Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen

Vierailija
31.10.2013 |

Kaikkihan me tiedämme että olemme erillaisia. Mä olen kateellinen siitä että mulla on 15cm kalu ja puolisollani pienet rinnat. Olen varsinkin pokefilmeissä nähnyt sen että on isoja kaluja ja isoja rintoja, toki livenäkin, en oikein kehtaa uimahallin saunaankaan mennä kurttuista kaluani näyttämään. Kun se siellä vedessä kutistuu vieläkin enemmän, siellä saunassa olen sivusilmällä katsonut muitten miesten kaluja ja hävettää omani. Puolisoni väittää että kyllä koko hänelle riittää, tiedä tuota?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin pahin vihollinen on itseluottamus, sä olet mitä olet ja niillä pärjättävä. pitää kehittää muita asioita joilla pitää naiset tyytyväisenä... toisille koko tärkein..toisille jokin muu

M43nääsville

Vierailija
2/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. En ainakaan rupea käyttämään mitään peniksen kehittäjiä.

Puolisolleni ole antanut pimpsaan kielihoitoa, hän tuntuisi pitävän siitä. Kyllä se varmaan totta on että itseluottamusta pitäis kehittää, mutta se koko luulen että yleisissä paikoissa minulle nauretaan sisältäpäin, tai säälitään mutta näillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ne jotka nauraa ei hyväksy erilaisuutta ja erilaisuus on se paras asia...luojan kiitos kaikilla (ei minullakaan) ole isoa vehjettä..mutta sillä mennään mitä on annettu...

M43nääsville

Vierailija
4/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ne jotka nauraa ei hyväksy erilaisuutta ja erilaisuus on se paras asia...luojan kiitos kaikilla (ei minullakaan) ole isoa vehjettä..mutta sillä mennään mitä on annettu...

M43nääsville

Vierailija
5/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 10:20"]

Jälleen kerran kiitos vastauksestasi. En kaipaa vinoilua. Ja niinhän se on että näillä mennään.

M43nääsville

[/quote]

Vierailija
6/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja terveisiä vaimollesi, pienet rinnat ovat sievät, ei kaikille edes sovi isot rinnat...

M43nääsville

Vierailija
7/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani löysin likkakaverin. Ja aloimme riisutua ja laittelin kortsua päälle,

likkakaverini alkoi nauraa ja ilkkua että noin pieni. Tottakai minulta lerpahti, heitin entisen likkakaverin ulos ja vaatteet perään. Minulta meni kauan ennenkuin uskalsin lähestyä naista.

Vierailija
8/8 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 11:53"]

Nuoruudessani löysin likkakaverin. Ja aloimme riisutua ja laittelin kortsua päälle,

likkakaverini alkoi nauraa ja ilkkua että noin pieni. Tottakai minulta lerpahti, heitin entisen likkakaverin ulos ja vaatteet perään. Minulta meni kauan ennenkuin uskalsin lähestyä naista

No jopas. Murhiakin on tehty tuollaisen asian takia. Kyllä tuollainen varmaan jälkensä jätti, koitahan pärjäillä.

.

[/quote]