi ap:n esimerkkikengät eivät edes ole sieltä hirveimmästä päästä, vaikka toki rumat.